Sivu 1/1

Etupään halkeilua

Lähetetty: 26 Joulu 2006, 22:08
Kirjoittaja Spiff
Mistäköhän johtuu ainakin 69-70 mallien "iskareista eteenpäin" halkeilu?
Ei ole omaa kuvaa, mutta tässä malli:

Kuva

Lähetetty: 26 Joulu 2006, 22:12
Kirjoittaja musse67
Eikös toi kuva oo just iskarin takapuolelta? Vasemmassa reunassa näkyy konepellin sarana ja jarruputkia. Pahasti kyllä näyttää että ainakin tossa kuvassa olisi pakkelilla ruosteita jenkkityyliin korjailtu.

Lähetetty: 26 Joulu 2006, 22:18
Kirjoittaja Spiff
musse67 kirjoitti:Eikös toi kuva oo just iskarin takapuolelta? Vasemmassa reunassa näkyy konepellin sarana ja jarruputkia. Pahasti kyllä näyttää että ainakin tossa kuvassa olisi pakkelilla ruosteita jenkkityyliin korjailtu.
Paras kuva mitä netistä löysin, ja aika lähellä samaa. Onkohan ylirasitusta? Auttaisko se tanko joka kulkee konehuoneen läpi iskarista toiseen? Varmaan sillä on joku hieno nimikin?

Lähetetty: 27 Joulu 2006, 14:41
Kirjoittaja Kopekka
Siihen auttaa kun vaihtaa ko pellit molemmille puolille. Ovat jo tehtaalta lähtiessä hitsattu huonosti tulipeltiin kiinni, samaten lahonneessa cowlin yläpellissä ei jatkopätkä pysy enää paikoillaan, nämä jatkot ja cowlin korjaukset joutuu tekemään suorasta pellistä, reproja kun ei ole ainakaan 71-73 malleihin. Siinäpä sitä pientä talvi-iltojen askaretta tiedossa, omaan projektiini juuri tein nämä askareet, hommana menee earlyjen kanssa samalla kaavalla.

Lähetetty: 27 Joulu 2006, 16:09
Kirjoittaja janne260
Spiff kirjoitti: Auttaisko se tanko joka kulkee konehuoneen läpi iskarista toiseen? Varmaan sillä on joku hieno nimikin?
Jotain se Monte-Carlo bar varmaan auttaa noin yleisestikkin velton etupään kanssa. Luin joskus sellasesta, että kaverilla oli ollut irti export-brace jonkin aikaa ja vaihtoi uudet jouset keulille, niin eipä mennykkään enää takaisin...

Lähetetty: 27 Joulu 2006, 20:42
Kirjoittaja ROKI
Joopa joo! siinä on taas yksi tee itse paikka joka on vain kittiä. Jos on ehjä kova pelti tuossa kohti ei katkea mihinkään, jos on länki paikallaan tai ne pelti viritykset. Tuokin on ollut vain ilman sisälokareita alkuajat ja on päässyt ruostumaan, sitten kittimaakari on leiponut tökerösti kitillä paskat piiloon. UUdet vaihto palat vaan paikalleen niin rupee kestämään.