C4:n turbiini ym. vaihteistoasiaa

289, 302, 351, V8, suora-6.....Toploader, C4, 3:03...
Ahti
Mega-addikti
Viestit: 563
Liittynyt: 06 Syys 2004, 13:45
Paikkakunta: Riksu

C4:n turbiini ym. vaihteistoasiaa

Viesti Kirjoittaja Ahti »

Taitaapi olla kahta eri mallia C4, ainakin TCI:n turpaanikirja puhuu dipstick to oil pan ja dipstick to case. Mitähän tää nyt meinaa? Omaa lootaa kattelin ja mulla menee tikku melkeen suoraan öljypohjaan mutta ei aivan eli n. 5cm pohjan kiinnityspinnan yläpuolelle.

Toinen homma että onko kokemuksia TCI Streetfighter tai B &M Holeshot turpaaneista?

Kolmas kyssäri vaihteistoöljyn jäähdyttäjästä: olisi kohtuuhintaan B & M race malli, jotain 80e uusi mutta jotenki vanhanaikaisen olonen ja painava kapistus. Eikös nykyaikaa olis alumiininen?

Että tälläsiä noviisi kyselee tälläkertaa :oops:
Mustang GT -96
Fairmont -79 302/C4 FOR SALE!
Chevy Business Coupe -41
Buick Century Riviera 322 -55
Softail Heritage Classic -88

http://www.a-trukit.fi
Trukkivaraosat kaikkiin merkkeihin!
Huollot, käytetyt trukit, vuokraus. Worksystem -autokalusteet.
Avatar
Mussemaan
Mega-addikti
Viestit: 657
Liittynyt: 01 Kesä 2004, 07:31
Paikkakunta: Keski-Pohojam´maa http://tinyurl.com/2m9yv3

Viesti Kirjoittaja Mussemaan »

Panfill C4 on eräänlainen trukkiversio C4:stä, siis vahvempi.
Tuo casefill on se "normaali"

Ei nyt kovin väkevästi viitsi ottaa kantaa hataran muistikuvien perusteella, mutta jos molemmat lootamallit ovat -70 tai uudempia niin jäiköhän silloin ainoaksi eroksi tuo pulttijako/pulttien vahvuus turbiinissä?
Kuva
Vastaa Viestiin