Osien tunnistusta !

289, 302, 351, V8, suora-6.....Toploader, C4, 3:03...
JTS
Aktiivi
Viestit: 40
Liittynyt: 08 Kesä 2006, 21:19
Paikkakunta: Somero

Osien tunnistusta !

Viesti Kirjoittaja JTS »

Kaasarista en löytänyt kuin tuommoisen koodin C5 ZFC,22,RPMT. Mikäköhän on kyseessä ? Vai aivan väärä koodi?
Jos kaasaria vaihtaa isommaksi :roll: siis jos se on liian pieni niin pitäisikö vaihtaa myös imusarja? Siinä oli koodi C 5OE-9425-C :oops:
Kiitos tiedoista jo etukäteen :!:
Avatar
veekoo
Aina äänessä
Viestit: 1433
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Ford Mustang 2007 GT convertible
Ford Mustang 2001
Ford Mustang 1970 5.0 ratrod
Paikkakunta: Saratoga, CA
Viesti:

Viesti Kirjoittaja veekoo »

Kuulostaa Fordin numerolta, olisiko Autolite 4100?
http://groups.google.com/group/rec.auto ... 9a05f9133b

Lukeeko siina mitaan selkokielista?
VK

'07 GT avo-käyttöauto
'01 Kutvonen-peltoauto
'70 Rotta
'01 GSF 1200S
Avatar
GT-350
Superpölöttäjä
Viestit: 2151
Liittynyt: 01 Maalis 2004, 22:33
Paikkakunta: Riihimäki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja GT-350 »

C5ZF-C on resto bookin mukaan '65 käytetty Ford 4V eli varmastikin Autolite 4100. Part # C5ZZ-9510-J ja replaced by C9AZ-9510-AE. Notesit kertovat lähinnä että "except high performance". Käytännössä normaali 289:n peruskaasari tuolta ajalta.

Riippuu mitä sun koneelle on tehty, mutta vakioon ja hiukan piristettyyn käy mainiosti. Millä perusteella liian pieni? (se on 480cfm)

Onpa tuo hiljattain eräässä koneessa 500cfm kaasarikin riittänyt pitkälti yli 300hv:n dynossa eikä eroa ihan poskettomasti "isoon" kaasariin, asianomaiset kertokoon enemmän.
*****
1965 Suomi-FB GT-350 look-alike FOR SALE!
*****
Vastaa Viestiin