Mustangin ihmeellisyyksiä
Valvoja: Ville K
Mustangin ihmeellisyyksiä
Nyt kun mulla on ollut Musse kuukauden päivät niin sen ihmeellisyydet on aiheuttanut harmaita hiuksia. Ensimmäisenä viikkona tuli akku vaihdettua ennen kun tajusin että pitää painaa kytkintä kun starttaa, en tajua miten ei tullut vastaan ensimmäisinä 5 päivänä. Nyt taas moottoripesun jälkeen kierrosrajoitin löi päälle 4000rpm:ssä enkä löytänyt vikaa joten 3 tunnin huolellisten tarkistusten jälkeen ajattelin kokeilla tiellä, ja kuinkas ollakkaan, ei mitään ongelmaa, rajoitin lyö vain näköjään päälle kun auto ei liiku. (Ei pääse ainakaan katsastuksessa pilaamaan konetta pakokaasutestissä). Tämä kaikki saa minut vaikuttamaan hirveän tyhmältä, mutta tällaista ei ole ikinä ennen tullut vastaan.
Löytyykö näistä uusista jenkkiautoista vielä muuta ihmeellistä mitä pitäisi tietää?
Löytyykö näistä uusista jenkkiautoista vielä muuta ihmeellistä mitä pitäisi tietää?
Ajattelin vain, että jos mulla olisi uusi Mustang niin Owner`s Manual olisi kyllä varsin mieluista luettavaa... tosin sullahan on auto ollut vasta kuukauden, eihän sitä ajamiselta vielä ehdi lukuhommiin. Meneekös Mustissa muuten ovet lukkoon automaattisesti, kun vauhti nousee yli 20 mph? Automaattivaihteisessa joutui jo `90 painamaan jarrua ennenkuin starttasi (ainakin T-bird). Onnea vaan autolle, uusi Mustang on upea laite. 

Sama ominasuus testattu myös 67:ssa suunnilleen samoin.veekoo kirjoitti:Sisavalot menee paalle, kun ajovalojen katkaisinta ruuvaa napsun yli. Nimim. yhden yon sisavalot paalla ennenkuin luin manuaalista ohjeet..


Kun painat kaks kertaa lukkoon, antaa töötti merkin.Spiff kirjoitti:ovet aukeavat yksi kerralla kaukosäätimellä, eli jos on kaveri mukana niin pitää painaa kaksi kertaa.
Mustang '67 Fastback 6.?/TKO-600
Business Coupe '51
F100 '56 5.0 Ti-VCT DOHC/4R70W
F250 '01 PSD Platinum Edition
Mercury Comet '63 S-22 Convertible 260/Merc-O-Matic
Business Coupe '51
F100 '56 5.0 Ti-VCT DOHC/4R70W
F250 '01 PSD Platinum Edition
Mercury Comet '63 S-22 Convertible 260/Merc-O-Matic
Oven avaus:
1 painallus: kuskin ovi aukeaa
2 painallus: molemmat auki
Lukitus
1 painallus: keskulukitus lukitsee ovet
2 painallus: varashälytin kytkeytyy päällä, merkkinä tööttäys
Erittäin looginen ja sama systeemi euroFocuksissa.
Tosin tuon kaukosäätimen voi ohjelmoida kuulemma että yhdellä
painalluksella aukeaa kaikki ovet...mutta yksin ku ajaa niin original
säätö riittää...
1 painallus: kuskin ovi aukeaa
2 painallus: molemmat auki
Lukitus
1 painallus: keskulukitus lukitsee ovet
2 painallus: varashälytin kytkeytyy päällä, merkkinä tööttäys
Erittäin looginen ja sama systeemi euroFocuksissa.
Tosin tuon kaukosäätimen voi ohjelmoida kuulemma että yhdellä
painalluksella aukeaa kaikki ovet...mutta yksin ku ajaa niin original
säätö riittää...
- veekoo
- Aina äänessä
- Viestit: 1433
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Ford Mustang 2007 GT convertible
Ford Mustang 2001
Ford Mustang 1970 5.0 ratrod - Paikkakunta: Saratoga, CA
- Viesti:
Jatketaan samaa rataa: takaluukun aukasunappi on hansikaslooran vasemmassa reunassa. Loyty noin puolen vuoden jalkeen, kun avasin em. luukun toisen kerran.
Takalootan pimeassa loistava james bond -avauskahva kannattaa kannattaa sulloa avaussysteemiin kiinni, muuten juuttuu kuormaverkkoon, jos sellainen on. Takapenkit kaantyy alas ja autossa pystyy ottamaan napparasti tirsat tunkemalla jalat takapaksin puolelle (ei pysty oikein nukkumaan kyljellaan). Samalla saadolla voi vaikka kuljettaa uudet jalkalistat kamppaan kotio tunkemalla toisen paan listanipusta pelkaajan jalkatilan etunurkkaan. Tilava ja kateva perheauto siis.. 


Sama homma! Huomasin takaluukun avausnapin sattumalta ku olinveekoo kirjoitti:Jatketaan samaa rataa: takaluukun aukasunappi on hansikaslooran vasemmassa reunassa. Loyty noin puolen vuoden jalkeen, kun avasin em. luukun toisen kerran.Takalootan pimeassa loistava james bond -avauskahva kannattaa kannattaa sulloa avaussysteemiin kiinni, muuten juuttuu kuormaverkkoon, jos sellainen on. Takapenkit kaantyy alas ja autossa pystyy ottamaan napparasti tirsat tunkemalla jalat takapaksin puolelle (ei pysty oikein nukkumaan kyljellaan). Samalla saadolla voi vaikka kuljettaa uudet jalkalistat kamppaan kotio tunkemalla toisen paan listanipusta pelkaajan jalkatilan etunurkkaan. Tilava ja kateva perheauto siis..
jonkun mussen apukuskin paikalla kraapuloissaan nukuksissa ja katoin hanskalokeroon.
Ei sitä varmaan muuten olisi koskaan löytänyt
