Speed density ---> MAF muutos

289, 302, 351, V8, suora-6.....Toploader, C4, 3:03...
Avatar
Juselius
Aktiivi
Viestit: 73
Liittynyt: 16 Elo 2005, 09:42
Paikkakunta: Oulu

Speed density ---> MAF muutos

Viesti Kirjoittaja Juselius »

Onko kukaan tehnyt foxiin tms Speed density muutosta Maffiin?

Keskustelua on asiasta käyty, ohjeitakin muutokseen löytyy netistä sekä purkuosista, että valmiina sarjana mutta onko joku tehnyt tuon operaation?

Paljonko muutos tulee kustantamaan ja onko se tehtävissä normaalin silloin- tällöin- mutteria vääntävän harrastajan toimesta?

Ainakin HHP:n kavereilla luulisi olevan jotain sanomista tähän?
Viimeksi muokannut Juselius, 18 Syys 2007, 13:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ei se tähän jää..
--1988 GT--
Arto65FB
Superpölöttäjä
Viestit: 2575
Liittynyt: 02 Maalis 2004, 08:33

Viesti Kirjoittaja Arto65FB »

Paljon infoa
http://fordfuelinjection.com/

Myös MAF on EFI, tarkoitatko vaihtoa speed density ruiskusta MAFfiin?
Mustang -65 FB V8
Escort -78 GIL 2.0L kaikilla herkuilla
Scorppi -97, 2.3, piti päästä mummolaan, odottaa hoitoa
BMW 730 -95 3L V8 DOCH
Opel Astra farmi -03
Myyty
Sierra Goshford 2.0L -85, foxLTD -85 3.8L, 1/6 BMW, 205 1.4 XS
Avatar
Juselius
Aktiivi
Viestit: 73
Liittynyt: 16 Elo 2005, 09:42
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Juselius »

Kiitos tarkennuksesta. Juurikin Speed densityä tarkoitin.

Kysymyksellä haen nyt juurikin kotimaisten harrastajien kokemusta ja kommenttia, sekä euromääräisiä kustannuksia.
Jenkkilässä kun mikä hyvänsä Mustangeihin liittyvä on helpompaa ja halvempaa.
ei se tähän jää..
--1988 GT--
koppa
Addikti
Viestit: 370
Liittynyt: 21 Marras 2005, 12:00
Paikkakunta: Hirsilä

Viesti Kirjoittaja koppa »

Mulle oli ostaessa tehty tuo konversio mutta käynti häröö setviessä tuohon joutui tarkemmin tutustumaan. Kustannuksista en siis tarkemmin tiedä. Noi ohjeet on melko selkeitä joten homma onnistuu jos vain autosähkötyöt on jossain määrin hanskassa.
Tarvittavat osat on maf, sen liitin, pari boksin liitintä(siis niitä ison liittimen sisällä olevia) ja mafillisen boksi. Lisäksi normi autosähkötyö tarpeet eli piuhaa, tinaa, kolvi ja kutistesukkaa. Tais olla niin että manuaalin boksi ei toimi automaatissa mutta automaatin boksi toimii manuaalissa(näin itsellä).
Kun sain kosketus häiriöt kitkettyä pois niin ruisku toimi ihan ok.
-88gtT ROJEKTI, liikkuu sitten joskus..
-89gt whiteout ruosteenpoistossa
-77 M2 puolikas, eurokoneella
-68ht 351marine, pahvilaatikoissa...
-76 välikuori 2.0i rojektihan siitäkin tuli..
kun itte tekee niin tulee semmosta millaiseks sen jättää;)
Vastaa Viestiin