mustang-70 sportsroof 302
- jallu64
- Addikti
- Viestit: 213
- Liittynyt: 05 Tammi 2008, 09:52
- Auto: sportsroof -70
mondeo 2.0 stw-03
volvo v70-00
triumph 750 chopper - Paikkakunta: Kajaani
mustang-70 sportsroof 302
Mitä eroa 302 ja 302bossilla?Kone,alusta,mittaristo?
Re: mustang-70 sportsroof 302
Hiukan typistetysti: Kone, alusta ja muutama koridetalji. Kuulostaa vähältä, mutta jos vakiovehkeen itse raketelisi täysin alkuperäistä vastaavaksi Boss klooniksi, niin kyllä siinä hommaa olisi.
Re: mustang-70 sportsroof 302
ja lisäksi tietty bossi on harvinaisempi. 

Re: mustang-70 sportsroof 302
Lisää kysymyksiä:
Minkä painoisia noi -69 ja -70 vauhtikatot ovat pikkulohkolla tai isolohkolla?
Entäs onko noissa 302 koneisissa levyjarrut jo edessä vakiona?
Mitkä ovat tuon ikäisten SportsRooffien yleisimmät ruostekohdat tai murheet?
Kiitos ja anteeks.
Minkä painoisia noi -69 ja -70 vauhtikatot ovat pikkulohkolla tai isolohkolla?
Entäs onko noissa 302 koneisissa levyjarrut jo edessä vakiona?
Mitkä ovat tuon ikäisten SportsRooffien yleisimmät ruostekohdat tai murheet?
Kiitos ja anteeks.
- munmummu69
- Addikti
- Viestit: 362
- Liittynyt: 17 Tammi 2007, 12:03
- Paikkakunta: Hyvinkää
Re: mustang-70 sportsroof 302
Mun kokemukset on omasta ja mitä amerikan kuvia olen kattellut niin:Eve kirjoitti:SportsRooffien yleisimmät ruostekohdat
-Takakontissa tankin ja tailpanelin välinen kohta
-Tankin molemmin puolin
-Takalokareiden takaosat johon kontti muodostaa 'pesän'

-Lattiat
-Torque boxit edessä
-Jalkatilan 'yläpinta' jonka päälle roskat vesi menee siitä tuulilasin edestä. Se on vissiin tavallinen paikka siellä apparinpuolella mistä ilmaa otetaan lämppäriin, itellä oli kuskin puolelta (roskat ja kosteus seissyt).
-Omassani oli myös tuo syylärin palkki rapsakka, muttei ole tietoa kuinka yleinen kohta on.
Mustang -69 SR
Re: mustang-70 sportsroof 302
Tietämättä sen tarkemmin onko kyseessä rakennusprojekti, rekisteröinti tms. kommervenkki
vaiko jopa joku autoyksilö on herättänyt kiinnostuksen..
Ostoaikeista-Jos joku kauppaa aitoa bossia halvalla niin asia kannattaa tarkistaa hyvin huolella.
Toki jos auto muuten tuntuu sopivalta ja hinta ei sisällä isoa bossilisää niin siitä vain.
Jos hinta on korkea bossilaisuuden takia niin kannattaa tsekata todella huolella.
Näistä suht harvinaisista autoista on ulkomailla aika paljon liikkeellä klooniautoja joista osa on tehty todella huolella ja auton omistaja saa varmasti
ajokokemuksen joka on lähellä aitoa asiaa. Klooneista, replikoista ja automallin kunniaksi tehdystä kopiosta tulee
ongelmia silloin jos niitä tahallaan tai tietämättä mainostetaan aitoina tuotantomalleina.
Voisin arvailla että suomessa olevien harvojen bossiautojen historia on suht hyvin tiedossa tai ainakin selvitettävissä.
Bossi on myös hyvä ja innostava esikuva erilaisille projekteille.
vaiko jopa joku autoyksilö on herättänyt kiinnostuksen..

Ostoaikeista-Jos joku kauppaa aitoa bossia halvalla niin asia kannattaa tarkistaa hyvin huolella.
Toki jos auto muuten tuntuu sopivalta ja hinta ei sisällä isoa bossilisää niin siitä vain.
Jos hinta on korkea bossilaisuuden takia niin kannattaa tsekata todella huolella.
Näistä suht harvinaisista autoista on ulkomailla aika paljon liikkeellä klooniautoja joista osa on tehty todella huolella ja auton omistaja saa varmasti
ajokokemuksen joka on lähellä aitoa asiaa. Klooneista, replikoista ja automallin kunniaksi tehdystä kopiosta tulee
ongelmia silloin jos niitä tahallaan tai tietämättä mainostetaan aitoina tuotantomalleina.
Voisin arvailla että suomessa olevien harvojen bossiautojen historia on suht hyvin tiedossa tai ainakin selvitettävissä.
Bossi on myös hyvä ja innostava esikuva erilaisille projekteille.

Re: mustang-70 sportsroof 302
Tuolta voi löytyä jotain tietoa Boss 302 Mustangista.
http://www.boss302.com/

302 -70 Mustangissa ei ole ollut levyjarruja vakiona, mutta ne on voinut tilata erikseen.
70 mallivuoden autot on tällä hetkellä noin 38 vutta vanhoja eli ruostetta voi olla missä tahansa, ellei autoa ole säilytetty erittäin hyvin tai auto on jo ruostekorjattu.
http://www.boss302.com/

302 -70 Mustangissa ei ole ollut levyjarruja vakiona, mutta ne on voinut tilata erikseen.
70 mallivuoden autot on tällä hetkellä noin 38 vutta vanhoja eli ruostetta voi olla missä tahansa, ellei autoa ole säilytetty erittäin hyvin tai auto on jo ruostekorjattu.
Suurimmat erot ovat juuri koneessa, alustassa ja sisustassa sekä ulkoisessa maalauksessa.Mitä eroa 302 ja 302bossilla?Kone,alusta,mittaristo?
65 "Shelby" Mustang GT 350, FIA Race Car
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
Re: mustang-70 sportsroof 302
[quote="Mexico65"]Tuolta voi löytyä jotain tietoa Boss 302 Mustangista.
http://www.boss302.com/ quote]
http://www.boss302.com/70stang.htm
Pari suomiBossiakin näkyy kuvissa
http://www.boss302.com/ quote]
http://www.boss302.com/70stang.htm
Pari suomiBossiakin näkyy kuvissa
