Suomen paras tiedonlähde Mustangisteille. Lue foorumin käyttöehdot OHJEET-osiosta Keskustelupalstan käyttöohjeen alta kohdasta "Tervetuloa FMOC-keskustelupalstalle". Muista, että olet vastuussa kirjoittamastasi sisällöstä. https://www.mustangclub.fi/board/
Ihan hyvä että se öljypumpun-akselin poikkimenosta johtuva remppa karkasi käsistä.. Näkyy tuo voorti ruoste olevan sellaista että täytyy vaihtaa meisseli vasaraan ennenkuin näkee missä ruoste piilee(näkyy olevan samanlaista sekä euro että usa vooteissa) . Tuolta galleriastalöytyy -88 löytyneitä pikku paikantarpeita ...Onkos muut tehneet samoja paikkoja?
Lähetetty: 11 Heinä 2007, 20:50
Kirjoittaja musse67
Kyllä tulee mieleen 81 t-toppi mikä on nyt akulla. just samoista paikoista oli pehemnnyt, ei tosin noin pahasti eturunkoaisoista.
Lähetetty: 11 Heinä 2007, 21:20
Kirjoittaja JXA-26
Tässä kauhun sekaisin tuntein odotetaan erästä foxia tontille hitsaukseen, jossa onjo nyrkin mentäviä reikiä niissä paikoissa missä kopalla oli "kukkia". Nooooh, peltiä se vaan on.
Kyllä tuosta kopan kikottimesta vielä nopea tulee, kunhan kaikki korijäykisteet ovat paikoillaan...
Lähetetty: 11 Heinä 2007, 22:44
Kirjoittaja Arto65FB
Hopsista, enpäs mene tutkimaan Taksia. Vaan eihän ruoste ongelma ole, niin kauan kuin migissä lankaa piisaa.
Lähetetty: 12 Heinä 2007, 07:49
Kirjoittaja koppa
Kyllä tulee mieleen 81 t-toppi mikä on nyt akulla. just samoista paikoista oli pehemnnyt, ei tosin noin pahasti eturunkoaisoista.
Muistelinkin t-topista samanmoisia paikkauskuvia nähneeni. Tuossa ei ole saksassa viitsitty laittaa ruostesuojausta kuin yhteen koteloon joten se on edesauttanut tuota pellin olomuodonmuutosta
Kyllä tuosta kopan kikottimesta vielä nopea tulee, kunhan kaikki korijäykisteet ovat paikoillaan...
Katsotaan nyt mitä siitä tulee jo millon..rautaa ja profiilia on ainakin jo hankittu kun vaan saa niitä kiinni..
Vaan eihän ruoste ongelma ole, niin kauan kuin migissä lankaa piisaa.
Juu, nehän on vain väliaikaisia ja satunnaisesti uusiutuvia
Noiden runkopalkkien lisäksi isommasti uusittavaa on etujalkatilojen kulmissa, oikean takakaaren edessä ja tulipellissä. Tulipelti on joutunut koville noiden palkkien huonouden takia...Lankaa siis saa polttaa tähän uudempaankin riittävästi..
Lähetetty: 22 Heinä 2007, 22:11
Kirjoittaja koppa
JXA-26 kirjoitti:Tässä kauhun sekaisin tuntein odotetaan erästä foxia tontille hitsaukseen, jossa onjo nyrkin mentäviä reikiä niissä paikoissa missä kopalla oli "kukkia". Nooooh, peltiä se vaan on.
jepjep, juuri tuosta nostettiin mottia pois..ja samanlaiselta tuo näyttää palkeiltaan kuin minullakin..siis vakio paikkoja
Tuolla galleriassa muutama kuva siitäkin rojektista.
Lähetetty: 22 Heinä 2007, 22:44
Kirjoittaja Jukka
koppa kirjoitti:
JXA-26 kirjoitti:Tässä kauhun sekaisin tuntein odotetaan erästä foxia tontille hitsaukseen, jossa onjo nyrkin mentäviä reikiä niissä paikoissa missä kopalla oli "kukkia". Nooooh, peltiä se vaan on.
jepjep, juuri tuosta nostettiin mottia pois..ja samanlaiselta tuo näyttää palkeiltaan kuin minullakin..siis vakio paikkoja
Tuolla galleriassa muutama kuva siitäkin rojektista.
Oliskohan tuossa tiesuola ja hiukan vajavaisesti tehty kolarikorjaus tehnyt tehtävänsä.
Aika hurjan näköinen.
Lähetetty: 20 Elo 2007, 07:51
Kirjoittaja JXA-26
Tarkkailkaa foxejanne !!!
Lähetetty: 20 Elo 2007, 18:43
Kirjoittaja Foxy Lady
JXA-26 kirjoitti:Tarkkailkaa foxejanne !!!
Opel-tauti tarttunut Mustangiin! Pelottaa ottaa helmoja irti, vaan kohta se on edessä, kun on jo maalitkin hankittu.
Lähetetty: 30 Elo 2007, 16:37
Kirjoittaja koppa
Taas on hitsailtu voksia lisää reilu 40 tuntia. Apurunkojen yhdistäjät olisi aloillaan mutta vielä hommaa niissäkin riittää että saa työjäljen mieleiseksi. Loppu vuan loma kesken niin valmiiks asti ei saanut. Sekalaisia kuvia tuolla apurungon yhdistäjien alta http://jenkkireki.te.nu/~janne/
Nuohan on tehty Mathisin kirjaa mukaillen. Kardaanilenkkin meinasin toteuttaa siten että runkoputkien välille tulee samalla X-tuki. Kommentteja otetaan vastaan. Hitsata tarviis oppia vielä että sais oikeasti mieleistä mutta kun itse tekee niin saa semmoista miksi sen jättää