Suomen paras tiedonlähde Mustangisteille. Lue foorumin käyttöehdot OHJEET-osiosta Keskustelupalstan käyttöohjeen alta kohdasta "Tervetuloa FMOC-keskustelupalstalle". Muista, että olet vastuussa kirjoittamastasi sisällöstä.
Kyllä kait nimimerkin voi vaihtaa jos entinen ei miellytä. Voihan siinä samalla parannella ekoakin jos on siihen tarvetta.. ja sehän eikait ketään haitanne...
Fastback kirjoitti:Kummaa touhua koko nimimerkin vaihtaminen, en mä vaan käsitä edes valjakkalan nimenavaihtoa, mikäs idi amin se nyt olikaan???
Kummaa touhua oot itte sori jossei miellytä! ja eipä verrata valijakkaloihin, Nimenvaihto ja nimimerkinvaihto eri asioita, ja Tavallinen kansalainen on eri kuin rikollinen
Kyllähän nimimerkin vaihto on ihan hyväksyttävää kun monella kalusto vaihtuu jne tai on valinnu omasta mielestään "huonon" nimimerkin. Kerkee fastbackikin vaihtaa nimimerkkiä jos hankkii viel ht:n
Aku_81 kirjoitti:Kyllähän nimimerkin vaihto on ihan hyväksyttävää kun monella kalusto vaihtuu jne tai on valinnu omasta mielestään "huonon" nimimerkin. Kerkee fastbackikin vaihtaa nimimerkkiä jos hankkii viel ht:n
Kyllä se taitaa ennemmin Akun nimimerkki vaihtua..??
Aku_81 kirjoitti:Kyllähän nimimerkin vaihto on ihan hyväksyttävää kun monella kalusto vaihtuu jne tai on valinnu omasta mielestään "huonon" nimimerkin. Kerkee fastbackikin vaihtaa nimimerkkiä jos hankkii viel ht:n
Nicki on mulle vähän kuin tunnus tai joku minkä perusteella minut tunnistaa, en minä vaihda nimeä kaluston perusteella kuin korkeintaan avataria. Ei mulla ole enää Fastbackia, mulla on Mach 1 -> eli sportroof. En tarkoittanut spiity mitään pahaa kun vertasin valjakkalaan, se nyt on vaan eka mikä tuli mieleen näistä nimenvaihtajista. Mulla nicki Fastback on ja pysyy, sen nickin valitsin joskus ja sen aion pitää.
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
Kyllä se taitaa ennemmin Akun nimimerkki vaihtua..??
Jaa Ai että FoxiHomoksiko joutuu nimmarin vaihtamaan vai jotain muutakohan oli sulla taas mielessä
Kyllä nimimerkin voi vaihtaa. Vaihdetaanhan sitä autojakin oman sosiaalisen aseman parantamiseksi. Työkaveri tykkää uusista autoista ja nuorista naisista, minä klassikoista ja kokeneista naisista