Ihmeellistä
Valvoja: Ville K
Ihmeellistä
Täytyy tässä vaan kevätaurinkoa odotellessa todeta että kyllä on ihmeellistä tämä meidän hinnoittelu kun 69-70 mussen saa just myytyä €25.000 vaikka näitä ei tule kun ehkä yksi vuodessa myyntiin, ja sitten taas 10 vuotta vanhasta pyydetään € 35.000 kun näitten hintaan jenkeissä vaikuttaa eniten kumien kunto. Olisipa Amerikkalaisilla ihmettelemistä.
-
- Aktiivi
- Viestit: 58
- Liittynyt: 02 Kesä 2004, 13:53
- Auto: Mustang -65 Convertible, 200cid, C4
- Paikkakunta: Vantaa / Läyliäinen
- Viesti:
Re: Ihmeellistä
Sama hinnoittelu kai pätee kaikkiin vanhoihin kärryihin täällä Suomessa, että ei tarvitse ihmetellä vanhojen ja harvinaisten kärryjen muuttovirtaa ulkomaille. Kohta alkavat varmaan järkätä autonosto-matkoja jenkkilästä tänne peräpohjolaan. Eihän täällä ymmärretä kuin vanhojen diesel-mersujen ja saksantuonti-bemareiden päälle.Spiff kirjoitti:Täytyy tässä vaan kevätaurinkoa odotellessa todeta että kyllä on ihmeellistä tämä meidän hinnoittelu kun 69-70 mussen saa just myytyä €25.000 vaikka näitä ei tule kun ehkä yksi vuodessa myyntiin, ja sitten taas 10 vuotta vanhasta pyydetään € 35.000 kun näitten hintaan jenkeissä vaikuttaa eniten kumien kunto. Olisipa Amerikkalaisilla ihmettelemistä.
Nih, tulipahan taas vuodatettua.

Asiallisen tiedon puute ei saa olla este henkiselle epävarmuudelle.
Oliskohan mitään tekoa suuresti rakastamallamme veropolitiikalla tämänkin asian kanssa....
Ford Mustang HT 260 Tri-Power, -64½
Ford Mustang Convertible 289, -66
Honda CB750, -73
Things from an era, when the West still knew how to make things for themselves, not from an age of throw it together largely wrong in the Far East.
Ford Mustang Convertible 289, -66
Honda CB750, -73
Things from an era, when the West still knew how to make things for themselves, not from an age of throw it together largely wrong in the Far East.
Ei näissä hinnoissa mun mielestä mitään ihmeellistä ole..
Kaverin faijan viime kesänä hommaama -96 saleeni maksoi tuon 35000 eskoa joka on mun mielestä täysin järkevä hinta. Esim. ruotsissahan vanhat musset ovat vielä halvempia kun täällä! en ymmärrä mistä kitistään.. Ja sen takiahan ne hurrit ostavat meidän "suomi"-(:lol:) autot pois kun suomen persaukiset ei kykene ostamaan vaan tinkaavat ja v*ttuilevat vaan.. Ite en ainakaan pidä to 25-30K hintaa mitenkään ihmeellisenä. Ja suomiautostatus merkkaa yhtä paljon kun se että tuleeko wunderbaumi kaupan päälle..
Näistä hinnoista on aivan turha keskustella kun ei siinä päästä koskaan mihinkään tulokseen. Jokanen myytävä auto on yksilö ja hinta sen mukaan jonka myyjä määrää. Ja jenkkilän hintoihin en lähtis vertailemaan kun siellä näitä on nurkat väärällään. Siellä on saman tyylinen hintakehitys noilla uusilla musseilla kun täällä on millä vaan uudella autolla. Ei se siellä ole mikään uskomaton superauto.
Tääkin nyt meni kanssa vähän vuodatukseksi..


Näistä hinnoista on aivan turha keskustella kun ei siinä päästä koskaan mihinkään tulokseen. Jokanen myytävä auto on yksilö ja hinta sen mukaan jonka myyjä määrää. Ja jenkkilän hintoihin en lähtis vertailemaan kun siellä näitä on nurkat väärällään. Siellä on saman tyylinen hintakehitys noilla uusilla musseilla kun täällä on millä vaan uudella autolla. Ei se siellä ole mikään uskomaton superauto.
Tääkin nyt meni kanssa vähän vuodatukseksi..
KUKA V*TUN TUNING?!
Saleeni maksaa melkein saman verran jenkeissä, niissähän on heppojakin. 600hp -96-97 Saleenista saa maksaa yli $ 30.000. Jos se oli toi sininen joka oli Keijo Lehtosellä myynnissä viime kesänä niin siinäkin oli muistaakseni jotain 400hp? Kyllähän sellaisesta voi maksaakin.
Tuosta ruotsin hinnoittelusta sen verran että siellä ollaan hirveen tarkkoja siitä missä kunnossa auto on eli näyttelykuntoinen maksaa € 30.000 ja käyttöauto € 10.000. Suomessa taas myydään vaan vuosimallia.
Tuosta ruotsin hinnoittelusta sen verran että siellä ollaan hirveen tarkkoja siitä missä kunnossa auto on eli näyttelykuntoinen maksaa € 30.000 ja käyttöauto € 10.000. Suomessa taas myydään vaan vuosimallia.
Sama peli. 380 pollea on.Spiff kirjoitti:Saleeni maksaa melkein saman verran jenkeissä, niissähän on heppojakin. 600hp -96-97 Saleenista saa maksaa yli $ 30.000. Jos se oli toi sininen joka oli Keijo Lehtosellä myynnissä viime kesänä niin siinäkin oli muistaakseni jotain 400hp? Kyllähän sellaisesta voi maksaakin.
Tuosta ruotsin hinnoittelusta sen verran että siellä ollaan hirveen tarkkoja siitä missä kunnossa auto on eli näyttelykuntoinen maksaa € 30.000 ja käyttöauto € 10.000. Suomessa taas myydään vaan vuosimallia.
KUKA V*TUN TUNING?!
Se Mustang GT "saleen"mikä Lehtosella oli myynnissä 4.6L sininen. sis.saleen korisarja/moottorin virisarjan(n.300hv)Pyynti oli jotain 26000eSpiff kirjoitti:Saleeni maksaa melkein saman verran jenkeissä, niissähän on heppojakin. 600hp -96-97 Saleenista saa maksaa yli $ 30.000. Jos se oli toi sininen joka oli Keijo Lehtosellä myynnissä viime kesänä niin siinäkin oli muistaakseni jotain 400hp? Kyllähän sellaisesta voi maksaakin.
mutta oliko ilman veroja,en muista.Eikös näissä tehokkaammissa saleeneissa ole kompura avittamassa menoa?
Oli se verolla. Ja kyllä niihin oikeasti kuuluu kompura ja paljon muutakin, eli lähes kaikki osat on vaihdettu parempiin.ac5 kirjoitti:Se Mustang GT "saleen"mikä Lehtosella oli myynnissä 4.6L sininen. sis.saleen korisarja/moottorin virisarjan(n.300hv)Pyynti oli jotain 26000eSpiff kirjoitti:Saleeni maksaa melkein saman verran jenkeissä, niissähän on heppojakin. 600hp -96-97 Saleenista saa maksaa yli $ 30.000. Jos se oli toi sininen joka oli Keijo Lehtosellä myynnissä viime kesänä niin siinäkin oli muistaakseni jotain 400hp? Kyllähän sellaisesta voi maksaakin.
mutta oliko ilman veroja,en muista.Eikös näissä tehokkaammissa saleeneissa ole kompura avittamassa menoa?