Sivu 1/1
Rack & pinion (early)
Lähetetty: 13 Heinä 2006, 04:20
Kirjoittaja stanu429
Aika kallis tcp:n muutosjuttu on kunnei edes earlyyn hanki 429:stä

saada.

Onko hammastankojuttu vaivojen ja rahojen väärti, kun jotkut ulkomaalaiset väittävät komplinaation vuotavan
Itte oon tapellu 5v -69:n sen tehostetun simpukkapaskan kanssa, että olen täydellisen kyllästynyt siihen
Teillä hemmoilla on kokemuksia sekä TCP
:stä ja FR:stä?
Lähetetty: 13 Heinä 2006, 07:55
Kirjoittaja musse67
Ainakin Manuaaliseen TCP:n räkkiin olen ollut tyytyväinen. Ohajus keveni leveillä rattailla pikku nopeuksissa ja on mukavan nopea. Autossa oli aiemmin tehostetun ohjausen simpukka ilman tehostinta. Asennus oli simppeli, hommaa nopeutti huomattavasti se kun päästin rattiakselin kaasulla poikki että ei tarttenut alkaa puolta autoa purkamaan että sai vanhan simpukan pois. Tämä siis 67:ssa ja jäykällä rattiakselilla.
Flaming Riverin kittejä ei jenkit oikeen ylistä. Ainakaan aluksi ei tahtonut passata mikään sarja paikalleen eri pakosarjojen kanssa.
Lähetetty: 16 Heinä 2006, 22:17
Kirjoittaja stanu429
Tosiaan se control valve -systeemi tökkii. Uudenkin mötin olen hommannut, mutten silti ole tyytyväinen

Villihevonen vikuroi nykyisellään liikaa valtateiden urissa, jotta pystyisi ohittelemaan muita autoja luu ulkona
Tietenkin toinen kysymys on se, kuinka tcp sopii 429 ´Stangiin? Fe:hen sopii ja small blockeihin, mutta mites 429:n öljypohja?
Nämä ovat tietenkin varsin akateemisia kysymyksiä. Kunhan ´Stangin saisi edes nyt muutoskatsastettua. Ei pidä järkyttää inssejä vielä lisää ohjausmuutoksilla, kun moottorinvaihtokin on niin maatatärisyttävä juttu

Lähetetty: 17 Heinä 2006, 10:21
Kirjoittaja Fastback
Onko taka-akselin tuentaan kiinnitetty mitään huomioita? Mikä motti sulla on tulossa? Laita yksityisviestiä jos et halua julkisesti huudella.