302 jakaja

289, 302, 351, V8, suora-6.....Toploader, C4, 3:03...
Avatar
veekoo
Aina äänessä
Viestit: 1433
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Ford Mustang 2007 GT convertible
Ford Mustang 2001
Ford Mustang 1970 5.0 ratrod
Paikkakunta: Saratoga, CA
Viesti:

302 jakaja

Viesti Kirjoittaja veekoo »

Hieman tyhman tuntuinen kysymys, mutta.. Jos jakajalta vetaa piuhat pytyille oikeassa jarjestyksessa, mutta aloittaa vaarasta kohdasta, niin miten kay? Pata tuntuisi kayvan ok ja ennakkokin on jarkeva (15deg vakuumiennakkoletku kiinni).

Vahan taustaa: perjantaina kotiin ajaessa vehje alkoi kaymaan noin 5-7 pytylla ja kotiin paastya tulpan johdot oli yllaripyllari loysat. Eikun uusia laittamaan -> jakajan kansi tarvitsee vaihtaa -> ostoksille. Noh, tanaan tuli osat ja laitoin pakettia kasaan piuha kerrallaan vanhaa mallina kayttaen ja huomasin, etta numerointi alkaa parin verran vieresta..! Maalaisjarjen mukaan homman pitaisi toimia, vaikka piuhat laittaa jarjestysta sotkematta "oikein", mutta kuinka kay ennakkojen..? En ruvennut sen kummemmin ihmettelemaan, kun alkoi tulemaan hamaraa, ja kaynti vaikutti paranevan pelkalla piuhojen vaihdolla.. :) Vahan on vaan piukalla pari valia.. :?
VK

'07 GT avo-käyttöauto
'01 Kutvonen-peltoauto
'70 Rotta
'01 GSF 1200S
Avatar
veekoo
Aina äänessä
Viestit: 1433
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Ford Mustang 2007 GT convertible
Ford Mustang 2001
Ford Mustang 1970 5.0 ratrod
Paikkakunta: Saratoga, CA
Viesti:

Viesti Kirjoittaja veekoo »

Noniin.. Pienen lue-se-kirja-ensin tuokion jalkeen alkaa selviamaan, mika meni pieleen. 1) Pyttyjen numerointihan alkaa edesta eika takaa 2) Piuhat on tietty numeroitu pyttyjen mukaan, joten jarjestys menee paremmin tulpan suunnasta hommaa tehdessa. Ensi kerralla sitten ensin se kupillinen kahvia ja sitten konepelti auki. Nolointa tietty on, etta olin jopa selvinpain.. :D Onpahan puuhaa taas viikonlopuksi.. :shock:
Halvattu..
VK

'07 GT avo-käyttöauto
'01 Kutvonen-peltoauto
'70 Rotta
'01 GSF 1200S
Vastaa Viestiin