Export bracen asennus

Kaikkien alustaspektaakkelien äiti
Avatar
veekoo
Aina äänessä
Viestit: 1433
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Ford Mustang 2007 GT convertible
Ford Mustang 2001
Ford Mustang 1970 5.0 ratrod
Paikkakunta: Saratoga, CA
Viesti:

Export bracen asennus

Viesti Kirjoittaja veekoo »

Tuli em kilke tilattua, kun iski sulo vilenit ebayssa.. :wink: Kuitenkin, asiaan: Katselin vehkeen asennusta ja teoriassa homma on simppeli, eikun pultit auki ja kiinni. Nain homma kavi 05:ssa. Toi toinen laite on kuitenkin sellasen 35v vanhempi ja todennakoisesti jo mutkalla eli tarttis vahan avittaa iskarin torneja erilleen. Mista kannattaa tunkata? Vaihteiston cross memberista? Tukivarsien alta? Homman nimihan on, ettei vehjetta nosteta kokonaan, vaan kevennetaan vahan :?: , eli kuinka paljon ja mista voi keventaa..?
VK

'07 GT avo-käyttöauto
'01 Kutvonen-peltoauto
'70 Rotta
'01 GSF 1200S
Arto65FB
Superpölöttäjä
Viestit: 2575
Liittynyt: 02 Maalis 2004, 08:33

Viesti Kirjoittaja Arto65FB »

Cross member on hyvä paikka nostaa, jos ongelma on sisäänpäin kaatuneet iskaritornit. Jos ongelma on pituussuunnasta, niin sitten etuapurungoista kabiinin alta. Vaan toivottavasti se mennä ilman tunkkaamistakin.
Mustang -65 FB V8
Escort -78 GIL 2.0L kaikilla herkuilla
Scorppi -97, 2.3, piti päästä mummolaan, odottaa hoitoa
BMW 730 -95 3L V8 DOCH
Opel Astra farmi -03
Myyty
Sierra Goshford 2.0L -85, foxLTD -85 3.8L, 1/6 BMW, 205 1.4 XS
Vastaa Viestiin