Mass air asiaa

289, 302, 351, V8, suora-6.....Toploader, C4, 3:03...
Avatar
302TT
Mega-addikti
Viestit: 554
Liittynyt: 26 Tammi 2007, 14:36
Paikkakunta: Kuopio

Mass air asiaa

Viesti Kirjoittaja 302TT »

Erään moottorikaupan mukana tuli Mustang Specialties:in 73mm MAF, jossa ei ole mitään merkintää mille suuttimille ko. kikkare on tarkoitettu. Selvittäminen ei liene ihan helppo homma?

Lisäksi ihan vaan mielenkiinnosta (eli ei ole tulossa omaan kippoon) kiinnostaisi tietää saako noita esim. 73mm maf + 30lbs suuttimet + 70mm kaasuläppä + FMU -kokoonpanoja OIKEASTI toimimaan ahtokoneissa? Ei varmasti vedä vertoja ohjelmoitavalle moottorinohjukselle, mutta helppous saada edes jollain tapaa ahtojen kanssa pelaava laite lienee suurin houkutin?
Mach1 -71
Avatar
Pervert
Hiljaisempi
Viestit: 8
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25

Re: Mass air asiaa

Viesti Kirjoittaja Pervert »

Tuolta löytyy varmaan parhaiten suomalainen vastaus Foxi-kysymyksiin:

http://www.overdrive.fi/forum/viewtopic ... 61#1153361
Lauri
Addikti
Viestit: 490
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25

Re: Mass air asiaa

Viesti Kirjoittaja Lauri »

302TT kirjoitti:Erään moottorikaupan mukana tuli Mustang Specialties:in 73mm MAF, jossa ei ole mitään merkintää mille suuttimille ko. kikkare on tarkoitettu. Selvittäminen ei liene ihan helppo homma?
Jos se on sample tubeilla toimiva maffi, niin ehkä siihen löytyy tällainen taulukko. Muuta ei tule mieleen.
koppa
Addikti
Viestit: 370
Liittynyt: 21 Marras 2005, 12:00
Paikkakunta: Hirsilä

Re: Mass air asiaa

Viesti Kirjoittaja koppa »

302TT kirjoitti: Lisäksi ihan vaan mielenkiinnosta (eli ei ole tulossa omaan kippoon) kiinnostaisi tietää saako noita esim. 73mm maf + 30lbs suuttimet + 70mm kaasuläppä + FMU -kokoonpanoja OIKEASTI toimimaan ahtokoneissa?

Itsellä toimi 3" maf + 30lbs suuttimet + vakio kaasuläppä + FMU lopulta. En kerennyt penkittää enkä ajaa toimivalla autolla paljoa ennen öljynkiertohäiriötä, jonka takia kone on vieläkin pukissa riisuttuna. Eli ei ole kuin perstuntuma asiasta tällähetkellä.

edit: kone siis vakio 302 varustettuna MP-70 turbolla, pienillä paineilla.
-88gtT ROJEKTI, liikkuu sitten joskus..
-89gt whiteout ruosteenpoistossa
-77 M2 puolikas, eurokoneella
-68ht 351marine, pahvilaatikoissa...
-76 välikuori 2.0i rojektihan siitäkin tuli..
kun itte tekee niin tulee semmosta millaiseks sen jättää;)
Vastaa Viestiin