Yleinen periaatehan on, että vakio ruiskukoneen nokka on hyvä myös ahdettuun koneeseen ja näin myös ainakin eurokoneissa homma toimii. Näihin jenkkikoneisiin sitten onkin tarjontaa aika lailla reippaammin, joten on enemmän mahdollisuuksiakin mennä pieleen.
Tuolla on vähän perustietoa ahtokoneen nokan valintaan:
http://www.turbochargedpower.com/Camshafts.htm
Tuollahan on vähän puhuttu laahavan nokan puolestakin turbokoneessa.
Omaan koneeseeni (289 lohko) olen jo hankkinutkin -91 GT mussen vakionokan (vaatii oikeat nostimet, kuten rullanokka-topicissa asiaa on selviteltykin), mutta toisaalta en ole vielä haudannut ajatusta laahaavasta hydraulinokastakaan esim.
http://store.summitracing.com/partdetai ... toview=sku (onpa halpa

tai
http://store.summitracing.com/partdetai ... toview=sku
Onko loppupeleissä laahaava vs. rolleri kuolemanvakava asia, kun noita ahtokoneita ei yleensä kierrätetä yhtä ylös kuin vapareita?