Taitaapi olla kahta eri mallia C4, ainakin TCI:n turpaanikirja puhuu dipstick to oil pan ja dipstick to case. Mitähän tää nyt meinaa? Omaa lootaa kattelin ja mulla menee tikku melkeen suoraan öljypohjaan mutta ei aivan eli n. 5cm pohjan kiinnityspinnan yläpuolelle.
Toinen homma että onko kokemuksia TCI Streetfighter tai B &M Holeshot turpaaneista?
Kolmas kyssäri vaihteistoöljyn jäähdyttäjästä: olisi kohtuuhintaan B & M race malli, jotain 80e uusi mutta jotenki vanhanaikaisen olonen ja painava kapistus. Eikös nykyaikaa olis alumiininen?
Että tälläsiä noviisi kyselee tälläkertaa

Mustang GT -96
Fairmont -79 302/C4 FOR SALE!
Chevy Business Coupe -41
Buick Century Riviera 322 -55
Softail Heritage Classic -88
http://www.a-trukit.fi
Trukkivaraosat kaikkiin merkkeihin!
Huollot, käytetyt trukit, vuokraus. Worksystem -autokalusteet.