Sivu 1/1

C4:n turbiini ym. vaihteistoasiaa

Lähetetty: 12 Loka 2004, 19:42
Kirjoittaja Ahti
Taitaapi olla kahta eri mallia C4, ainakin TCI:n turpaanikirja puhuu dipstick to oil pan ja dipstick to case. Mitähän tää nyt meinaa? Omaa lootaa kattelin ja mulla menee tikku melkeen suoraan öljypohjaan mutta ei aivan eli n. 5cm pohjan kiinnityspinnan yläpuolelle.

Toinen homma että onko kokemuksia TCI Streetfighter tai B &M Holeshot turpaaneista?

Kolmas kyssäri vaihteistoöljyn jäähdyttäjästä: olisi kohtuuhintaan B & M race malli, jotain 80e uusi mutta jotenki vanhanaikaisen olonen ja painava kapistus. Eikös nykyaikaa olis alumiininen?

Että tälläsiä noviisi kyselee tälläkertaa :oops:

Lähetetty: 13 Loka 2004, 08:11
Kirjoittaja Mussemaan
Panfill C4 on eräänlainen trukkiversio C4:stä, siis vahvempi.
Tuo casefill on se "normaali"

Ei nyt kovin väkevästi viitsi ottaa kantaa hataran muistikuvien perusteella, mutta jos molemmat lootamallit ovat -70 tai uudempia niin jäiköhän silloin ainoaksi eroksi tuo pulttijako/pulttien vahvuus turbiinissä?