
Veden lämpö imusarjan eri päissä
- 65HT
- Mega-addikti
- Viestit: 766
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Ford MUSTANG 1965 - 289 cid - C4 - 8, powertrax no-slip
- Paikkakunta: Kuopio
- Viesti:
Veden lämpö imusarjan eri päissä
Erikoinen otsikko mutta tällaista haen. Osaisiko joku arvioida onko imusarjan taka- ja etupään välillä jäähdytysnesteen lämpötilaeroa kummastikin, kun en tiedä miten vesi siellä kiertää. Sillä se kiinnostaa kun tarkoitus on asentaa sähköflektiä ohjaava anturi imusarjan takapäässä olevaan reikään. Lämpömittarin anturihan on siellä etupäässä vastaavassa reiässä. Sillä vaan että jos ostan anturin mikä lähtee käyntiin 195 F onko toisessa päässä imusarjaa jo 220 F lämmintä... 

(Mustang 1965 HT 289, C4) 2001-2011
Chrysler Sebring 2.7 2002
"Se voittaa kellä on kuollessaan eniten leluja..."
Chrysler Sebring 2.7 2002
"Se voittaa kellä on kuollessaan eniten leluja..."
Asia selviää vain mittaamalla.
Valitettavasti jäähdytysvesi kiertää sb fodin koneissa ensin lohkoon ja lohkon takaosasta kansiin, osittain myös lohkon eriosista rajoitetusti kansiin, kansista edelleen imusarjaan ja termostaattikoteloon. Oikea paikka ohjata flektin käyttöä on jäähdyttäjältä koneelle lähtevä osuus. Näin voit varmistaa, että koneelle tulee sopivan lämpöistä jäähdytysvettä ja koneen käyntilämpötila tasaisena.
Valitettavasti jäähdytysvesi kiertää sb fodin koneissa ensin lohkoon ja lohkon takaosasta kansiin, osittain myös lohkon eriosista rajoitetusti kansiin, kansista edelleen imusarjaan ja termostaattikoteloon. Oikea paikka ohjata flektin käyttöä on jäähdyttäjältä koneelle lähtevä osuus. Näin voit varmistaa, että koneelle tulee sopivan lämpöistä jäähdytysvettä ja koneen käyntilämpötila tasaisena.
65 "Shelby" Mustang GT 350, FIA Race Car
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.