Kyllä tulee mieleen 81 t-toppi mikä on nyt akulla. just samoista paikoista oli pehemnnyt, ei tosin noin pahasti eturunkoaisoista.
Muistelinkin t-topista samanmoisia paikkauskuvia nähneeni. Tuossa ei ole saksassa viitsitty laittaa ruostesuojausta kuin yhteen koteloon joten se on edesauttanut tuota pellin olomuodonmuutosta
Kyllä tuosta kopan kikottimesta vielä nopea tulee, kunhan kaikki korijäykisteet ovat paikoillaan...
Katsotaan nyt mitä siitä tulee jo millon..rautaa ja profiilia on ainakin jo hankittu kun vaan saa niitä kiinni..
Vaan eihän ruoste ongelma ole, niin kauan kuin migissä lankaa piisaa.
Juu, nehän on vain väliaikaisia ja satunnaisesti uusiutuvia
Noiden runkopalkkien lisäksi isommasti uusittavaa on etujalkatilojen kulmissa, oikean takakaaren edessä ja tulipellissä. Tulipelti on joutunut koville noiden palkkien huonouden takia...Lankaa siis saa polttaa tähän uudempaankin riittävästi..
-88gtT ROJEKTI, liikkuu sitten joskus..
-89gt whiteout ruosteenpoistossa
-77 M2 puolikas, eurokoneella
-68ht 351marine, pahvilaatikoissa...
-76 välikuori 2.0i rojektihan siitäkin tuli..
kun itte tekee niin tulee semmosta millaiseks sen jättää;)