Sivu 1/1

Onko kokemuksia V-powerista

Lähetetty: 06 Heinä 2006, 19:34
Kirjoittaja JVU/65-HT
Ootteko kokeilleet Shellin uutta V-power 99+ Bensaa.
Antaa kuulemma lisää suorituskykyä ja pitää koneen puhtaana ja karstattomana. Näiköhän?? Ilmeisesti ei sisällä venttiliien suoja ainetta joten purnukka rumba jatkuu??

http://www.shell.com/home/Framework?sit ... 70606.html

Lähetetty: 06 Heinä 2006, 19:55
Kirjoittaja Tarkkailija
Eipä vakuuta. Kokeiltu sekä Fordissa että BMW'ssä. Hintaa kyllä kehtaavat pyytää. Meilläpäin melkein 10 senttiä tyyriimpi kuin 95.
Viisaammat kertokoon miten pienempi kitka edistää palotapahtumaa moottorissa. :roll:
Mikä lie markkinointikikka tälläinen brändääminen, jotta voidaan kiskoa korkeampi hinta.

Lähetetty: 06 Heinä 2006, 20:03
Kirjoittaja Foxy Lady
Tuossa alla olevassa linkissä on turinaa asiasta:
http://cosworthrsclub.com/foorumi/viewt ... p?t=109191

Lähetetty: 06 Heinä 2006, 20:28
Kirjoittaja musse67
Ralli.netin forumilta luin että kisakäytössä olivat ainakin pari konetta kilauttannet V-powerilla. Että sellasta ihmepensa...

Edittiä: http://www.ralli.net/rn/modules.php?nam ... pic&t=5044

Lähetetty: 07 Heinä 2006, 08:35
Kirjoittaja Avomusse
Viime viikonloppuna tuli ajettua V-powerilla T.koskelta-Warkauden taakse ja takaisin. Musse laukkas kuten tavallisellakin en huomannut suurta eroa.
Takaisin tullessa tosin mittailin kulutusta ja 11,25 l/100km nielas nätissä ajossa. Tuskin bensiinin ansiota ,mutta mielestäni sopiva kulutus 289-4v ja 4-pykäläiselle toploaderille 3.00 peräruuvilla.

Kaverilla Turbo saappi ja kehu että pitäis ahtopaineet paremmin,kuin 98E :!:

Lähetetty: 07 Heinä 2006, 14:47
Kirjoittaja Tarkkailija
Olen vankasti sitä mieltä että ei ole hintansa väärtti. 2 senttia enemmän litralta kuin 95 on kohdallaan. Joutuvat kyllä kaventamaan eroa nykyisestä kun ei ole menekkiä.
Toimii varmaan normaalisti autossa kuin autossa, kun nykyautot säätyvät pa- laadun mukaan, ja vanhemmat toimii vaikka puolet bena/löpöllä.
Täyttä tuubaa. Kisabensat ovat sitten eri juttu. Tämä on sitä brändäystä, ...kele.
Jos pa-kulutus laskee suhteessa hinnan erotukseen, palaisi puhtaammin eikä litku riko moottoria tai pumppuja, niin voin harkita. Mikään ei puolla melkein 10 sentin hintaeroa. Jokainen valitsee itse mihin rahansa pistää.

Lähetetty: 09 Heinä 2006, 11:00
Kirjoittaja janne260
musse67 kirjoitti:Ralli.netin forumilta luin että kisakäytössä olivat ainakin pari konetta kilauttannet V-powerilla. Että sellasta ihmepensa...

Edittiä: http://www.ralli.net/rn/modules.php?nam ... pic&t=5044
Sen verran tuli lueskeltua tuota ylläolevaa linkkiäkun oli näemmä tuttu mies kilauttanut ne padat, niin tarkemmin lukemalla asia on niin että ne padat oli kyllä kilahtaneet valtiollisen firman bio98+:lla eikä suinkaan v-powerilla.

Lähetetty: 17 Heinä 2006, 08:49
Kirjoittaja Antti66HT
Nythän se on juu Ferrarin kanssa kehitetty... ;)

Brasiliassa myivät tuota v-poweria jo 3 vuotta sitten... Ite oon sitä nyt tankkaillut, vaikken eroa muihin 98:n ole huomannutkaan.

Nesteellä tankkaamista yritän välttää, ***uttaa kun ovat nostaneet tuon lyijynkorvike aineen hintaa jonnekin 7 euron tietämille. Shelliltä saa 10 eurolla tuplakokoisen purnukan...

Lähetetty: 20 Heinä 2006, 10:15
Kirjoittaja Miikka
"autossa" en ole mitään huomannut mutta mopolla oikein yllätyin että mitä tapahtu...
h-d:n normaalit kilkutukset ja nakutukset tuntuivat vaimentuvan reilusti

en tankannut tarkoituksella vaan pakon edessä kun tankki oli tyhjä eikä uskaltanut nesteelle asti ajaa :oops:

täytyy testata vielä toistamiseen kun saa tankin tyhjäksi :)