Sivu 1/1
mustang-70 sportsroof 302
Lähetetty: 09 Tammi 2008, 11:13
Kirjoittaja jallu64
Mitä eroa 302 ja 302bossilla?Kone,alusta,mittaristo?
Re: mustang-70 sportsroof 302
Lähetetty: 09 Tammi 2008, 18:43
Kirjoittaja 1969
Hiukan typistetysti: Kone, alusta ja muutama koridetalji. Kuulostaa vähältä, mutta jos vakiovehkeen itse raketelisi täysin alkuperäistä vastaavaksi Boss klooniksi, niin kyllä siinä hommaa olisi.
Re: mustang-70 sportsroof 302
Lähetetty: 09 Tammi 2008, 22:26
Kirjoittaja 2065
ja lisäksi tietty bossi on harvinaisempi.

Re: mustang-70 sportsroof 302
Lähetetty: 09 Tammi 2008, 23:03
Kirjoittaja Eve
Lisää kysymyksiä:
Minkä painoisia noi -69 ja -70 vauhtikatot ovat pikkulohkolla tai isolohkolla?
Entäs onko noissa 302 koneisissa levyjarrut jo edessä vakiona?
Mitkä ovat tuon ikäisten SportsRooffien yleisimmät ruostekohdat tai murheet?
Kiitos ja anteeks.
Re: mustang-70 sportsroof 302
Lähetetty: 10 Tammi 2008, 00:37
Kirjoittaja munmummu69
Eve kirjoitti:SportsRooffien yleisimmät ruostekohdat
Mun kokemukset on omasta ja mitä amerikan kuvia olen kattellut niin:
-Takakontissa tankin ja tailpanelin välinen kohta
-Tankin molemmin puolin
-Takalokareiden takaosat johon kontti muodostaa 'pesän'
-Lattiat
-Torque boxit edessä
-Jalkatilan 'yläpinta' jonka päälle roskat vesi menee siitä tuulilasin edestä. Se on vissiin tavallinen paikka siellä apparinpuolella mistä ilmaa otetaan lämppäriin, itellä oli kuskin puolelta (roskat ja kosteus seissyt).
-Omassani oli myös tuo syylärin palkki rapsakka, muttei ole tietoa kuinka yleinen kohta on.
Re: mustang-70 sportsroof 302
Lähetetty: 10 Tammi 2008, 00:54
Kirjoittaja 2065
Tietämättä sen tarkemmin onko kyseessä rakennusprojekti, rekisteröinti tms. kommervenkki
vaiko jopa joku autoyksilö on herättänyt kiinnostuksen..
Ostoaikeista-Jos joku kauppaa aitoa bossia halvalla niin asia kannattaa tarkistaa hyvin huolella.
Toki jos auto muuten tuntuu sopivalta ja hinta ei sisällä isoa bossilisää niin siitä vain.
Jos hinta on korkea bossilaisuuden takia niin kannattaa tsekata todella huolella.
Näistä suht harvinaisista autoista on ulkomailla aika paljon liikkeellä klooniautoja joista osa on tehty todella huolella ja auton omistaja saa varmasti
ajokokemuksen joka on lähellä aitoa asiaa. Klooneista, replikoista ja automallin kunniaksi tehdystä kopiosta tulee
ongelmia silloin jos niitä tahallaan tai tietämättä mainostetaan aitoina tuotantomalleina.
Voisin arvailla että suomessa olevien harvojen bossiautojen historia on suht hyvin tiedossa tai ainakin selvitettävissä.
Bossi on myös hyvä ja innostava esikuva erilaisille projekteille.

Re: mustang-70 sportsroof 302
Lähetetty: 10 Tammi 2008, 08:55
Kirjoittaja Mexico65
Tuolta voi löytyä jotain tietoa Boss 302 Mustangista.
http://www.boss302.com/
302 -70 Mustangissa ei ole ollut levyjarruja vakiona, mutta ne on voinut tilata erikseen.
70 mallivuoden autot on tällä hetkellä noin 38 vutta vanhoja eli ruostetta voi olla missä tahansa, ellei autoa ole säilytetty erittäin hyvin tai auto on jo ruostekorjattu.
Mitä eroa 302 ja 302bossilla?Kone,alusta,mittaristo?
Suurimmat erot ovat juuri koneessa, alustassa ja sisustassa sekä ulkoisessa maalauksessa.
Re: mustang-70 sportsroof 302
Lähetetty: 10 Tammi 2008, 13:02
Kirjoittaja MustangGT
[quote="Mexico65"]Tuolta voi löytyä jotain tietoa Boss 302 Mustangista.
http://www.boss302.com/ quote]
http://www.boss302.com/70stang.htm
Pari suomiBossiakin näkyy kuvissa
