Käyntiongelma
- #21
- Aktiivi
- Viestit: 37
- Liittynyt: 06 Tammi 2007, 20:33
- Auto: '65 HT Caspian Blue
- Paikkakunta: Kurikka
Käyntiongelma
Moro, olisi pieni mutta häiritsevä ominaisuus...eli ei tahdo jaksaa käydä kun vaihtaa Parkilta vaihteen silmään ja kun lähestyt risteystä ja alat jarrutella niin ku mutkaan päästää niin tahtoo usein sammua...rikastin seosta ja nostin tyhjäkäyntiä ja ne auttoi mutta tuntuu niin kovalta tyhjäkäynniltä että olisko joku muu vinkki mitä tarkistaa tai mitä pitäis säätää...
302 + C4, tehostetut 2-piiri jarrut.
302 + C4, tehostetut 2-piiri jarrut.
---------------------------------
'65 HT Caspian Blue
---------------------------------
'65 HT Caspian Blue
---------------------------------
Re: Käyntiongelma
Paljonko sytytysennakko & mikä kaasari?
*****
1965 Suomi-FB GT-350 look-alike FOR SALE!
*****
1965 Suomi-FB GT-350 look-alike FOR SALE!
*****
- #21
- Aktiivi
- Viestit: 37
- Liittynyt: 06 Tammi 2007, 20:33
- Auto: '65 HT Caspian Blue
- Paikkakunta: Kurikka
Re: Käyntiongelma
No laitoin sen 10 ennakkoa niinkuin vinkkasit ja kaasuttimen virkaa hoitaa 600:nen Carter
---------------------------------
'65 HT Caspian Blue
---------------------------------
'65 HT Caspian Blue
---------------------------------
Re: Käyntiongelma
Perusennakko siis ihan alueella vakiokoneeseen. Et ole ensimmäinen, kolmas tai edes kaiketi viides kenellä kuulen olevan sammumisongelma Edelbrock/Carter/Weber -kaasarin kanssa vähän reippaammassa mutkassa tai raikkaammassa jarrutuksessa. Syytä en ole keksinyt muuta kuin sen että kaasarirungon kyljessä lukee Weber. Jos ajattelisi johtuvan bensan heilahteluista kohokammioissa niin sekin tuntuu vähän kaukaa haetulta, koska suuttimet ovat ihan kammion pohjalla ja reiän suunta alaspäin, joten peittoaa tavallaan siinä mielessä Hollikankin jos ajatellaan kumpi voisi olla herkempi bensan heilahteluille ja hörppäämään ilmaa. Itse olen kokeillut säätää "uutta" kaasaria täsmälleen ohjeiden mukaan jne. mutta tuosta ongelmasta en ole yli päässyt. Muutenkin tuli tuossa joku aika sitten painittua erään moniongelmaisen setupin kanssa suht hartaasti ja ei vaan rokannut halutusti. Oiskohan palstalaisista joku oikeasti perehtynyt Edel/Carter/Weberin saloihin ja voisi lääkitä tämän niitä vaivaavan perustaudin?
*****
1965 Suomi-FB GT-350 look-alike FOR SALE!
*****
1965 Suomi-FB GT-350 look-alike FOR SALE!
*****
- Fastback
- Over The Top
- Viestit: 4438
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja - Paikkakunta: Small-l-boost, Aura
- Viesti:
Re: Käyntiongelma
käykö kaikilla pytyillä?
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
-
- Mega-addikti
- Viestit: 803
- Liittynyt: 07 Loka 2004, 14:53
- Auto: Galaxie -61
- Paikkakunta: huitsin nevada
Re: Käyntiongelma
kait se nyt kaikilla käyFastback kirjoitti:käykö kaikilla pytyillä?


vähän lisää ennakkoo ja bensanpintoja ylärajoille, kyllä se siitä...
"Ei epäröi purra omiaan nilkkaan. Yleensä olen siellä missä ei pitäisi ja sanon ääneen asioita joista muut puhuvat humalassa."
Galaxie -61
CL 500 w215 2002
Suzuki gsx 1100
406 peukaloinen
Galaxie -61
CL 500 w215 2002
Suzuki gsx 1100
406 peukaloinen
- munmummu69
- Addikti
- Viestit: 362
- Liittynyt: 17 Tammi 2007, 12:03
- Paikkakunta: Hyvinkää
Re: Käyntiongelma
Mä kehtaan tunnustaa ihmetelleeni samaa asiaa 7 toimivalla sytystulpalla. Ihmeen hyvin se kyl silleenkin käy, eikä vuotavilla peltisarjoilla äänestäkään osaa sanoa mitään.Galaxie61 kirjoitti:kait se nyt kaikilla käyFastback kirjoitti:käykö kaikilla pytyillä?![]()
![]()
vähän lisää ennakkoo ja bensanpintoja ylärajoille, kyllä se siitä...

Mustang -69 SR