Onko kokemuksia V-powerista

289, 302, 351, V8, suora-6.....Toploader, C4, 3:03...
Avatar
JVU/65-HT
Addikti
Viestit: 387
Liittynyt: 22 Heinä 2004, 07:27
Auto: 79 Lincoln Mark V Bill Blass,
2010 SHO Taurus
Emännän 65-HT, "Skoude" 97- Coupe
Paikkakunta: Pupuputka /Tuusula

Onko kokemuksia V-powerista

Viesti Kirjoittaja JVU/65-HT »

Ootteko kokeilleet Shellin uutta V-power 99+ Bensaa.
Antaa kuulemma lisää suorituskykyä ja pitää koneen puhtaana ja karstattomana. Näiköhän?? Ilmeisesti ei sisällä venttiliien suoja ainetta joten purnukka rumba jatkuu??

http://www.shell.com/home/Framework?sit ... 70606.html
-Jarkki-

79 Lincoln Mark V Bill Blass
2010 SHO Taurus
Emännän 65-HT
"Skoude" 97 COUPE :pamputtaa:
Tarkkailija
Aktiivi
Viestit: 123
Liittynyt: 31 Touko 2004, 15:55

Viesti Kirjoittaja Tarkkailija »

Eipä vakuuta. Kokeiltu sekä Fordissa että BMW'ssä. Hintaa kyllä kehtaavat pyytää. Meilläpäin melkein 10 senttiä tyyriimpi kuin 95.
Viisaammat kertokoon miten pienempi kitka edistää palotapahtumaa moottorissa. :roll:
Mikä lie markkinointikikka tälläinen brändääminen, jotta voidaan kiskoa korkeampi hinta.
Avatar
Foxy Lady
Mega-addikti
Viestit: 530
Liittynyt: 31 Touko 2004, 19:51
Paikkakunta: Tuusula

Viesti Kirjoittaja Foxy Lady »

Tuossa alla olevassa linkissä on turinaa asiasta:
http://cosworthrsclub.com/foorumi/viewt ... p?t=109191
Mustang GT -88 "Mustikki"
Ford Thunderbird 3.8 -93 "Töpööt"
Chrysler Voyager 3.3 -97 "Ojaneekeri"
Avatar
musse67
Aina äänessä
Viestit: 1066
Liittynyt: 26 Touko 2004, 18:22
Paikkakunta: Haapajärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja musse67 »

Ralli.netin forumilta luin että kisakäytössä olivat ainakin pari konetta kilauttannet V-powerilla. Että sellasta ihmepensa...

Edittiä: http://www.ralli.net/rn/modules.php?nam ... pic&t=5044
Avatar
Avomusse
Aktiivi
Viestit: 136
Liittynyt: 31 Touko 2004, 10:18
Paikkakunta: Tervakoski
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Avomusse »

Viime viikonloppuna tuli ajettua V-powerilla T.koskelta-Warkauden taakse ja takaisin. Musse laukkas kuten tavallisellakin en huomannut suurta eroa.
Takaisin tullessa tosin mittailin kulutusta ja 11,25 l/100km nielas nätissä ajossa. Tuskin bensiinin ansiota ,mutta mielestäni sopiva kulutus 289-4v ja 4-pykäläiselle toploaderille 3.00 peräruuvilla.

Kaverilla Turbo saappi ja kehu että pitäis ahtopaineet paremmin,kuin 98E :!:
Tarkkailija
Aktiivi
Viestit: 123
Liittynyt: 31 Touko 2004, 15:55

Viesti Kirjoittaja Tarkkailija »

Olen vankasti sitä mieltä että ei ole hintansa väärtti. 2 senttia enemmän litralta kuin 95 on kohdallaan. Joutuvat kyllä kaventamaan eroa nykyisestä kun ei ole menekkiä.
Toimii varmaan normaalisti autossa kuin autossa, kun nykyautot säätyvät pa- laadun mukaan, ja vanhemmat toimii vaikka puolet bena/löpöllä.
Täyttä tuubaa. Kisabensat ovat sitten eri juttu. Tämä on sitä brändäystä, ...kele.
Jos pa-kulutus laskee suhteessa hinnan erotukseen, palaisi puhtaammin eikä litku riko moottoria tai pumppuja, niin voin harkita. Mikään ei puolla melkein 10 sentin hintaeroa. Jokainen valitsee itse mihin rahansa pistää.
Avatar
janne260
Mega-addikti
Viestit: 560
Liittynyt: 26 Touko 2004, 10:07
Paikkakunta: jkl

Viesti Kirjoittaja janne260 »

musse67 kirjoitti:Ralli.netin forumilta luin että kisakäytössä olivat ainakin pari konetta kilauttannet V-powerilla. Että sellasta ihmepensa...

Edittiä: http://www.ralli.net/rn/modules.php?nam ... pic&t=5044
Sen verran tuli lueskeltua tuota ylläolevaa linkkiäkun oli näemmä tuttu mies kilauttanut ne padat, niin tarkemmin lukemalla asia on niin että ne padat oli kyllä kilahtaneet valtiollisen firman bio98+:lla eikä suinkaan v-powerilla.
Ford Mustang HT 260 Tri-Power, -64½
Ford Mustang Convertible 289, -66
Honda CB750, -73

Things from an era, when the West still knew how to make things for themselves, not from an age of throw it together largely wrong in the Far East.
Avatar
Antti66HT
Superpölöttäjä
Viestit: 2112
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: -66 HT, pelastettu museoinnilta...
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Antti66HT »

Nythän se on juu Ferrarin kanssa kehitetty... ;)

Brasiliassa myivät tuota v-poweria jo 3 vuotta sitten... Ite oon sitä nyt tankkaillut, vaikken eroa muihin 98:n ole huomannutkaan.

Nesteellä tankkaamista yritän välttää, ***uttaa kun ovat nostaneet tuon lyijynkorvike aineen hintaa jonnekin 7 euron tietämille. Shelliltä saa 10 eurolla tuplakokoisen purnukan...
Miikka
Hiljaisempi
Viestit: 13
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja Miikka »

"autossa" en ole mitään huomannut mutta mopolla oikein yllätyin että mitä tapahtu...
h-d:n normaalit kilkutukset ja nakutukset tuntuivat vaimentuvan reilusti

en tankannut tarkoituksella vaan pakon edessä kun tankki oli tyhjä eikä uskaltanut nesteelle asti ajaa :oops:

täytyy testata vielä toistamiseen kun saa tankin tyhjäksi :)
Vastaa Viestiin