Käyntiongelma

289, 302, 351, V8, suora-6.....Toploader, C4, 3:03...
Avatar
#21
Aktiivi
Viestit: 37
Liittynyt: 06 Tammi 2007, 20:33
Auto: '65 HT Caspian Blue
Paikkakunta: Kurikka

Käyntiongelma

Viesti Kirjoittaja #21 »

Moro, olisi pieni mutta häiritsevä ominaisuus...eli ei tahdo jaksaa käydä kun vaihtaa Parkilta vaihteen silmään ja kun lähestyt risteystä ja alat jarrutella niin ku mutkaan päästää niin tahtoo usein sammua...rikastin seosta ja nostin tyhjäkäyntiä ja ne auttoi mutta tuntuu niin kovalta tyhjäkäynniltä että olisko joku muu vinkki mitä tarkistaa tai mitä pitäis säätää...
302 + C4, tehostetut 2-piiri jarrut.
---------------------------------
'65 HT Caspian Blue
---------------------------------
Avatar
GT-350
Superpölöttäjä
Viestit: 2151
Liittynyt: 01 Maalis 2004, 22:33
Paikkakunta: Riihimäki
Viesti:

Re: Käyntiongelma

Viesti Kirjoittaja GT-350 »

Paljonko sytytysennakko & mikä kaasari?
*****
1965 Suomi-FB GT-350 look-alike FOR SALE!
*****
Avatar
#21
Aktiivi
Viestit: 37
Liittynyt: 06 Tammi 2007, 20:33
Auto: '65 HT Caspian Blue
Paikkakunta: Kurikka

Re: Käyntiongelma

Viesti Kirjoittaja #21 »

No laitoin sen 10 ennakkoa niinkuin vinkkasit ja kaasuttimen virkaa hoitaa 600:nen Carter
---------------------------------
'65 HT Caspian Blue
---------------------------------
Avatar
GT-350
Superpölöttäjä
Viestit: 2151
Liittynyt: 01 Maalis 2004, 22:33
Paikkakunta: Riihimäki
Viesti:

Re: Käyntiongelma

Viesti Kirjoittaja GT-350 »

Perusennakko siis ihan alueella vakiokoneeseen. Et ole ensimmäinen, kolmas tai edes kaiketi viides kenellä kuulen olevan sammumisongelma Edelbrock/Carter/Weber -kaasarin kanssa vähän reippaammassa mutkassa tai raikkaammassa jarrutuksessa. Syytä en ole keksinyt muuta kuin sen että kaasarirungon kyljessä lukee Weber. Jos ajattelisi johtuvan bensan heilahteluista kohokammioissa niin sekin tuntuu vähän kaukaa haetulta, koska suuttimet ovat ihan kammion pohjalla ja reiän suunta alaspäin, joten peittoaa tavallaan siinä mielessä Hollikankin jos ajatellaan kumpi voisi olla herkempi bensan heilahteluille ja hörppäämään ilmaa. Itse olen kokeillut säätää "uutta" kaasaria täsmälleen ohjeiden mukaan jne. mutta tuosta ongelmasta en ole yli päässyt. Muutenkin tuli tuossa joku aika sitten painittua erään moniongelmaisen setupin kanssa suht hartaasti ja ei vaan rokannut halutusti. Oiskohan palstalaisista joku oikeasti perehtynyt Edel/Carter/Weberin saloihin ja voisi lääkitä tämän niitä vaivaavan perustaudin?
*****
1965 Suomi-FB GT-350 look-alike FOR SALE!
*****
Avatar
Fastback
Over The Top
Viestit: 4438
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja
Paikkakunta: Small-l-boost, Aura
Viesti:

Re: Käyntiongelma

Viesti Kirjoittaja Fastback »

käykö kaikilla pytyillä?
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
Galaxie61
Mega-addikti
Viestit: 803
Liittynyt: 07 Loka 2004, 14:53
Auto: Galaxie -61
Paikkakunta: huitsin nevada

Re: Käyntiongelma

Viesti Kirjoittaja Galaxie61 »

Fastback kirjoitti:käykö kaikilla pytyillä?
kait se nyt kaikilla käy :nenu: :mrgreen:
vähän lisää ennakkoo ja bensanpintoja ylärajoille, kyllä se siitä...
"Ei epäröi purra omiaan nilkkaan. Yleensä olen siellä missä ei pitäisi ja sanon ääneen asioita joista muut puhuvat humalassa."
Galaxie -61
CL 500 w215 2002
Suzuki gsx 1100
406 peukaloinen
Avatar
munmummu69
Addikti
Viestit: 362
Liittynyt: 17 Tammi 2007, 12:03
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: Käyntiongelma

Viesti Kirjoittaja munmummu69 »

Galaxie61 kirjoitti:
Fastback kirjoitti:käykö kaikilla pytyillä?
kait se nyt kaikilla käy :nenu: :mrgreen:
vähän lisää ennakkoo ja bensanpintoja ylärajoille, kyllä se siitä...
Mä kehtaan tunnustaa ihmetelleeni samaa asiaa 7 toimivalla sytystulpalla. Ihmeen hyvin se kyl silleenkin käy, eikä vuotavilla peltisarjoilla äänestäkään osaa sanoa mitään. :oops:
Mustang -69 SR
Vastaa Viestiin