Suomen paras tiedonlähde Mustangisteille. Lue foorumin käyttöehdot OHJEET-osiosta Keskustelupalstan käyttöohjeen alta kohdasta "Tervetuloa FMOC-keskustelupalstalle". Muista, että olet vastuussa kirjoittamastasi sisällöstä.
Damperia irrottaessa oli vähän ongelmia ja tuli tyrittyä. Ulompi kehä pullahti toiselta laidalta n.3-4mm pahimmillaan yli . Ja vulkanointi antaa sen verran periksi ettei sitä millään meinaa saada takas. Onko turhaa tätä enää laittaa paikalleen jos en saa sitä takas painettua? miten tuon suuntainen siirtymä vaikuttaa tärinöihin, kiertynyt se ei ole. Vulkanointi on aika paljon pykinyt. Näitähän ei voi ihan summassa vaihtaa? Millainen ja kuinka iso/kallis homma on tasapainottaa toinen damper? Mitä teen? . Kone oli -66 289
Älä edes yritä korjata. Voit vain saada aikapommin nokalle, et varmaan tykkäisi siitä kun vajaan kahden kilon puntti lähtee irti korkeilla kierroksilla.
Hanki uusi tai hyväkuntoinen käytetty.
Minulta saataisi löytyä käytetty kohtuu kuntoinen 28oz 289 damperi.
Jos kiinostaa laita yv.
65 "Shelby" Mustang GT 350, FIA Race Car
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
Jos ei Mexicosta löydy dampperia niin koitellaan sitten täältä, on ainakin yksi joutava dampperi hyllytilaa viemässä. 4-pulttinen hihnapyörän kiinnitys. Kunto ja hinta tutkitaan ja määritellään tarkemmissa tutkimuksissa.
*****
1965 Suomi-FB GT-350 look-alike FOR SALE!
*****