Sivu 1/1
Onko kokemuksia V-powerista
Lähetetty: 06 Heinä 2006, 19:34
Kirjoittaja JVU/65-HT
Ootteko kokeilleet Shellin uutta V-power 99+ Bensaa.
Antaa kuulemma lisää suorituskykyä ja pitää koneen puhtaana ja karstattomana. Näiköhän?? Ilmeisesti ei sisällä venttiliien suoja ainetta joten purnukka rumba jatkuu??
http://www.shell.com/home/Framework?sit ... 70606.html
Lähetetty: 06 Heinä 2006, 19:55
Kirjoittaja Tarkkailija
Eipä vakuuta. Kokeiltu sekä Fordissa että BMW'ssä. Hintaa kyllä kehtaavat pyytää. Meilläpäin melkein 10 senttiä tyyriimpi kuin 95.
Viisaammat kertokoon miten pienempi kitka edistää palotapahtumaa moottorissa.
Mikä lie markkinointikikka tälläinen brändääminen, jotta voidaan kiskoa korkeampi hinta.
Lähetetty: 06 Heinä 2006, 20:03
Kirjoittaja Foxy Lady
Lähetetty: 06 Heinä 2006, 20:28
Kirjoittaja musse67
Ralli.netin forumilta luin että kisakäytössä olivat ainakin pari konetta kilauttannet V-powerilla. Että sellasta ihmepensa...
Edittiä:
http://www.ralli.net/rn/modules.php?nam ... pic&t=5044
Lähetetty: 07 Heinä 2006, 08:35
Kirjoittaja Avomusse
Viime viikonloppuna tuli ajettua V-powerilla T.koskelta-Warkauden taakse ja takaisin. Musse laukkas kuten tavallisellakin en huomannut suurta eroa.
Takaisin tullessa tosin mittailin kulutusta ja 11,25 l/100km nielas nätissä ajossa. Tuskin bensiinin ansiota ,mutta mielestäni sopiva kulutus 289-4v ja 4-pykäläiselle toploaderille 3.00 peräruuvilla.
Kaverilla Turbo saappi ja kehu että pitäis ahtopaineet paremmin,kuin 98E

Lähetetty: 07 Heinä 2006, 14:47
Kirjoittaja Tarkkailija
Olen vankasti sitä mieltä että ei ole hintansa väärtti. 2 senttia enemmän litralta kuin 95 on kohdallaan. Joutuvat kyllä kaventamaan eroa nykyisestä kun ei ole menekkiä.
Toimii varmaan normaalisti autossa kuin autossa, kun nykyautot säätyvät pa- laadun mukaan, ja vanhemmat toimii vaikka puolet bena/löpöllä.
Täyttä tuubaa. Kisabensat ovat sitten eri juttu. Tämä on sitä brändäystä, ...kele.
Jos pa-kulutus laskee suhteessa hinnan erotukseen, palaisi puhtaammin eikä litku riko moottoria tai pumppuja, niin voin harkita. Mikään ei puolla melkein 10 sentin hintaeroa. Jokainen valitsee itse mihin rahansa pistää.
Lähetetty: 09 Heinä 2006, 11:00
Kirjoittaja janne260
Sen verran tuli lueskeltua tuota ylläolevaa linkkiäkun oli näemmä tuttu mies kilauttanut ne padat, niin tarkemmin lukemalla asia on niin että ne padat oli kyllä kilahtaneet valtiollisen firman bio98+:lla eikä suinkaan v-powerilla.
Lähetetty: 17 Heinä 2006, 08:49
Kirjoittaja Antti66HT
Nythän se on juu Ferrarin kanssa kehitetty...
Brasiliassa myivät tuota v-poweria jo 3 vuotta sitten... Ite oon sitä nyt tankkaillut, vaikken eroa muihin 98:n ole huomannutkaan.
Nesteellä tankkaamista yritän välttää, ***uttaa kun ovat nostaneet tuon lyijynkorvike aineen hintaa jonnekin 7 euron tietämille. Shelliltä saa 10 eurolla tuplakokoisen purnukan...
Lähetetty: 20 Heinä 2006, 10:15
Kirjoittaja Miikka
"autossa" en ole mitään huomannut mutta mopolla oikein yllätyin että mitä tapahtu...
h-d:n normaalit kilkutukset ja nakutukset tuntuivat vaimentuvan reilusti
en tankannut tarkoituksella vaan pakon edessä kun tankki oli tyhjä eikä uskaltanut nesteelle asti ajaa
täytyy testata vielä toistamiseen kun saa tankin tyhjäksi
