Latausvikaa(ko?)

Älä tähdistä suuntaa kato onhan sulla kartta Ilipo!
Avatar
65HT
Mega-addikti
Viestit: 766
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Ford MUSTANG 1965 - 289 cid - C4 - 8, powertrax no-slip
Paikkakunta: Kuopio
Viesti:

Latausvikaa(ko?)

Viesti Kirjoittaja 65HT »

Tänään kärähti mittaritaulusta latauksen merkkivalon plusjohto. Liekö mennyt oikariin? Nyt polttaa sitten jatkuvasti latauksen merkkivaloa. Jännite akulta käynnissa 12.2 v ja sammuksissa 12.3 v.

Menikö sittenkin laturi?
(Mustang 1965 HT 289, C4) 2001-2011
Chrysler Sebring 2.7 2002

"Se voittaa kellä on kuollessaan eniten leluja..."
Make67
Aina äänessä
Viestit: 1128
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Ford Mustang HT 1967
Paikkakunta: Lieto

Viesti Kirjoittaja Make67 »

Kyllä!

Tai sitte latauksen säädin!
-Make-
Ford Mustang HT -67, pelastettu museoinnilta...
347 CID RE85, DART SHP(TUUMACID)
C4 ala Timo Suojanen(rakenteilla...)
3.40, Eaton Truetrack
ym, ym, ym...

+ -66 HT
+ -94 avo GT
Avatar
65HT
Mega-addikti
Viestit: 766
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Ford MUSTANG 1965 - 289 cid - C4 - 8, powertrax no-slip
Paikkakunta: Kuopio
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 65HT »

Sitten vaan ohjeista mistä mitataan ja mitä pitäisi mittarin näyttää mistäkin että vika paikallistuu.

Kiitos.
(Mustang 1965 HT 289, C4) 2001-2011
Chrysler Sebring 2.7 2002

"Se voittaa kellä on kuollessaan eniten leluja..."
Avatar
veekoo
Aina äänessä
Viestit: 1433
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Ford Mustang 2007 GT convertible
Ford Mustang 2001
Ford Mustang 1970 5.0 ratrod
Paikkakunta: Saratoga, CA
Viesti:

Viesti Kirjoittaja veekoo »

Aiheesta lisaa:
http://www.mustangclub.fi/board/viewtop ... gulaattori

S ohjaa regulaattoria on/off
F menee laturille

Noita mittailemalla varmaan selkiaa. Moottori kaynnissa pitaisi olla ainakin 13,5V joten laturi tai regulaattori on varmaankin morjenstanut. Jos ei pussihousuta liikaa, niin hommaa jostain 1 johtoinen tuoreemman fordin laturi (menee heittamalla) tai boschi. Originaalilaturi on vahan marginaalinen paremmin varusteltuun musseen... :(
VK

'07 GT avo-käyttöauto
'01 Kutvonen-peltoauto
'70 Rotta
'01 GSF 1200S
Avatar
65HT
Mega-addikti
Viestit: 766
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Ford MUSTANG 1965 - 289 cid - C4 - 8, powertrax no-slip
Paikkakunta: Kuopio
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 65HT »

Aloitin tutkailun jännitteensäätäjästä. Sen läpi olikin virannut kovasti virtaa ja siitä oli vähän ottanut nokkiinsa, pikku korjauksella taas toimiva. :D Pitää kuitenkin talven aikana vaihtaa uuteen, kunhan nyt syksyn tällä kurvailen.
(Mustang 1965 HT 289, C4) 2001-2011
Chrysler Sebring 2.7 2002

"Se voittaa kellä on kuollessaan eniten leluja..."
Vastaa Viestiin