T-5 conversion, laatikko -94

289, 302, 351, V8, suora-6.....Toploader, C4, 3:03...
Vehje
Aktiivi
Viestit: 96
Liittynyt: 25 Kesä 2006, 20:48
Paikkakunta: Loppi-Lontoo-Läyliäinen
Viesti:

T-5 conversion, laatikko -94

Viesti Kirjoittaja Vehje »

Niin, laatikko olis -94 Mustangista, eli tämän taulukon mukaan

http://www.therangerstation.com/tech_library/T5ID.htm

17 milliä pitempi kuin Fox-korisen loota. Tuleekos muuta ongelmaa kuin että keppi tulee 17mm taaksepäin ja kardaania pitää lyhentää 17mm enemmän?

Kytkinkoppa + käpälä + painelaakeri tulee mukaan joten ajattelin käyttään niitä ja tehdä vaijerikytkimen.
Ride Sally Ride!
Avatar
-92 GT
Aktiivi
Viestit: 76
Liittynyt: 17 Elo 2004, 22:15
Auto: Ford Mustang Cobra -96 Mystic #1016
Paikkakunta: Renko

Viesti Kirjoittaja -92 GT »

Vaihdoin foxiin kesällä just -94 mallin T5 laatikon niin laatikon kiinnitys palkki on myös 17mm taaempana ja starttimoottori on -94 muuttunut joten tarviit myös sen... kytkin koppa tarviikin käyttää kun pääakseli on juurikin pidempi ja koppa myös!
Vehje
Aktiivi
Viestit: 96
Liittynyt: 25 Kesä 2006, 20:48
Paikkakunta: Loppi-Lontoo-Läyliäinen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vehje »

Morjens,

milläs lailla toi startti on muuttunut, onko kiinnitys siis kytkinkopassa erilainen kuin 93 ja vanhemmissa?
-92 GT kirjoitti:Vaihdoin foxiin kesällä just -94 mallin T5 laatikon niin laatikon kiinnitys palkki on myös 17mm taaempana ja starttimoottori on -94 muuttunut joten tarviit myös sen... kytkin koppa tarviikin käyttää kun pääakseli on juurikin pidempi ja koppa myös!
Ride Sally Ride!
Avatar
-92 GT
Aktiivi
Viestit: 76
Liittynyt: 17 Elo 2004, 22:15
Auto: Ford Mustang Cobra -96 Mystic #1016
Paikkakunta: Renko

Viesti Kirjoittaja -92 GT »

AODssa ollut startti ei ainakaan sopinut hammaskehälle eikä pultti jakokaan täsmännyt. Olisikohan tuo uudempi ollut välityksellä oleva, minkä kivitilasta tilasin, ainakin pienemmän kokoinen.
Vastaa Viestiin