BBF-miehet huomio!
- KooKoo
- Aktiivi
- Viestit: 137
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Mercury Cougar 501 -68
- Paikkakunta: Kauhajoki
BBF-miehet huomio!
Vuokrattaisiin tai vastiketta vastaan lainattaisin 429-460 pitkät peltisarjat koneen dynossa käyttämistä varten. Pohojammaa on täynnä sopivia sarjoja, mutta irrallaan olevia tuntuu olevan vaikea löytää. Yhdet olisi jo lainalle tulossa, mutta ei varmuutta saapuvatko maahan ajoissa. Jottei tarvisi kesää odottavia autoja alkaa purkaa, irtosarjojen omistajilta toivotaan apuja ongelmaan. Fordimiehille luvassa "lisäarvona" upea dvd...... 0400-849 654 tai karika@kauhajoki.fi
- Fastback
- Over The Top
- Viestit: 4438
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja - Paikkakunta: Small-l-boost, Aura
- Viesti:
Re: BBF-miehet huomio!
Millon sulla Kari on dynotus, eli milloin sarjoja pitäisi saada lainaksi?
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
- Fastback
- Over The Top
- Viestit: 4438
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja - Paikkakunta: Small-l-boost, Aura
- Viesti:
Hmm, mulla on koottavat full lenght super compit 2 1/8" primääreillä ja 3 1/2" kollektoreilla - ovat vielä tehtaan paketissa. Sovitan ne paikoilleen viikon päästä alkavalla talvilomallani ja todennäköisesti jätän ne paikoilleen putkiston tekoa varten. Jos nyt jostain syystä sarjat jää laittamatta niin mä soittelen sulle. Sarjat ovat sullekin käyvällä Cobra Jet kanavakoolla. Missäs kone dynotetaan? Kivinummella kun Ford Korpelan 460 cid motti dynotettiin vastaavanlaisilla sarjoilla kun mulla niin ne piti kääntää ylösalaisin jotta ne sopivat penkissä kiinni olevaan moottoriin. Tuo sitten puolestaan jättää pakokanavan ja peltisarjan väliin pykälää aika rajusti.
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
- KooKoo
- Aktiivi
- Viestit: 137
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Mercury Cougar 501 -68
- Paikkakunta: Kauhajoki
joo, Antin kanssa asiaa on alustavasti soviteltu. Pitäis onnistua jo pakosarjoja kääntämättäkin, mutta ans kattoo ny ku nährään, millaisilla sarjoilla sitä lopuksi vedot otetaan...Tuohon naapurikunnan voortitallille on tulossa critesin sarjat, mutta kun tuloajasta ei oo täyttä varmuutta, niin pitää yrittää katsella muualtakin. palaillaan...
- Fastback
- Over The Top
- Viestit: 4438
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja - Paikkakunta: Small-l-boost, Aura
- Viesti:
Tuossahan olisi mukavaa vertailun makua jos olisi useammat peltisarjat, näkisi miten erilaiset peltisarjat vaikuttavat
Hyvällä tuurilla voisi saada yhdet Ford Power Trainin "shortyt" testattavaksi - ei vaan mitään havaintoa milloin ne tulee tänne pohjolaan...

"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
- KooKoo
- Aktiivi
- Viestit: 137
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Mercury Cougar 501 -68
- Paikkakunta: Kauhajoki
No silloinhan olis tosi hyvät mahkut testailla eri pakosarjoja jos niitä useammatkin sais. Jalasjärven tallille on just tullut nuo critesin sarjat, niillä saan joka tapauksessa kokeilla, joten välitöntä tarvetta sarjoille ei enää ole. Mutta tuollaisten shortyjen kokeilu vois olla mielenkiintoista, samoin kuin joiden tosi isoilla primääreillä varustettujen. Samalla rahalla tulisi useampikin sarja testattua.......
Kun pakosarjaongelma ratkesi, siirsin viestit moottori ja voimansiirto-osastolle, niin voitte täälä keskustella rauhassa eri pakosarjoista.
Mustang '67 Fastback 6.?/TKO-600
Business Coupe '51
F100 '56 5.0 Ti-VCT DOHC/4R70W
F250 '01 PSD Platinum Edition
Mercury Comet '63 S-22 Convertible 260/Merc-O-Matic
Business Coupe '51
F100 '56 5.0 Ti-VCT DOHC/4R70W
F250 '01 PSD Platinum Edition
Mercury Comet '63 S-22 Convertible 260/Merc-O-Matic