Ihmeellistä

Tribute to Mustang. Keskustelua VIN-koodeista, valmistusajankohdista tai muuten vaan Mustangista

Valvoja: Ville K

Avatar
Spiff
Addikti
Viestit: 184
Liittynyt: 27 Kesä 2004, 22:03

Ihmeellistä

Viesti Kirjoittaja Spiff »

Täytyy tässä vaan kevätaurinkoa odotellessa todeta että kyllä on ihmeellistä tämä meidän hinnoittelu kun 69-70 mussen saa just myytyä €25.000 vaikka näitä ei tule kun ehkä yksi vuodessa myyntiin, ja sitten taas 10 vuotta vanhasta pyydetään € 35.000 kun näitten hintaan jenkeissä vaikuttaa eniten kumien kunto. Olisipa Amerikkalaisilla ihmettelemistä.
Kristo
Aktiivi
Viestit: 58
Liittynyt: 02 Kesä 2004, 13:53
Auto: Mustang -65 Convertible, 200cid, C4
Paikkakunta: Vantaa / Läyliäinen
Viesti:

Re: Ihmeellistä

Viesti Kirjoittaja Kristo »

Spiff kirjoitti:Täytyy tässä vaan kevätaurinkoa odotellessa todeta että kyllä on ihmeellistä tämä meidän hinnoittelu kun 69-70 mussen saa just myytyä €25.000 vaikka näitä ei tule kun ehkä yksi vuodessa myyntiin, ja sitten taas 10 vuotta vanhasta pyydetään € 35.000 kun näitten hintaan jenkeissä vaikuttaa eniten kumien kunto. Olisipa Amerikkalaisilla ihmettelemistä.
Sama hinnoittelu kai pätee kaikkiin vanhoihin kärryihin täällä Suomessa, että ei tarvitse ihmetellä vanhojen ja harvinaisten kärryjen muuttovirtaa ulkomaille. Kohta alkavat varmaan järkätä autonosto-matkoja jenkkilästä tänne peräpohjolaan. Eihän täällä ymmärretä kuin vanhojen diesel-mersujen ja saksantuonti-bemareiden päälle.

Nih, tulipahan taas vuodatettua. :roll:
Asiallisen tiedon puute ei saa olla este henkiselle epävarmuudelle.
Avatar
janne260
Mega-addikti
Viestit: 560
Liittynyt: 26 Touko 2004, 10:07
Paikkakunta: jkl

Viesti Kirjoittaja janne260 »

Oliskohan mitään tekoa suuresti rakastamallamme veropolitiikalla tämänkin asian kanssa....
Ford Mustang HT 260 Tri-Power, -64½
Ford Mustang Convertible 289, -66
Honda CB750, -73

Things from an era, when the West still knew how to make things for themselves, not from an age of throw it together largely wrong in the Far East.
Avatar
200cid
Addikti
Viestit: 265
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Paikkakunta: Mäntsälä

Viesti Kirjoittaja 200cid »

Ei näissä hinnoissa mun mielestä mitään ihmeellistä ole.. :? Kaverin faijan viime kesänä hommaama -96 saleeni maksoi tuon 35000 eskoa joka on mun mielestä täysin järkevä hinta. Esim. ruotsissahan vanhat musset ovat vielä halvempia kun täällä! en ymmärrä mistä kitistään.. Ja sen takiahan ne hurrit ostavat meidän "suomi"-(:lol:) autot pois kun suomen persaukiset ei kykene ostamaan vaan tinkaavat ja v*ttuilevat vaan.. Ite en ainakaan pidä to 25-30K hintaa mitenkään ihmeellisenä. Ja suomiautostatus merkkaa yhtä paljon kun se että tuleeko wunderbaumi kaupan päälle.. :lol:

Näistä hinnoista on aivan turha keskustella kun ei siinä päästä koskaan mihinkään tulokseen. Jokanen myytävä auto on yksilö ja hinta sen mukaan jonka myyjä määrää. Ja jenkkilän hintoihin en lähtis vertailemaan kun siellä näitä on nurkat väärällään. Siellä on saman tyylinen hintakehitys noilla uusilla musseilla kun täällä on millä vaan uudella autolla. Ei se siellä ole mikään uskomaton superauto.

Tääkin nyt meni kanssa vähän vuodatukseksi..
KUKA V*TUN TUNING?!
Avatar
Spiff
Addikti
Viestit: 184
Liittynyt: 27 Kesä 2004, 22:03

Viesti Kirjoittaja Spiff »

Saleeni maksaa melkein saman verran jenkeissä, niissähän on heppojakin. 600hp -96-97 Saleenista saa maksaa yli $ 30.000. Jos se oli toi sininen joka oli Keijo Lehtosellä myynnissä viime kesänä niin siinäkin oli muistaakseni jotain 400hp? Kyllähän sellaisesta voi maksaakin.

Tuosta ruotsin hinnoittelusta sen verran että siellä ollaan hirveen tarkkoja siitä missä kunnossa auto on eli näyttelykuntoinen maksaa € 30.000 ja käyttöauto € 10.000. Suomessa taas myydään vaan vuosimallia.
Avatar
200cid
Addikti
Viestit: 265
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Paikkakunta: Mäntsälä

Viesti Kirjoittaja 200cid »

Spiff kirjoitti:Saleeni maksaa melkein saman verran jenkeissä, niissähän on heppojakin. 600hp -96-97 Saleenista saa maksaa yli $ 30.000. Jos se oli toi sininen joka oli Keijo Lehtosellä myynnissä viime kesänä niin siinäkin oli muistaakseni jotain 400hp? Kyllähän sellaisesta voi maksaakin.

Tuosta ruotsin hinnoittelusta sen verran että siellä ollaan hirveen tarkkoja siitä missä kunnossa auto on eli näyttelykuntoinen maksaa € 30.000 ja käyttöauto € 10.000. Suomessa taas myydään vaan vuosimallia.
Sama peli. 380 pollea on.
KUKA V*TUN TUNING?!
ac5
Addikti
Viestit: 192
Liittynyt: 20 Kesä 2005, 09:32

Viesti Kirjoittaja ac5 »

Spiff kirjoitti:Saleeni maksaa melkein saman verran jenkeissä, niissähän on heppojakin. 600hp -96-97 Saleenista saa maksaa yli $ 30.000. Jos se oli toi sininen joka oli Keijo Lehtosellä myynnissä viime kesänä niin siinäkin oli muistaakseni jotain 400hp? Kyllähän sellaisesta voi maksaakin.
Se Mustang GT "saleen"mikä Lehtosella oli myynnissä 4.6L sininen. sis.saleen korisarja/moottorin virisarjan(n.300hv)Pyynti oli jotain 26000e
mutta oliko ilman veroja,en muista.Eikös näissä tehokkaammissa saleeneissa ole kompura avittamassa menoa?
Avatar
Spiff
Addikti
Viestit: 184
Liittynyt: 27 Kesä 2004, 22:03

Viesti Kirjoittaja Spiff »

ac5 kirjoitti:
Spiff kirjoitti:Saleeni maksaa melkein saman verran jenkeissä, niissähän on heppojakin. 600hp -96-97 Saleenista saa maksaa yli $ 30.000. Jos se oli toi sininen joka oli Keijo Lehtosellä myynnissä viime kesänä niin siinäkin oli muistaakseni jotain 400hp? Kyllähän sellaisesta voi maksaakin.
Se Mustang GT "saleen"mikä Lehtosella oli myynnissä 4.6L sininen. sis.saleen korisarja/moottorin virisarjan(n.300hv)Pyynti oli jotain 26000e
mutta oliko ilman veroja,en muista.Eikös näissä tehokkaammissa saleeneissa ole kompura avittamassa menoa?
Oli se verolla. Ja kyllä niihin oikeasti kuuluu kompura ja paljon muutakin, eli lähes kaikki osat on vaihdettu parempiin.
Vastaa Viestiin