musse67 kirjoitti:Ainakin kuvan perusteella näyttäisi mittarit jäävän aika syvälle mittaristoon. oisko ollu mahollista sen valmiin pohjan kanssa että ois mittareista ottanu pois ne hopeiset kehykset että mittiarit tulis ulommaksi? Nopeusmittari voisi sitten näyttää vähän tyhmältä kun se näyttää olevan just sen verran pienempi mitä kehyksen reikä.
67:aan kun mittarit rakentelin, otin mittareista kehykset pois, niin istu hyvin alkuperäseen kehykseen.
Ei ne hirveän syvällä silti ole, pelittää.
Itse asiassa orggiksesta näkyvästä kehyksestä on järsitty jonkin verran pois, varsinkin pikkumittareiden reikiä on isonnettu. Ehkä max 5-8mm.
Kehyshommia en muuten tuumaillut sen kummemmin, halusin ehdottomasti säilyttää hopeiset kehykset.
Muuten, nopeusmittari näyttää olevan liian ylhäällä, ja se onkin, en tiedä oliko pohja "maanantaivalua" vai mikä mättäs.
Fastback kirjoitti:Onko kierroslukumittari siinä keskellä missä Shelbyissä vai missä kohtaa?
Shelby lookkeja ei ole ikinä liikaa! Hyvältä näyttää! Paljonko piskuinen työnti dynossa?
Kiekkamittari näkyy kun avaat sen ulkoa otetun kuvan, eli samoilla paikkeilla kuin shelbyissä on. Tosin isompi.
"piskuinen" tosiaan pirras penkissä. Oli kaikkea pientä häikkää eikä oikein kunnon vetoja loppujen lopuksi saatukaan. Otin vaan vacuumit peliin ja laajakaista -lambdalla tarkistettiin säädot sekä tyhjäkäynti.
uus yritys kun saan uudet tulpanjohdot ja tulpat paikoilleen.
Sen verran voin tietty raottaa salaisuuden verhoa että paria isolohkoa on jo kyykytetty oikein "isän kädestä"
Ja edelleen ihmettelen tuota jyrin tekemää konetta, siis hammasporan lailla kiertävä 302 jonka ei nokkakortin mukaan periaatteessa pitäisi edes käydä tyhjäkäyntiä alle 1000rpm, voi ajaa vitosella 45km/h / 1050rpm nyt kun sytkä on hierottu "vimoista päälle".
Silti kone kiekaisee 7000rpm ja yli vähän liiankin herkästi... olin nimittäin unohtanut boksista kytkeä rajoittajan aktivointipiuhan peliin...
Kylmää kauhhiast ihmettelen tämmöst! 