Sivu 1/2
Mustang tuning
Lähetetty: 11 Marras 2005, 17:02
Kirjoittaja Spiff
Löytyykö jostain Suomesta hyvää liikettä mistä saisi kaikkea hienoa "krääsää" uudempaan musseen (-99)? Jenkeistä kyllä saisi tilattua mutta lentorahti vissin maksaa jonkin verran kun on isoja osia kuten rosteriputket ja spoilerit, ja laivarahti on niin hidas.
Lähetetty: 11 Marras 2005, 19:39
Kirjoittaja Aku_81
Tuskinpa kukaan ihan hyllystä mitään myy, mutta eiköhän hh-performance vaikka, korisarjoja voi kysellä myös tyyninkikauppiailta mikäli niitä kiinnostaa.
Re: Mustang tuning
Lähetetty: 11 Marras 2005, 20:23
Kirjoittaja JaniC
Spiff kirjoitti:Löytyykö jostain Suomesta hyvää liikettä mistä saisi kaikkea hienoa "krääsää" uudempaan musseen (-99)? Jenkeistä kyllä saisi tilattua mutta lentorahti vissin maksaa jonkin verran kun on isoja osia kuten rosteriputket ja spoilerit, ja laivarahti on niin hidas.
Jos korisarjasta haaveilet, niin muista se jälleenmyyntiarvo. Suurin osa kumminkin arvostaa Mustangissa sitä alkuperäisyyttä. Jokainen tietenkin tekee autolle mitä haluaa. Itse en lähtisi autoa "PILAAMAAN".
Jani
Re: Mustang tuning
Lähetetty: 11 Marras 2005, 20:35
Kirjoittaja Make67
djcombo kirjoitti:Spiff kirjoitti:Löytyykö jostain Suomesta hyvää liikettä mistä saisi kaikkea hienoa "krääsää" uudempaan musseen (-99)? Jenkeistä kyllä saisi tilattua mutta lentorahti vissin maksaa jonkin verran kun on isoja osia kuten rosteriputket ja spoilerit, ja laivarahti on niin hidas.
Jos korisarjasta haaveilet, niin muista se jälleenmyyntiarvo. Suurin osa kumminkin arvostaa Mustangissa sitä alkuperäisyyttä. Jokainen tietenkin tekee autolle mitä haluaa. Itse en lähtisi autoa "PILAAMAAN".
Jani
Ihan vaan hyvässä hengessä; Mites tää sopii himoitsemaasi GT500/"Eleanor"

korisarjaan!!!
Re: Mustang tuning
Lähetetty: 11 Marras 2005, 20:44
Kirjoittaja Homer65
Make67 kirjoitti:djcombo kirjoitti:Spiff kirjoitti:Löytyykö jostain Suomesta hyvää liikettä mistä saisi kaikkea hienoa "krääsää" uudempaan musseen (-99)? Jenkeistä kyllä saisi tilattua mutta lentorahti vissin maksaa jonkin verran kun on isoja osia kuten rosteriputket ja spoilerit, ja laivarahti on niin hidas.
Jos korisarjasta haaveilet, niin muista se jälleenmyyntiarvo. Suurin osa kumminkin arvostaa Mustangissa sitä alkuperäisyyttä. Jokainen tietenkin tekee autolle mitä haluaa. Itse en lähtisi autoa "PILAAMAAN".
Jani
Ihan vaan hyvässä hengessä; Mites tää sopii himoitsemaasi GT500/"Eleanor"

korisarjaan!!!

...

... ...

Lähetetty: 11 Marras 2005, 21:16
Kirjoittaja Spiff
Ei mitään isoa, tarttisin Ram Air shaker scoopin, rosteriputket ja takaluukun siipi ja tietenkin 18" Bullitt vanteet.
Lähetetty: 11 Marras 2005, 21:37
Kirjoittaja MustangGT
No joo!
Ram Air Scooppi ihan hieno:)
Rosteriputket OK. Eikö siinä oo vakiona ne?
Takaluukun siipeä ei. Menee tuuniki puolelle. Original riittää!
Bullitt vanteet sopii ku nyrkki silmään

Lähetetty: 11 Marras 2005, 21:46
Kirjoittaja Spiff
Kun nyt kävi niin että vaikka pari viikkoa sitten haukuin 6 konetta 3 jalkaiseksi hevoseksi niin kun se tuli vastaan ja pienen koeajon jälkeen se oli mun, olihan siinä ihan kivasti tehoa vaikka olisin silti halunnut V8 koneella. 99-04 V8 vaan tuntuu olevan Suomessa kortilla tai ylihinnoiteltuja. Ja takaisin asiaan, niin haluan tuplaputket niin kuin kasissa on. Onko Suomessa muuten sallittu ne jotka tulevat takapyörän edestä sivuilta ulos? Takaluukku on paljas
Re: Mustang tuning
Lähetetty: 12 Marras 2005, 04:52
Kirjoittaja JaniC
V6 vs V8 pohdintaa
Lähetetty: 12 Marras 2005, 04:53
Kirjoittaja apuustin
Spiff kirjoitti:Kun nyt kävi niin että vaikka pari viikkoa sitten haukuin 6 konetta 3 jalkaiseksi hevoseksi niin kun se tuli vastaan ja pienen koeajon jälkeen se oli mun, olihan siinä ihan kivasti tehoa vaikka olisin silti halunnut V8 koneella.
Kyllä vaan. Itse tässä taas tuskailen koneen ääressä ja yritän tehdä myös päätöstä välillä uusi 2006 V6 kaikilla herkuilla tai n. 3000 - 4000 dollaria lisää ja reilun vuoden käytetty GT vähemmillä varusteilla?
Kyllähän siitä uudesta 6:sta pitäs saada n. 400 dollarin panostuksella 230 hp:ta ulos (ohjelmointiyksikkö ja vapaavirtaussuodatin).
Tänään kävin taas ajamassa kahta 2005 vuoden V8:ia. Kyllä se vaan vetää joka kerta hymyn korviin ja selän tiukasti penkkiin kun polkaisee kierrokset sinne 5000 rpm:n tuntumaan. Se moottorin melu on myös sitä jotain alkukantaisuutta
Taitas kuitenkin olla niin että jos tässä haaveilee tehoa ja erikoisuutta Mustangille niin kannatais varmaan katsastaa tällaista vaihtoehtoa:
http://tinyurl.com/9ya3z
Re: Mustang tuning
Lähetetty: 12 Marras 2005, 19:17
Kirjoittaja Fastback
Re: V6 vs V8 pohdintaa
Lähetetty: 12 Marras 2005, 19:37
Kirjoittaja Fastback
apuustin kirjoitti:Spiff kirjoitti:Kun nyt kävi niin että vaikka pari viikkoa sitten haukuin 6 konetta 3 jalkaiseksi hevoseksi niin kun se tuli vastaan ja pienen koeajon jälkeen se oli mun, olihan siinä ihan kivasti tehoa vaikka olisin silti halunnut V8 koneella.
Kyllä vaan. Itse tässä taas tuskailen koneen ääressä ja yritän tehdä myös päätöstä välillä uusi 2006 V6 kaikilla herkuilla tai n. 3000 - 4000 dollaria lisää ja reilun vuoden käytetty GT vähemmillä varusteilla?
Kyllähän siitä uudesta 6:sta pitäs saada n. 400 dollarin panostuksella 230 hp:ta ulos (ohjelmointiyksikkö ja vapaavirtaussuodatin).
Tänään kävin taas ajamassa kahta 2005 vuoden V8:ia. Kyllä se vaan vetää joka kerta hymyn korviin ja selän tiukasti penkkiin kun polkaisee kierrokset sinne 5000 rpm:n tuntumaan. Se moottorin melu on myös sitä jotain alkukantaisuutta
Taitas kuitenkin olla niin että jos tässä haaveilee tehoa ja erikoisuutta Mustangille niin kannatais varmaan katsastaa tällaista vaihtoehtoa:
http://tinyurl.com/9ya3z
Jees, ostahan tuo Cobra! '03-'04 Cobra Mustang olisi minun vaihtoehto! Em. Cobrissa koneena on Ford Racingin cratenakin tarjoama 390 hv M-6007-SC46 (10,999usd) modular 4 venttiili moottori. Eihän tuossa vielä mitään ihmeellistä, mutta tuo 390 hv saavutettiin Cobrissa lähes takapyöriltä. Vielä parempaa on se että alakerta on todella jytkyä tekoa. Moottorissa käytetty Eatonin M112 ahdin riittää ko. koneessa lähes 600 hv tehoille lähes tulkoon sopivien hihnapyörien vaihdoksella. Viimeisessä Popular Hot roddingin Enginemasters lehtisessä em. koneesta otettiin nokka-akselien vaihdoksella ja HP Performancen tuplaturboilla 990 hv ja 919 lb-ft vääntöä 1,38 barin paineella. Kaikki tämä vakioalakerralla! Minä olen aina haaveillut uudemmista modular 4 venttiilikoneista mun vanhaan hoppaan ja tuo Cobran voimalinja kuulostaisi todella kauniilta ihan pienellä ahdopaineiden nostolla.
Re: V6 vs V8 pohdintaa
Lähetetty: 12 Marras 2005, 20:46
Kirjoittaja Antti66HT
apuustin kirjoitti:Spiff kirjoitti:Kun nyt kävi niin että vaikka pari viikkoa sitten haukuin 6 konetta 3 jalkaiseksi hevoseksi niin kun se tuli vastaan ja pienen koeajon jälkeen se oli mun, olihan siinä ihan kivasti tehoa vaikka olisin silti halunnut V8 koneella.
Kyllä vaan. Itse tässä taas tuskailen koneen ääressä ja yritän tehdä myös päätöstä välillä uusi 2006 V6 kaikilla herkuilla tai n. 3000 - 4000 dollaria lisää ja reilun vuoden käytetty GT vähemmillä varusteilla?
Kyllähän siitä uudesta 6:sta pitäs saada n. 400 dollarin panostuksella 230 hp:ta ulos (ohjelmointiyksikkö ja vapaavirtaussuodatin).
Tänään kävin taas ajamassa kahta 2005 vuoden V8:ia. Kyllä se vaan vetää joka kerta hymyn korviin ja selän tiukasti penkkiin kun polkaisee kierrokset sinne 5000 rpm:n tuntumaan. Se moottorin melu on myös sitä jotain alkukantaisuutta
Taitas kuitenkin olla niin että jos tässä haaveilee tehoa ja erikoisuutta Mustangille niin kannatais varmaan katsastaa tällaista vaihtoehtoa:
http://tinyurl.com/9ya3z
Ihan vaan ajatuksena...
Vertaapa mitä maksaa Suomessa muutaman vuoden käytettynä, jos haluaa myydä joskus... Eiköhän se kasi ole hintansa arvoinen jälleenmyynti arvossakin...
Re: V6 vs V8 pohdintaa
Lähetetty: 12 Marras 2005, 20:46
Kirjoittaja Make67
Fastback kirjoitti:apuustin kirjoitti:Spiff kirjoitti:Kun nyt kävi niin että vaikka pari viikkoa sitten haukuin 6 konetta 3 jalkaiseksi hevoseksi niin kun se tuli vastaan ja pienen koeajon jälkeen se oli mun, olihan siinä ihan kivasti tehoa vaikka olisin silti halunnut V8 koneella.
Kyllä vaan. Itse tässä taas tuskailen koneen ääressä ja yritän tehdä myös päätöstä välillä uusi 2006 V6 kaikilla herkuilla tai n. 3000 - 4000 dollaria lisää ja reilun vuoden käytetty GT vähemmillä varusteilla?
Kyllähän siitä uudesta 6:sta pitäs saada n. 400 dollarin panostuksella 230 hp:ta ulos (ohjelmointiyksikkö ja vapaavirtaussuodatin).
Tänään kävin taas ajamassa kahta 2005 vuoden V8:ia. Kyllä se vaan vetää joka kerta hymyn korviin ja selän tiukasti penkkiin kun polkaisee kierrokset sinne 5000 rpm:n tuntumaan. Se moottorin melu on myös sitä jotain alkukantaisuutta
Taitas kuitenkin olla niin että jos tässä haaveilee tehoa ja erikoisuutta Mustangille niin kannatais varmaan katsastaa tällaista vaihtoehtoa:
http://tinyurl.com/9ya3z
Jees, ostahan tuo Cobra! '03-'04 Cobra Mustang olisi minun vaihtoehto! Em. Cobrissa koneena on Ford Racingin cratenakin tarjoama 390 hv M-6007-SC46 (10,999usd) modular 4 venttiili moottori. Eihän tuossa vielä mitään ihmeellistä, mutta tuo 390 hv saavutettiin Cobrissa lähes takapyöriltä. Vielä parempaa on se että alakerta on todella jytkyä tekoa. Moottorissa käytetty Eatonin M112 ahdin riittää ko. koneessa lähes 600 hv tehoille lähes tulkoon sopivien hihnapyörien vaihdoksella. Viimeisessä Popular Hot roddingin Enginemasters lehtisessä em. koneesta otettiin nokka-akselien vaihdoksella ja HP Performancen tuplaturboilla 990 hv ja 919 lb-ft vääntöä 1,38 barin paineella. Kaikki tämä vakioalakerralla! Minä olen aina haaveillut uudemmista modular 4 venttiilikoneista mun vanhaan hoppaan ja tuo Cobran voimalinja kuulostaisi todella kauniilta ihan pienellä ahdopaineiden nostolla.
Niin, tällaisistahan sitä on joskus unissaan ostopäätöstä väännetty...

Semmonen pikkuseikka kuin tämänhetkinen ostovoima tekee unista niin.....UNIA

!
Lähetetty: 12 Marras 2005, 21:48
Kirjoittaja PeteP
... niin ja jos ei tuo 990 hepoa riitä, niin sitten ostaa metanoolila kulkevan kiihytysauton, ja jossei se riitä niin avaruussukkulan

vai mitä Fastback? aiheena kun mikään ei riitä off topiccia
