Suomen paras tiedonlähde Mustangisteille. Lue foorumin käyttöehdot OHJEET-osiosta Keskustelupalstan käyttöohjeen alta kohdasta "Tervetuloa FMOC-keskustelupalstalle". Muista, että olet vastuussa kirjoittamastasi sisällöstä.
Näitä harvoin näkee myynnissä, piti heti linkittää kun löysin. Onkohan tää nyt se mitä Mussemaan on ostamassa kun sanoi että pitää olla hiljaa ettei kukka miljunääri käy vetämäs välistä?
Yleisesti ottaen A/Fx kiihdyttimet olivat yleisesti yleisön suursuosikkeja. Kulkivathan autot tuohon aikaan jo 10s varttimailiaikoija. Tekniikka näissä oli fordin nascariin kielletty 427 sohc FE mosa. Kannen yläpuolisella nokka-akselilla varustettu pata kykeni 8000 rpm kiskaisuihin "vakio" kuosissaan.
Onpa hieno ja täydellinen myynti-ilmoitus!
Tuolta kannattaa käydä imuroimassa kuvia ja tietoa, harvoin tarjolla.
Niin tai ostaa koko komeus pois.
65 "Shelby" Mustang GT 350, FIA Race Car
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
457 kirjoitti:Onpa hieno ja täydellinen myynti-ilmoitus!
Mulla ei paukut riitä tuon ostamiseen, mutta todellakin koko komeus on imuroituna kovalevylle. Tuo production list oli todellista herkkua, noita löytyy ääriharvoin. Mulla on noita vanhoja a/fx mustangeja vino pino kovalevyllä ja haave onkin joskus jalostaa omasta vanhasta fb:stä tuollainen jalo a/fx ratsu. Tekniikaksi vaan ei tässä maassa taida saa 427 cammeria?
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
Höh, ite seleby teki jaloista mustangeista melkoisia tuomiopäivän hökötyksiä. Yhtä aitoja on a/fx replicat kuin selbytkin - tuosta ny on ihan täysin turhaa kinata varsinkin jos muutos on teardrop skooppi, grafiikkaa ja tiukka motti.
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
457 kirjoitti:Onpa hieno ja täydellinen myynti-ilmoitus!
Mulla ei paukut riitä tuon ostamiseen, mutta todellakin koko komeus on imuroituna kovalevylle. Tuo production list oli todellista herkkua, noita löytyy ääriharvoin. Mulla on noita vanhoja a/fx mustangeja vino pino kovalevyllä ja haave onkin joskus jalostaa omasta vanhasta fb:stä tuollainen jalo a/fx ratsu. Tekniikaksi vaan ei tässä maassa taida saa 427 cammeria?
Itse laittaisin vaikka Mersun 6litr. DOHCin jetroniceilla + suorasytkillä keulille.
Motti on vieläpä täysalumiininen, painaa muistaakseni jotain 220-230kg.
Höh, ite seleby teki jaloista mustangeista melkoisia tuomiopäivän hökötyksiä. Yhtä aitoja on a/fx replicat kuin selbytkin - tuosta ny on ihan täysin turhaa kinata varsinkin jos muutos on teardrop skooppi, grafiikkaa ja tiukka motti.
Selpyyt nyt vielä ovaat sentään vielä suhteellisen peruskamaa. mutta eihän tollanen afx olee muutakuin kilpahirviö. Tuota sun hienoo fb:tä rupes säälittämään jos kohtalona jättirenkaat ja tötteröt pystyssä! hähhää
Mussemaan kirjoitti:Itse laittaisin vaikka Mersun 6litr. DOHCin jetroniceilla + suorasytkillä keulille.
Motti on vieläpä täysalumiininen, painaa muistaakseni jotain 220-230kg.
Nythän sulle on tulossa se fastbackki joten eikun sanoista tekoihin. Jos haluat bensassa ja fordissa pysyttäytyä ja pitää olla dohc niin alumiinisia saa kyllä fordin dohc mottejakin, kuten 5.0 Cammeria ja GT:n 5.4:sta. Motorsportin sivut ovat pullollaa viritysosia näihin uusiin modular moottoreihin. Olishan se erilainen ford 32 venttiili tekniikalla - pahuksen kalliita vaan vielä noi fordin moniventtiilipannut.
Speedy kirjoitti: Selpyyt nyt vielä ovaat sentään vielä suhteellisen peruskamaa. mutta eihän tollanen afx olee muutakuin kilpahirviö. Tuota sun hienoo fb:tä rupes säälittämään jos kohtalona jättirenkaat ja tötteröt pystyssä! hähhää
Kyllä seleepynkin perusidea oli kilpa-auto. Ei mun vanhaa fastbackiä raiskata missään nimessä, eli pyöräkaaria ei muuteta tms. se pidetään pitkälti tuollaisena kun se on. Jos jotain tehdään niin muutokset ovat sen verran pieniä etteikö niitä helposti palauttaisi takaisin ilman mikkiliimaa. Sitäpaitti mä aion nauttia voimasta tuon ison auton kanssa ja pidetään tää vanha cruiserina.
Kuten tuolla edellisessä viestissä jo sanoin, teardrop on todellakin scooppi ei mikään ruiskun tötteröviidakko, johan se olisi vesisateella tuubit täynnä vettä J
näyttää ,että vinin loppu osaa suojellaan.liittyisikös se väärennöksien ehkäisemiseen?toisaalta miten runkonumeroa voi edes väärentää?
ainakin omasta mielestä "hot wheels"tyyliset autot ovat hienoja.
mustang cs kirjoitti:näyttää ,että vinin loppu osaa suojellaan.liittyisikös se väärennöksien ehkäisemiseen?toisaalta miten runkonumeroa voi edes väärentää?
ainakin omasta mielestä "hot wheels"tyyliset autot ovat hienoja.
Myyjä Blue Oval Ranchilla on huonoja kokemuksia kuvallisista myynti-ilmoituksista. Joku etelä-afrikan koijari kopiotti kaikki kuvat joko e-bay tai mobile.de sivuille ja "möi" olematonta autoa Blue Oval Ranchin kuvilla. Siitä etiäpäin Ranhi on aina liittänyt riittävästi logojaan kuviin, jotta väärinkäytöksiltä vältyttäisiin. Siinäkin mielessä näin täydelliset myynti-ilmoitukset ovat harvinaista herkkua, yleensä noita super harvinaisia autoja suojellaankin jottei niitä yritettäisi väärentää kuten GT 40 kilpureita.
näissä 60 luvun raasereissa on todellista otetta..
kyseinen torvisoittokunta antaa varmasti hyvät "fanfaarit"
se että kyseisille rakkineille ei ole kai kuin englannissa
omat kisaryhmat muuten menis näytösluontoiseksi kurvailuksi
paikallisradoilla , todella helmi!