Taka-akselin ylitys -70

289, 302, 351, V8, suora-6.....Toploader, C4, 3:03...
SR 70
Aktiivi
Viestit: 108
Liittynyt: 20 Syys 2004, 15:05

Taka-akselin ylitys -70

Viesti Kirjoittaja SR 70 »

Löytyykö keneltäkään vinkkiä; -70 kaipaisi taka-akselin ylityksiä koossa 2,5 tuumaa. Pöntöt Super Turbot, keskeltä ulos. Autossa on taka-vakaaja joka taka-akselin takana, noin tuuman irti pohjapellistä. Onko jollakulla tietoa ylityksistä jotka varmasti sopisivat em komboon, ahdasta näyttää olevan, Kiitokset etukäteen.
Tapsa
Mega-addikti
Viestit: 701
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Paikkakunta: Etelä-suomi

Viesti Kirjoittaja Tapsa »

ahdasta tulee aina oleen .. isot rännit ei mahdu jos ei alita.. tankkikin
vielä takana alhaalla
eräässä 67ssa on alitettu , ja ei kolise , eikä rajoita perän liikettä
ylöspäin , eikä törrötä silmään (konekiväärimäisesti)
Ainoa miinus , perää ei pidä roikottaa missään
olosuhteessa putkien varassa 8)
Drive Fast or Drive Home
SR 70
Aktiivi
Viestit: 108
Liittynyt: 20 Syys 2004, 15:05

Viesti Kirjoittaja SR 70 »

Jep, alituskin on mielessä kun perän korkeuskin on vielä hieman hakusessa. Nyt alkuun taidan laittaa vain vaimentimien jälkeen käännöt alas , kelpaako katsastusinssille ?
Avatar
KooKoo
Aktiivi
Viestit: 137
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Mercury Cougar 501 -68
Paikkakunta: Kauhajoki

Viesti Kirjoittaja KooKoo »

pitäis kelvata inssillekin, ainakin täällä kelpaa. Ajelin melkein koko viime kesän taka-akselin eteen loppuvilla, resonointikohdassa on aika mahtava humina, mutta sen ulkopuolella oikeastaan aika hiljainen (molemmin puolin
Apple Racingin suorat pöntöt).
Tapsa
Mega-addikti
Viestit: 701
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Paikkakunta: Etelä-suomi

Viesti Kirjoittaja Tapsa »

Banjon eteen päättyvät kelpaa katsastuksessa ,
ja vielä X-putkella päädyt 45 kanttiin ulospäin niin
ei pöllytä hiljaisessa ajossa tietä ja resonoinnitkin siedettävät,
jopa hiljaisemmat kuin perinteiset papatusputket... :wink:
Vastaa Viestiin