Onko kokemuksia V-powerista
- JVU/65-HT
- Addikti
- Viestit: 387
- Liittynyt: 22 Heinä 2004, 07:27
- Auto: 79 Lincoln Mark V Bill Blass,
2010 SHO Taurus
Emännän 65-HT, "Skoude" 97- Coupe - Paikkakunta: Pupuputka /Tuusula
Onko kokemuksia V-powerista
Ootteko kokeilleet Shellin uutta V-power 99+ Bensaa.
Antaa kuulemma lisää suorituskykyä ja pitää koneen puhtaana ja karstattomana. Näiköhän?? Ilmeisesti ei sisällä venttiliien suoja ainetta joten purnukka rumba jatkuu??
http://www.shell.com/home/Framework?sit ... 70606.html
Antaa kuulemma lisää suorituskykyä ja pitää koneen puhtaana ja karstattomana. Näiköhän?? Ilmeisesti ei sisällä venttiliien suoja ainetta joten purnukka rumba jatkuu??
http://www.shell.com/home/Framework?sit ... 70606.html
-Jarkki-
79 Lincoln Mark V Bill Blass
2010 SHO Taurus
Emännän 65-HT
"Skoude" 97 COUPE
79 Lincoln Mark V Bill Blass
2010 SHO Taurus
Emännän 65-HT
"Skoude" 97 COUPE

-
- Aktiivi
- Viestit: 123
- Liittynyt: 31 Touko 2004, 15:55
Tuossa alla olevassa linkissä on turinaa asiasta:
http://cosworthrsclub.com/foorumi/viewt ... p?t=109191
http://cosworthrsclub.com/foorumi/viewt ... p?t=109191
Mustang GT -88 "Mustikki"
Ford Thunderbird 3.8 -93 "Töpööt"
Chrysler Voyager 3.3 -97 "Ojaneekeri"
Ford Thunderbird 3.8 -93 "Töpööt"
Chrysler Voyager 3.3 -97 "Ojaneekeri"
Ralli.netin forumilta luin että kisakäytössä olivat ainakin pari konetta kilauttannet V-powerilla. Että sellasta ihmepensa...
Edittiä: http://www.ralli.net/rn/modules.php?nam ... pic&t=5044
Edittiä: http://www.ralli.net/rn/modules.php?nam ... pic&t=5044
Mustang '67 Fastback 6.?/TKO-600
Business Coupe '51
F100 '56 5.0 Ti-VCT DOHC/4R70W
F250 '01 PSD Platinum Edition
Mercury Comet '63 S-22 Convertible 260/Merc-O-Matic
Business Coupe '51
F100 '56 5.0 Ti-VCT DOHC/4R70W
F250 '01 PSD Platinum Edition
Mercury Comet '63 S-22 Convertible 260/Merc-O-Matic
Viime viikonloppuna tuli ajettua V-powerilla T.koskelta-Warkauden taakse ja takaisin. Musse laukkas kuten tavallisellakin en huomannut suurta eroa.
Takaisin tullessa tosin mittailin kulutusta ja 11,25 l/100km nielas nätissä ajossa. Tuskin bensiinin ansiota ,mutta mielestäni sopiva kulutus 289-4v ja 4-pykäläiselle toploaderille 3.00 peräruuvilla.
Kaverilla Turbo saappi ja kehu että pitäis ahtopaineet paremmin,kuin 98E
Takaisin tullessa tosin mittailin kulutusta ja 11,25 l/100km nielas nätissä ajossa. Tuskin bensiinin ansiota ,mutta mielestäni sopiva kulutus 289-4v ja 4-pykäläiselle toploaderille 3.00 peräruuvilla.
Kaverilla Turbo saappi ja kehu että pitäis ahtopaineet paremmin,kuin 98E

-
- Aktiivi
- Viestit: 123
- Liittynyt: 31 Touko 2004, 15:55
Olen vankasti sitä mieltä että ei ole hintansa väärtti. 2 senttia enemmän litralta kuin 95 on kohdallaan. Joutuvat kyllä kaventamaan eroa nykyisestä kun ei ole menekkiä.
Toimii varmaan normaalisti autossa kuin autossa, kun nykyautot säätyvät pa- laadun mukaan, ja vanhemmat toimii vaikka puolet bena/löpöllä.
Täyttä tuubaa. Kisabensat ovat sitten eri juttu. Tämä on sitä brändäystä, ...kele.
Jos pa-kulutus laskee suhteessa hinnan erotukseen, palaisi puhtaammin eikä litku riko moottoria tai pumppuja, niin voin harkita. Mikään ei puolla melkein 10 sentin hintaeroa. Jokainen valitsee itse mihin rahansa pistää.
Toimii varmaan normaalisti autossa kuin autossa, kun nykyautot säätyvät pa- laadun mukaan, ja vanhemmat toimii vaikka puolet bena/löpöllä.
Täyttä tuubaa. Kisabensat ovat sitten eri juttu. Tämä on sitä brändäystä, ...kele.
Jos pa-kulutus laskee suhteessa hinnan erotukseen, palaisi puhtaammin eikä litku riko moottoria tai pumppuja, niin voin harkita. Mikään ei puolla melkein 10 sentin hintaeroa. Jokainen valitsee itse mihin rahansa pistää.
Sen verran tuli lueskeltua tuota ylläolevaa linkkiäkun oli näemmä tuttu mies kilauttanut ne padat, niin tarkemmin lukemalla asia on niin että ne padat oli kyllä kilahtaneet valtiollisen firman bio98+:lla eikä suinkaan v-powerilla.musse67 kirjoitti:Ralli.netin forumilta luin että kisakäytössä olivat ainakin pari konetta kilauttannet V-powerilla. Että sellasta ihmepensa...
Edittiä: http://www.ralli.net/rn/modules.php?nam ... pic&t=5044
Ford Mustang HT 260 Tri-Power, -64½
Ford Mustang Convertible 289, -66
Honda CB750, -73
Things from an era, when the West still knew how to make things for themselves, not from an age of throw it together largely wrong in the Far East.
Ford Mustang Convertible 289, -66
Honda CB750, -73
Things from an era, when the West still knew how to make things for themselves, not from an age of throw it together largely wrong in the Far East.
- Antti66HT
- Superpölöttäjä
- Viestit: 2112
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: -66 HT, pelastettu museoinnilta...
- Paikkakunta: Tampere
Nythän se on juu Ferrarin kanssa kehitetty... 
Brasiliassa myivät tuota v-poweria jo 3 vuotta sitten... Ite oon sitä nyt tankkaillut, vaikken eroa muihin 98:n ole huomannutkaan.
Nesteellä tankkaamista yritän välttää, ***uttaa kun ovat nostaneet tuon lyijynkorvike aineen hintaa jonnekin 7 euron tietämille. Shelliltä saa 10 eurolla tuplakokoisen purnukan...

Brasiliassa myivät tuota v-poweria jo 3 vuotta sitten... Ite oon sitä nyt tankkaillut, vaikken eroa muihin 98:n ole huomannutkaan.
Nesteellä tankkaamista yritän välttää, ***uttaa kun ovat nostaneet tuon lyijynkorvike aineen hintaa jonnekin 7 euron tietämille. Shelliltä saa 10 eurolla tuplakokoisen purnukan...
"autossa" en ole mitään huomannut mutta mopolla oikein yllätyin että mitä tapahtu...
h-d:n normaalit kilkutukset ja nakutukset tuntuivat vaimentuvan reilusti
en tankannut tarkoituksella vaan pakon edessä kun tankki oli tyhjä eikä uskaltanut nesteelle asti ajaa
täytyy testata vielä toistamiseen kun saa tankin tyhjäksi
h-d:n normaalit kilkutukset ja nakutukset tuntuivat vaimentuvan reilusti
en tankannut tarkoituksella vaan pakon edessä kun tankki oli tyhjä eikä uskaltanut nesteelle asti ajaa

täytyy testata vielä toistamiseen kun saa tankin tyhjäksi
