Sivu 1/1

Export bracen asennus

Lähetetty: 28 Heinä 2006, 18:08
Kirjoittaja veekoo
Tuli em kilke tilattua, kun iski sulo vilenit ebayssa.. :wink: Kuitenkin, asiaan: Katselin vehkeen asennusta ja teoriassa homma on simppeli, eikun pultit auki ja kiinni. Nain homma kavi 05:ssa. Toi toinen laite on kuitenkin sellasen 35v vanhempi ja todennakoisesti jo mutkalla eli tarttis vahan avittaa iskarin torneja erilleen. Mista kannattaa tunkata? Vaihteiston cross memberista? Tukivarsien alta? Homman nimihan on, ettei vehjetta nosteta kokonaan, vaan kevennetaan vahan :?: , eli kuinka paljon ja mista voi keventaa..?

Lähetetty: 28 Heinä 2006, 18:25
Kirjoittaja Arto65FB
Cross member on hyvä paikka nostaa, jos ongelma on sisäänpäin kaatuneet iskaritornit. Jos ongelma on pituussuunnasta, niin sitten etuapurungoista kabiinin alta. Vaan toivottavasti se mennä ilman tunkkaamistakin.