Nimimerkki vaihtui

Yleisiä autoharrastusta koskevia asioita ja höpinöitä. Ei tekniset kysymykset yms.

Valvoja: Ville K

PeteP
Aina äänessä

Nimimerkki vaihtui

Viesti Kirjoittaja PeteP »

Seonny tällanen sitte 8) t. ex Speedy :nörd:
:krooh:
Aku_81
Aina äänessä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aku_81 »

Nyt et oo enää sairaan nopee :aate: :lollero:
Go tell Alice....
PeteP
Aina äänessä

Aku_81 kirjoitti:Nyt et oo enää sairaan nopee :aate: :lollero:
...Vaan hidas wanhus :wanhus: jihaaaa!!
voorti
Aktiivi

Viesti Kirjoittaja voorti »

vai hidas wanhus, taitaa tuo loppupee kuiteski tarkottaa pilottia? joten tuskin tuo, matkanopeus/korkeus paljon muuttuu..
stangrider
Aina äänessä

Viesti Kirjoittaja stangrider »

Vahvasti viittaa kyllä PuuhaPETEEN! :lol: :lol:
95 GT Topless and Opal Froster

http://www.stangbangers.com/
PeteP
Aina äänessä

voorti kirjoitti:vai hidas wanhus, taitaa tuo loppupee kuiteski tarkottaa pilottia? joten tuskin tuo, matkanopeus/korkeus paljon muuttuu..
No puolinopea sitten Kjäh! joo kyllähän noita lempinimmareita piisaa, kaikkia vaihtoehtoja ei edes kehtaa mainita :tuhmis:
PeteP
Aina äänessä

stangrider kirjoitti:Vahvasti viittaa kyllä PuuhaPETEEN! :lol: :lol:
PuuhaPete kaiken purkaa , mutta kuka sen sitten korjaa :kitara:
Fastback
Over The Top
Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Fastback »

Kummaa touhua koko nimimerkin vaihtaminen, en mä vaan käsitä edes valjakkalan nimenavaihtoa, mikäs idi amin se nyt olikaan???
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
JaKki
Aktiivi

Viesti Kirjoittaja JaKki »

Kyllä kait nimimerkin voi vaihtaa jos entinen ei miellytä. Voihan siinä samalla parannella ekoakin jos on siihen tarvetta.. :) ja sehän eikait ketään haitanne...
PeteP
Aina äänessä

Fastback kirjoitti:Kummaa touhua koko nimimerkin vaihtaminen, en mä vaan käsitä edes valjakkalan nimenavaihtoa, mikäs idi amin se nyt olikaan???
Kummaa touhua oot itte :lol: sori jossei miellytä! ja eipä verrata valijakkaloihin, Nimenvaihto ja nimimerkinvaihto eri asioita, ja Tavallinen kansalainen on eri kuin rikollinen :evil:
Aku_81
Aina äänessä
Viesti:

Kyllähän nimimerkin vaihto on ihan hyväksyttävää kun monella kalusto vaihtuu jne tai on valinnu omasta mielestään "huonon" nimimerkin. Kerkee fastbackikin vaihtaa nimimerkkiä jos hankkii viel ht:n :lol:
Go tell Alice....
Jukka
Superpölöttäjä

Viesti Kirjoittaja Jukka »

Aku_81 kirjoitti:Kyllähän nimimerkin vaihto on ihan hyväksyttävää kun monella kalusto vaihtuu jne tai on valinnu omasta mielestään "huonon" nimimerkin. Kerkee fastbackikin vaihtaa nimimerkkiä jos hankkii viel ht:n :lol:
Kyllä se taitaa ennemmin Akun nimimerkki vaihtua..?? :pehva: :pehva: :pehva:
-Jukka-
Fastback
Over The Top
Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Fastback »

Aku_81 kirjoitti:Kyllähän nimimerkin vaihto on ihan hyväksyttävää kun monella kalusto vaihtuu jne tai on valinnu omasta mielestään "huonon" nimimerkin. Kerkee fastbackikin vaihtaa nimimerkkiä jos hankkii viel ht:n :lol:
Nicki on mulle vähän kuin tunnus tai joku minkä perusteella minut tunnistaa, en minä vaihda nimeä kaluston perusteella kuin korkeintaan avataria. Ei mulla ole enää Fastbackia, mulla on Mach 1 -> eli sportroof. En tarkoittanut spiity mitään pahaa kun vertasin valjakkalaan, se nyt on vaan eka mikä tuli mieleen näistä nimenvaihtajista. Mulla nicki Fastback on ja pysyy, sen nickin valitsin joskus ja sen aion pitää.
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
Aku_81
Aina äänessä
Viesti:

Jukka kirjoitti:
Kyllä se taitaa ennemmin Akun nimimerkki vaihtua..?? :pehva: :pehva: :pehva:
Jaa :shock: Ai että FoxiHomoksiko joutuu nimmarin vaihtamaan vai jotain muutakohan oli sulla taas mielessä :pörrää:
Go tell Alice....
mussette
Addikti
Auto: Mustang 5,0 2016
Mustang FB -65 351 W
Ford Roadster 1932

Viesti Kirjoittaja mussette »

Kyllä nimimerkin voi vaihtaa. Vaihdetaanhan sitä autojakin oman sosiaalisen aseman parantamiseksi. Työkaveri tykkää uusista autoista ja nuorista naisista, minä klassikoista ja kokeneista naisista :P
Vanhoja Fordeja
Vastaa Viestiin