Suomen paras tiedonlähde Mustangisteille. Lue foorumin käyttöehdot OHJEET-osiosta Keskustelupalstan käyttöohjeen alta kohdasta "Tervetuloa FMOC-keskustelupalstalle". Muista, että olet vastuussa kirjoittamastasi sisällöstä.
Tälläistä pientä pohdintaa on ollut liikkeellä. Mitä itse olen saanut ajatuksia kasaan, niin:
'05 miinuksia:
- Uusi malli -> lastentauteja
- Arvo tippuu nopeasti
- Olisi karvalakkiversio, budjettisyistä
- Verotusarvo täysin arvaamaton maahatuodessa
'05 plussia:
- Kiva
- Muuta?
Vanhemman miinuksia:
- Kaikilla on sellainen
- Käytetty
Vanhemman plussia:
- Tuttu vehje
- Jäisi budjettiin varaa vähän piristää (ahdin, putket jne)
- Avo saatavilla jo nyt
Näillä näppylöillä kääntyisin itse vanhemman puoleen, jos löytyy hyvä yksilö. Onko mielipiteitä? Samalla päästään kokeilemaan äänestysnappuloita..
Ehdottomasti -05.
Sehän on korimalliltaan täysin erilainen kuin edelliset ja myös tehoiltaan.
Monethan sekoittavat tuommoisen -04 ja -94:kin vielä keskenään.
Korityyppi on sen verran lähellä toisiaan.
Ja vaikka mallisarjan ekassa vuosimallissa on lastentauteja niin historia on osoittanut että esim 64½, 67, 71 -malleista on tullut himotuimpia.
Tässäkin tapauksessa epäilen että -05:sta tulee myöhemmin klassikko.
Niinno. Sepä vähän mietityttää lisää, koska pitäisi ostaa vähän niinkun hevonen säkissä. Tuossa tuli aika hyvä tarjous: jos tilaa auton, kun on vielä tällä puolen isoa vettä, saisi ilman alv:tä ja diilerin tinkivaraa ym plus haluamillaan varusteilla. Paikan päällä joutuu sitten maksamaan alv:n, joka auton hinnassa on jo aika vino pino rahaa, ja arpomaan rivistöstä auton. Tai pitämään vuokra-autoa tilausta odotellessa kuukauden pari pitempään - ei halpaa sekään..
Pitänee ottaa vielä toinenkin neuvoa antava, tää on liian vaikeaa. Ehkä kuitenkin se 02 tai 03 silläkin uhalla, että mut vielä joskus pyöritellään tervassa ja höyhenissä.
Sami95GT kirjoitti:Millä perusteella '05 tiputtaisi arvonsa nopeasti?
Uuden auton ajaminen ulos autoliikkeestä on aika tyyristä huvia.
Sami95GT kirjoitti:
Vaan mutta. Jos viivalle laitetaan 2004 Cobra ja 2005 GT niin kääntyisin itse 2004 Cobran puoleen. Mutta kun puhut noista vajaamoottorisista...
...niin sanotaan pienen pohdinnan jälkeen että kuus mukia kääritään pahviin jossa lukee Porin olut.
Vahingosta viisastuneena vain kasimukisia. Kutonen saa jäädä käyttö- & talviautoksi. Toisaalta listaan voisi lisätä 05 miinukseksi, että jää satsi kivoja kesärenkaita varastoon pölyttymään..
VeeKoo kirjoitti:[Uuden auton ajaminen ulos autoliikkeestä on aika tyyristä huvia.
Niin kauan kun puhutaan suomen ehkä ainoasta 2005 mallin mustangista, tuossa ajatuksessa ei ole oikein mitään järkeä.
Vahingosta viisastuneena vain kasimukisia. Kutonen saa jäädä käyttö- & talviautoksi. Toisaalta listaan voisi lisätä 05 miinukseksi, että jää satsi kivoja kesärenkaita varastoon pölyttymään..
Itse kyllä luulisin että samat vanteet menevät alle mitä 04:äänkin.
Mikä laulaen tulee, se viheltäen menee - 17 tuuman vanteella.
VeeKoo kirjoitti:Uuden auton ajaminen ulos autoliikkeestä on aika tyyristä huvia.
Niin kauan kun puhutaan suomen ehkä ainoasta 2005 mallin mustangista, tuossa ajatuksessa ei ole oikein mitään järkeä.
Niin, jos tarkoitus olisi tehdä bisnestä ja myydä auto, niin ehkei olisikaan. Toisaalta jos haluaa kivan kesäauton, niin sillä ei ole niin paljoa väliä paitsi tietty pihiys saattaa päästä helpommin niskan päälle. Lisäksi jos sakemannit onnistuvat saamaan 05:lle hyväksynnän, niin sittenhän niitä saa helposti tuotua tänne. Eli 99-04 olisi harvinaisempi hetken päästä..
Sami95GT kirjoitti:
VeeKoo kirjoitti:Vahingosta viisastuneena vain kasimukisia. Kutonen saa jäädä käyttö- & talviautoksi. Toisaalta listaan voisi lisätä 05 miinukseksi, että jää satsi kivoja kesärenkaita varastoon pölyttymään..
Itse kyllä luulisin että samat vanteet menevät alle mitä 04:äänkin.
Tottakai -05, onhan näitä vanhoja raatoja täällä jo joka toisella, ja joillain useampikin..
Äänestin kyllä tota Bronco-vaihtoehtoa, siinä tosin joutuisit tyytymään -97 malliin. Tai osta Lightning, voit ryhtyä suomen nopeimmaksi lähetiksi.
"eihän tässä nyt kuinkaan voi käydä"
------Ford Mustang Mach-E------