Suomen paras tiedonlähde Mustangisteille. Lue foorumin käyttöehdot OHJEET-osiosta Keskustelupalstan käyttöohjeen alta kohdasta "Tervetuloa FMOC-keskustelupalstalle". Muista, että olet vastuussa kirjoittamastasi sisällöstä.
Katselin tuossa uusia tulppia rottaan ja.. Tuli pienia mutkia valintaan. 70 302 vali on .35, 79 .45 ja 85 .50... Voisiko tuo aiheuttaa ropotyksen? Pitanee jotain etsia lohkon numero, etta saa varmasti oikeat tuikut. Olisi pitanyt arvata moinen, koska alkuperaisessa avainnipussa oli tulppatulkki avaimenperana..
Toinen juttu on ton puolan vaihto.. Accelin kanssa kaynee samat tulpat kuin Blaster-3:n? Toisin sanoen tehtaan suositus +.05? Ettei mene tulpat vaihtoon heti perajalkeen jne.
Ei tulpat mene lohkon mukaan vaan välys sytkäjärjestelmän mukaan, koko kannen mukaan ja lämpöarvo viri/seos tms mukaan.
Myöhemmissä on Duraspark kärjetön jakaja, eikös -70 ollut vielä kärjillä toimiva jakaja. Se selittänee nuo erot kärkiväleissä.
Viimeksi muokannut Arto65FB, 31 Touko 2006, 11:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mustang -65 FB V8
Escort -78 GIL 2.0L kaikilla herkuilla
Scorppi -97, 2.3, piti päästä mummolaan, odottaa hoitoa
BMW 730 -95 3L V8 DOCH
Opel Astra farmi -03
Myyty
Sierra Goshford 2.0L -85, foxLTD -85 3.8L, 1/6 BMW, 205 1.4 XS
Petromaxi ja .040 sakemannit, ei vaikutusta ropotykseen. Laitteen polkeminen pihassa aiheutti kylla enemepi naapurirakkautta kuin toivottiin. Tyhjakaynnin korjaus ehka iltapaivalla. Oer.