Amatöörin kysymys, 289 2v ja 4v ?

289, 302, 351, V8, suora-6.....Toploader, C4, 3:03...
jiijii
Hiljaisempi
Viestit: 5
Liittynyt: 16 Touko 2006, 16:28

Amatöörin kysymys, 289 2v ja 4v ?

Viesti Kirjoittaja jiijii »

Tuleeko näiden tehoero pelkästään 2 ja 4 kurkkuisista kaasuttimista? Vai onko tekniikassa muutakin eroja? Eikös nämä ole "A" ja "C" -koodin koneet?
Avatar
Antti66HT
Superpölöttäjä
Viestit: 2112
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: -66 HT, pelastettu museoinnilta...
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Antti66HT »

2v ja 4v, 289:n ero tosiaan vain tuo imusarja ja kaasutin.

Hi-Po on sitten erikseen...
Arto65FB
Superpölöttäjä
Viestit: 2575
Liittynyt: 02 Maalis 2004, 08:33

Viesti Kirjoittaja Arto65FB »

Orgismännät ovat erilaiset. C-koodissa enemmän palotilaa männässä. Vaan kuinka monessa enää lienee orgismännät?
Mustang -65 FB V8
Escort -78 GIL 2.0L kaikilla herkuilla
Scorppi -97, 2.3, piti päästä mummolaan, odottaa hoitoa
BMW 730 -95 3L V8 DOCH
Opel Astra farmi -03
Myyty
Sierra Goshford 2.0L -85, foxLTD -85 3.8L, 1/6 BMW, 205 1.4 XS
Vastaa Viestiin