Rack & pinion (early)

Kaikkien alustaspektaakkelien äiti
stanu429
Aktiivi

Rack & pinion (early)

Viesti Kirjoittaja stanu429 »

Aika kallis tcp:n muutosjuttu on kunnei edes earlyyn hanki 429:stä :? saada. :? Onko hammastankojuttu vaivojen ja rahojen väärti, kun jotkut ulkomaalaiset väittävät komplinaation vuotavan :?

Itte oon tapellu 5v -69:n sen tehostetun simpukkapaskan kanssa, että olen täydellisen kyllästynyt siihen :evil:

Teillä hemmoilla on kokemuksia sekä TCP
:stä ja FR:stä?
musse67
Aina äänessä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja musse67 »

Ainakin Manuaaliseen TCP:n räkkiin olen ollut tyytyväinen. Ohajus keveni leveillä rattailla pikku nopeuksissa ja on mukavan nopea. Autossa oli aiemmin tehostetun ohjausen simpukka ilman tehostinta. Asennus oli simppeli, hommaa nopeutti huomattavasti se kun päästin rattiakselin kaasulla poikki että ei tarttenut alkaa puolta autoa purkamaan että sai vanhan simpukan pois. Tämä siis 67:ssa ja jäykällä rattiakselilla.
Flaming Riverin kittejä ei jenkit oikeen ylistä. Ainakaan aluksi ei tahtonut passata mikään sarja paikalleen eri pakosarjojen kanssa.
stanu429
Aktiivi

Viesti Kirjoittaja stanu429 »

Tosiaan se control valve -systeemi tökkii. Uudenkin mötin olen hommannut, mutten silti ole tyytyväinen :? Villihevonen vikuroi nykyisellään liikaa valtateiden urissa, jotta pystyisi ohittelemaan muita autoja luu ulkona :lol:

Tietenkin toinen kysymys on se, kuinka tcp sopii 429 ´Stangiin? Fe:hen sopii ja small blockeihin, mutta mites 429:n öljypohja?

Nämä ovat tietenkin varsin akateemisia kysymyksiä. Kunhan ´Stangin saisi edes nyt muutoskatsastettua. Ei pidä järkyttää inssejä vielä lisää ohjausmuutoksilla, kun moottorinvaihtokin on niin maatatärisyttävä juttu :P
Fastback
Over The Top
Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Fastback »

Onko taka-akselin tuentaan kiinnitetty mitään huomioita? Mikä motti sulla on tulossa? Laita yksityisviestiä jos et halua julkisesti huudella.
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
Vastaa Viestiin