Sivu 1/3
hjelp....
Lähetetty: 16 Helmi 2006, 15:55
Kirjoittaja mika
tietämätön tästä et kestääkö noi kannen pultit uudelleen kiristyksen ja mikä on momentti tolle sixpäkin kannen kiristykseen
Lähetetty: 16 Helmi 2006, 20:23
Kirjoittaja GT-350
Kestää jos ei ole vaurioita. Kolmessa erässä 55-65-75 Ft-lbs, ja oikean järjestyksen kai tiedätte? Aloittaen keskeltä pakosarjan puolelta jne.
Lähetetty: 17 Helmi 2006, 00:17
Kirjoittaja mika
ok.kiitti ponylle tiedosta
Lähetetty: 22 Helmi 2006, 22:17
Kirjoittaja mika
eli taas et mikä on momentti tolle venttiilinostajahässäkkäpaketille kannen päällä ja mikä anturi tai jokin tulee kii sinne pakosarjan keskellä alapuolella olevaan liittimeen.
Lähetetty: 26 Helmi 2006, 08:58
Kirjoittaja harrastelija
30-35 Ft-lbs antaa tuo chiltonin opas sille venttiliohjaushässäkän kiinnitysmomentiksi (itse laitoin hiukan kireäämälle).
Minulla tulee jokin putkenpätkä kaasarista (autolite 1100) tuonne pakosarjaan. En kyllä toiminnasta ole perillä, kertokoon joku joka tietää mitä se tekeepi....
Lähetetty: 26 Helmi 2006, 10:59
Kirjoittaja ROKI
Ryypyn lämitykseen se putki pitäs olla, laita mika siihen pakosarjaan tulppa, ei sitä tarvitse ja jos haluat ryypyn kaasariin, laita vaijerilla toimivaksi, mulla oli silon kun oli kutonen nokalla. Itse tein tarvittavat himmelit kaasariin, hyvin pelitti sen aika minkä kutonen oli paikallaan.
Lähetetty: 27 Helmi 2006, 16:52
Kirjoittaja mika
mul siihen pakosarjaan eituu mitään.toi kaasari on joku muu ku alkuperänen kait ja muistaakseni ponyn kans siitä keskusteltiin ja sekään ei tunnistanu sitä edes lähettämästäni kuvista....et ryyppy taitaa toimia nesteen voimalla/lämmöllä tällähetkellä.kiitti momentti tiedosta
Lähetetty: 27 Helmi 2006, 19:46
Kirjoittaja Antti66HT
hmm. Voiskos noista käyetyistä pulteista mitata venymää, eli että ovat esim. saman pituisia?
...No sulla on ne varmaan jo kiristettynä paikallaan...
Lähetetty: 27 Helmi 2006, 20:03
Kirjoittaja mika
yläkerran kasasin ja lähti jopa tokastartilla käymäänki.

....varmaan jotain jäi uupumaan kuei ees kolissu.no kesä näyttää kestääkö.tuostako virtapuolesta löytäs viel vian.välil valot ynm himmenee ja välil pelittää taas.näky volvon laturi olevan ja hiiletki ok et vika varmaan jossain puskureitten välis

Lähetetty: 27 Helmi 2006, 22:31
Kirjoittaja GT-350
mika kirjoitti:mul siihen pakosarjaan eituu mitään.toi kaasari on joku muu ku alkuperänen kait ja muistaakseni ponyn kans siitä keskusteltiin ja sekään ei tunnistanu sitä edes lähettämästäni kuvista....et ryyppy taitaa toimia nesteen voimalla/lämmöllä tällähetkellä.kiitti momentti tiedosta
Joo, kaasari onkin hiukkasen kinkkisempi mutta lähettämästäsi kuvasta vertasin Mustang 64½-73 Restoration Guiden räjäytyskuviin, ja Holleyn tekelehän se on. Hollikka onkin sitten harvinaisempi koska Ford käytti enimmäkseen Autoliteä. Sitä kuitenkin oli ko. kirjan mukaan '68 200:n päällä koodilla D0PF-K (D0PZ-9510-A) ja '69 200:n päällä koodilla D0PF-L (D0PZ-9510-G) ja '69 250:n päällä koodilla D0PF-D (D0PF-9510-T). Googlaamalla koodeja tulee varsin laihasti tietoa, ehkä ainoa merkittävä viittaus Holley numeroon #1947, mistä sitten ei mitään käytännössä löydykään....
Ilmeisesti jossain vaiheessa tuota Holley 1V:tä tarjottu korvauskaasariksi myös vanhempiin, '65-'67 -autoihin.
Jos siitä soppatykistä tarvitset jotain lisää tietoa niin asiasta kannattanee huudella tuolla Fordsix.comin keskustelupalstalla, jos siellä ei tiedetä niin ei sitten juuri missään.
Lähetetty: 27 Helmi 2006, 22:32
Kirjoittaja GT-350
mika kirjoitti:yläkerran kasasin ja lähti jopa tokastartilla käymäänki.

....varmaan jotain jäi uupumaan kuei ees kolissu.no kesä näyttää kestääkö.tuostako virtapuolesta löytäs viel vian.välil valot ynm himmenee ja välil pelittää taas.näky volvon laturi olevan ja hiiletki ok et vika varmaan jossain puskureitten välis

Olikos sulla siellä releet ajovaloille?
Lähetetty: 27 Helmi 2006, 23:33
Kirjoittaja mika
sulko oliviel kuvat talles.no jotain tietoo ainaki löyty.on releet valoille ku vedin piuhat ynm rokin antamien ohjeiden ja piirrustusten mukaan et sain h4 pelittään
Lähetetty: 28 Helmi 2006, 18:13
Kirjoittaja Homer65
Pakko heittää vanha klise

, onhan maadotus kunnossa? Siis koneen ja rungon välinen, putsattu ja liittimet tiukalla.
Lähetetty: 28 Helmi 2006, 19:38
Kirjoittaja mika
enoo kyl putsannu et saattaa olla vikaa siinäki.mut ens töikseni tsekkaan sen kun tallin ihteni hinaan
Lähetetty: 28 Helmi 2006, 21:41
Kirjoittaja voxagent
Pony kirjoitti:
Joo, kaasari onkin hiukkasen kinkkisempi mutta lähettämästäsi kuvasta
Ilmeisesti jossain vaiheessa tuota Holley 1V:tä tarjottu korvauskaasariksi myös vanhempiin, '65-'67 -autoihin.
Mun kutosruunassa on 90-luvulla hankittu Holley (1940?) joka on korvannut ainakin Autolitea ja Holleyn 1909:ä. Alipaine otetaan Load-o-matic-jakajalle kaasuläpän yläpuolelta.