Pakosarjan laipat
Pakosarjan laipat
Onko kellään cadikuvia 302 pakosarjan laipoista? Lake? Tai tietoa, mistä sais ja mihin hintaan?
- Fastback
- Over The Top
- Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja - Paikkakunta: Small-l-boost, Aura
- Viesti:
Ei siihen mitään cadikuvia tarvita välttämättä - turhaa hifistelyä. Minä teetin 12mm vahvasta plootusta pakosarjanlaipat 429 CJ kanaville piirtämällä tiivisteen ääriviivoja myöden kuvan paperille ja toimitin paikalliseen metallifirmaan. Heidän kone luki piirrostani myöden ja teki kasan laippoja mulle. Hyvin onnistui ja on vahvat laipat - eivät notku kuin hitsatessa 

"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
- Fastback
- Over The Top
- Viesti:
Huittisten kylällä Satakunnasta löytyy Kiviniemen Konepajalta. Ovat polttovehkeet ja tulee suoraa leikkuuta kun kertoo mikä on homman nimi. Pillit pitää asentaa todella suoraan, muuten tulee vinoa leikkuuta. Mulle tehdyt laipat onnistuivat tosi hienosti. Jos jostain syystä haluat isoa voimaa ja isolohkon niin laippa-asiasi ratkesi kerrasta - tehtiin yhdet ylimääräisetantonmies kirjoitti:Missäs tälläinen viivaa seuraava värkki sijaitsee? Niitä ei ihan joka kylässä ole...

"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
- lake
- Aktiivi
- Auto: Mustang Sportroof -72
- Viesti:
Saako udella mitä moinen leikkuu maksoi? Mä teetin joskus samanlaisella menetelmällä ja sillä olisin saanut laserista leikkuulaadultaan 10x parempia tuplamäärän...
10mm riittää mainiosti laipan vahvuuteen, pieni kierous vielä oikenee pultteja kiristäessä, jos laippa on paksu, niin ne on pakko koneistaa suoraks...
Eikä meiän tapauksessa ole isolohkon laipoista apua...
10mm riittää mainiosti laipan vahvuuteen, pieni kierous vielä oikenee pultteja kiristäessä, jos laippa on paksu, niin ne on pakko koneistaa suoraks...
Eikä meiän tapauksessa ole isolohkon laipoista apua...

Mustang sportroof -72
- Fastback
- Over The Top
- Viesti:
Ei se 10 x parempi leikkuujälki tuo 10 x enempi hevosvoimia ja kyllä, laipan kanteen kiinnityspinnat olisin koneistuttanut. Tottamooses isolohko painaa, mutta ei se pikkulohkokaan painoton ole. Jo melkein sillä ahtimen ja putkistojen painolla kompensoit sb:n bb:n painoluokkaan. En tiedä tehotavoitteitasi, mutta +850hv isolohko ei tarvitse mitään paineistusta imupuolelle ja ottavat pahat pojat vaparikisakoneista +1600 hv akselinpäästä. Onko sulla käynyt moottorin centrifugaaliahtaminen mielessä? Huhujen mukaan tässä ihan lähipäivinä tempaistiin hurjia tehoja centrifugaalisbf:stä kotomaassamme.
- lake
- Aktiivi
- Auto: Mustang Sportroof -72
- Viesti:
se nyt on ihan sama mitä siitä isolohkosta saa tehoa, kun ei sillä leimaa heru konttorilla kuitenkaan, varsinkaan foxin keulalla. toista on ahdetun pikkulohkon kanssa, teholappu riittää.
mä oon sen verran perfektionisti et mulle se leikkuu jälkikin vaikuttaa, siksi mun laipat tulee laserista tai vesileikkuusta.
mä oon sen verran perfektionisti et mulle se leikkuu jälkikin vaikuttaa, siksi mun laipat tulee laserista tai vesileikkuusta.
Mustang sportroof -72
- Fastback
- Over The Top
- Viesti:
Laipat pitää tehdä niin mikä itseä miellyttää. Mulla taasen asiaan vaikutti valmiit sbc laipat mitkä näin tehdyn em. firmssa ja totesin ne "riittäviksi" mun tarpeisiin. Turbotusta ajatellen noi 429 laipat vois kyllä jättää hyllyyn.lake kirjoitti:se nyt on ihan sama mitä siitä isolohkosta saa tehoa, kun ei sillä leimaa heru konttorilla kuitenkaan, varsinkaan foxin keulalla. toista on ahdetun pikkulohkon kanssa, teholappu riittää.