hjelp....
- harrastelija
- Aktiivi
- Viestit: 52
- Liittynyt: 06 Kesä 2004, 20:48
- Auto: 1966 6:cyl
- Paikkakunta: Helsinki
30-35 Ft-lbs antaa tuo chiltonin opas sille venttiliohjaushässäkän kiinnitysmomentiksi (itse laitoin hiukan kireäämälle).
Minulla tulee jokin putkenpätkä kaasarista (autolite 1100) tuonne pakosarjaan. En kyllä toiminnasta ole perillä, kertokoon joku joka tietää mitä se tekeepi....
Minulla tulee jokin putkenpätkä kaasarista (autolite 1100) tuonne pakosarjaan. En kyllä toiminnasta ole perillä, kertokoon joku joka tietää mitä se tekeepi....
jaaha, että näin....
Ryypyn lämitykseen se putki pitäs olla, laita mika siihen pakosarjaan tulppa, ei sitä tarvitse ja jos haluat ryypyn kaasariin, laita vaijerilla toimivaksi, mulla oli silon kun oli kutonen nokalla. Itse tein tarvittavat himmelit kaasariin, hyvin pelitti sen aika minkä kutonen oli paikallaan.
Tehhään tehhään katotaan mittee tulloo!, tulipas peltipaalista sentään auto. Mustang 66 HT 302
yläkerran kasasin ja lähti jopa tokastartilla käymäänki.
....varmaan jotain jäi uupumaan kuei ees kolissu.no kesä näyttää kestääkö.tuostako virtapuolesta löytäs viel vian.välil valot ynm himmenee ja välil pelittää taas.näky volvon laturi olevan ja hiiletki ok et vika varmaan jossain puskureitten välis 


Joo, kaasari onkin hiukkasen kinkkisempi mutta lähettämästäsi kuvasta vertasin Mustang 64½-73 Restoration Guiden räjäytyskuviin, ja Holleyn tekelehän se on. Hollikka onkin sitten harvinaisempi koska Ford käytti enimmäkseen Autoliteä. Sitä kuitenkin oli ko. kirjan mukaan '68 200:n päällä koodilla D0PF-K (D0PZ-9510-A) ja '69 200:n päällä koodilla D0PF-L (D0PZ-9510-G) ja '69 250:n päällä koodilla D0PF-D (D0PF-9510-T). Googlaamalla koodeja tulee varsin laihasti tietoa, ehkä ainoa merkittävä viittaus Holley numeroon #1947, mistä sitten ei mitään käytännössä löydykään....mika kirjoitti:mul siihen pakosarjaan eituu mitään.toi kaasari on joku muu ku alkuperänen kait ja muistaakseni ponyn kans siitä keskusteltiin ja sekään ei tunnistanu sitä edes lähettämästäni kuvista....et ryyppy taitaa toimia nesteen voimalla/lämmöllä tällähetkellä.kiitti momentti tiedosta
Ilmeisesti jossain vaiheessa tuota Holley 1V:tä tarjottu korvauskaasariksi myös vanhempiin, '65-'67 -autoihin.
Jos siitä soppatykistä tarvitset jotain lisää tietoa niin asiasta kannattanee huudella tuolla Fordsix.comin keskustelupalstalla, jos siellä ei tiedetä niin ei sitten juuri missään.
*****
1965 Suomi-FB GT-350 look-alike FOR SALE!
*****
1965 Suomi-FB GT-350 look-alike FOR SALE!
*****
Olikos sulla siellä releet ajovaloille?mika kirjoitti:yläkerran kasasin ja lähti jopa tokastartilla käymäänki.....varmaan jotain jäi uupumaan kuei ees kolissu.no kesä näyttää kestääkö.tuostako virtapuolesta löytäs viel vian.välil valot ynm himmenee ja välil pelittää taas.näky volvon laturi olevan ja hiiletki ok et vika varmaan jossain puskureitten välis
*****
1965 Suomi-FB GT-350 look-alike FOR SALE!
*****
1965 Suomi-FB GT-350 look-alike FOR SALE!
*****
- voxagent
- Addikti
- Viestit: 206
- Liittynyt: 25 Elo 2004, 18:58
- Auto: Ford Mustang 3.7 2011
MGB Roadster 1971 - Paikkakunta: Turku
- Viesti:
Mun kutosruunassa on 90-luvulla hankittu Holley (1940?) joka on korvannut ainakin Autolitea ja Holleyn 1909:ä. Alipaine otetaan Load-o-matic-jakajalle kaasuläpän yläpuolelta.Pony kirjoitti: Joo, kaasari onkin hiukkasen kinkkisempi mutta lähettämästäsi kuvasta
Ilmeisesti jossain vaiheessa tuota Holley 1V:tä tarjottu korvauskaasariksi myös vanhempiin, '65-'67 -autoihin.