Suomen paras tiedonlähde Mustangisteille. Lue foorumin käyttöehdot OHJEET-osiosta Keskustelupalstan käyttöohjeen alta kohdasta "Tervetuloa FMOC-keskustelupalstalle". Muista, että olet vastuussa kirjoittamastasi sisällöstä.
Tuli em kilke tilattua, kun iski sulo vilenit ebayssa.. Kuitenkin, asiaan: Katselin vehkeen asennusta ja teoriassa homma on simppeli, eikun pultit auki ja kiinni. Nain homma kavi 05:ssa. Toi toinen laite on kuitenkin sellasen 35v vanhempi ja todennakoisesti jo mutkalla eli tarttis vahan avittaa iskarin torneja erilleen. Mista kannattaa tunkata? Vaihteiston cross memberista? Tukivarsien alta? Homman nimihan on, ettei vehjetta nosteta kokonaan, vaan kevennetaan vahan , eli kuinka paljon ja mista voi keventaa..?
Cross member on hyvä paikka nostaa, jos ongelma on sisäänpäin kaatuneet iskaritornit. Jos ongelma on pituussuunnasta, niin sitten etuapurungoista kabiinin alta. Vaan toivottavasti se mennä ilman tunkkaamistakin.
Mustang -65 FB V8
Escort -78 GIL 2.0L kaikilla herkuilla
Scorppi -97, 2.3, piti päästä mummolaan, odottaa hoitoa
BMW 730 -95 3L V8 DOCH
Opel Astra farmi -03
Myyty
Sierra Goshford 2.0L -85, foxLTD -85 3.8L, 1/6 BMW, 205 1.4 XS