Mustang tuning

Tribute to Mustang. Keskustelua VIN-koodeista, valmistusajankohdista tai muuten vaan Mustangista

Valvoja: Ville K

Spiff
Addikti

Mustang tuning

Viesti Kirjoittaja Spiff »

Löytyykö jostain Suomesta hyvää liikettä mistä saisi kaikkea hienoa "krääsää" uudempaan musseen (-99)? Jenkeistä kyllä saisi tilattua mutta lentorahti vissin maksaa jonkin verran kun on isoja osia kuten rosteriputket ja spoilerit, ja laivarahti on niin hidas.
Aku_81
Aina äänessä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aku_81 »

Tuskinpa kukaan ihan hyllystä mitään myy, mutta eiköhän hh-performance vaikka, korisarjoja voi kysellä myös tyyninkikauppiailta mikäli niitä kiinnostaa.
Go tell Alice....
JaniC
Mega-addikti
Auto: Ford Mustang 81' Ghia 351C 4V

Ford F-150 Harley Davidson SuperCrew 02'
330cid Supercharged

Re: Mustang tuning

Viesti Kirjoittaja JaniC »

Spiff kirjoitti:Löytyykö jostain Suomesta hyvää liikettä mistä saisi kaikkea hienoa "krääsää" uudempaan musseen (-99)? Jenkeistä kyllä saisi tilattua mutta lentorahti vissin maksaa jonkin verran kun on isoja osia kuten rosteriputket ja spoilerit, ja laivarahti on niin hidas.
Jos korisarjasta haaveilet, niin muista se jälleenmyyntiarvo. Suurin osa kumminkin arvostaa Mustangissa sitä alkuperäisyyttä. Jokainen tietenkin tekee autolle mitä haluaa. Itse en lähtisi autoa "PILAAMAAN".

Jani
Make67
Aina äänessä
Auto: Ford Mustang HT 1967

Viesti Kirjoittaja Make67 »

djcombo kirjoitti:
Spiff kirjoitti:Löytyykö jostain Suomesta hyvää liikettä mistä saisi kaikkea hienoa "krääsää" uudempaan musseen (-99)? Jenkeistä kyllä saisi tilattua mutta lentorahti vissin maksaa jonkin verran kun on isoja osia kuten rosteriputket ja spoilerit, ja laivarahti on niin hidas.
Jos korisarjasta haaveilet, niin muista se jälleenmyyntiarvo. Suurin osa kumminkin arvostaa Mustangissa sitä alkuperäisyyttä. Jokainen tietenkin tekee autolle mitä haluaa. Itse en lähtisi autoa "PILAAMAAN".

Jani
Ihan vaan hyvässä hengessä; Mites tää sopii himoitsemaasi GT500/"Eleanor" :shock: korisarjaan!!!
-Make-
Ford Mustang HT -67, pelastettu museoinnilta...
347 CID RE85, DART SHP(TUUMACID)
C4 ala Timo Suojanen(rakenteilla...)
3.40, Eaton Truetrack
ym, ym, ym...

+ -66 HT
+ -94 avo GT
Homer65
Over The Top
Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Homer65 »

Make67 kirjoitti:
djcombo kirjoitti:

Jani
Ihan vaan hyvässä hengessä; Mites tää sopii himoitsemaasi GT500/"Eleanor" :shock: korisarjaan!!!
:shock: ... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: ... ... :wink: :wink:
Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!

MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
Spiff
Addikti

Ei mitään isoa, tarttisin Ram Air shaker scoopin, rosteriputket ja takaluukun siipi ja tietenkin 18" Bullitt vanteet.
MustangGT
Mega-addikti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MustangGT »

No joo!
Ram Air Scooppi ihan hieno:)
Rosteriputket OK. Eikö siinä oo vakiona ne?
Takaluukun siipeä ei. Menee tuuniki puolelle. Original riittää!
Bullitt vanteet sopii ku nyrkki silmään
:lol:
Viimeksi muokannut MustangGT, 11 Marras 2005, 22:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Spiff
Addikti

Kun nyt kävi niin että vaikka pari viikkoa sitten haukuin 6 konetta 3 jalkaiseksi hevoseksi niin kun se tuli vastaan ja pienen koeajon jälkeen se oli mun, olihan siinä ihan kivasti tehoa vaikka olisin silti halunnut V8 koneella. 99-04 V8 vaan tuntuu olevan Suomessa kortilla tai ylihinnoiteltuja. Ja takaisin asiaan, niin haluan tuplaputket niin kuin kasissa on. Onko Suomessa muuten sallittu ne jotka tulevat takapyörän edestä sivuilta ulos? Takaluukku on paljas
JaniC
Mega-addikti
Auto: Ford Mustang 81' Ghia 351C 4V

Ford F-150 Harley Davidson SuperCrew 02'
330cid Supercharged

Viesti Kirjoittaja JaniC »

Make67 kirjoitti:Ihan vaan hyvässä hengessä; Mites tää sopii himoitsemaasi GT500/"Eleanor" :shock: korisarjaan!!!
:oops: :oops: :oops: Ööööööö!...Tuota!...Shhhhhhhh!...Ollaan siitä aiheesta ihan hiljaa...Jookos! :mrgreen:
apuustin
Aktiivi
Viesti:

V6 vs V8 pohdintaa

Viesti Kirjoittaja apuustin »

Spiff kirjoitti:Kun nyt kävi niin että vaikka pari viikkoa sitten haukuin 6 konetta 3 jalkaiseksi hevoseksi niin kun se tuli vastaan ja pienen koeajon jälkeen se oli mun, olihan siinä ihan kivasti tehoa vaikka olisin silti halunnut V8 koneella.
Kyllä vaan. Itse tässä taas tuskailen koneen ääressä ja yritän tehdä myös päätöstä välillä uusi 2006 V6 kaikilla herkuilla tai n. 3000 - 4000 dollaria lisää ja reilun vuoden käytetty GT vähemmillä varusteilla?
Kyllähän siitä uudesta 6:sta pitäs saada n. 400 dollarin panostuksella 230 hp:ta ulos (ohjelmointiyksikkö ja vapaavirtaussuodatin).

Tänään kävin taas ajamassa kahta 2005 vuoden V8:ia. Kyllä se vaan vetää joka kerta hymyn korviin ja selän tiukasti penkkiin kun polkaisee kierrokset sinne 5000 rpm:n tuntumaan. Se moottorin melu on myös sitä jotain alkukantaisuutta :-)

Taitas kuitenkin olla niin että jos tässä haaveilee tehoa ja erikoisuutta Mustangille niin kannatais varmaan katsastaa tällaista vaihtoehtoa:
http://tinyurl.com/9ya3z
Fastback
Over The Top
Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Fastback »

Homer65 kirjoitti:
Make67 kirjoitti:
djcombo kirjoitti:

Jani
:shock: ... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: ... ... :wink: :wink:
Heh, multa meinasi tippua silmät päästä kun tota luin!!!! :shock: :shock: :lol: :lol: :lol: :wink:
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
Fastback
Over The Top
Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja
Viesti:

Re: V6 vs V8 pohdintaa

Viesti Kirjoittaja Fastback »

apuustin kirjoitti:
Spiff kirjoitti:Kun nyt kävi niin että vaikka pari viikkoa sitten haukuin 6 konetta 3 jalkaiseksi hevoseksi niin kun se tuli vastaan ja pienen koeajon jälkeen se oli mun, olihan siinä ihan kivasti tehoa vaikka olisin silti halunnut V8 koneella.
Kyllä vaan. Itse tässä taas tuskailen koneen ääressä ja yritän tehdä myös päätöstä välillä uusi 2006 V6 kaikilla herkuilla tai n. 3000 - 4000 dollaria lisää ja reilun vuoden käytetty GT vähemmillä varusteilla?
Kyllähän siitä uudesta 6:sta pitäs saada n. 400 dollarin panostuksella 230 hp:ta ulos (ohjelmointiyksikkö ja vapaavirtaussuodatin).

Tänään kävin taas ajamassa kahta 2005 vuoden V8:ia. Kyllä se vaan vetää joka kerta hymyn korviin ja selän tiukasti penkkiin kun polkaisee kierrokset sinne 5000 rpm:n tuntumaan. Se moottorin melu on myös sitä jotain alkukantaisuutta :-)

Taitas kuitenkin olla niin että jos tässä haaveilee tehoa ja erikoisuutta Mustangille niin kannatais varmaan katsastaa tällaista vaihtoehtoa:
Jees, ostahan tuo Cobra! '03-'04 Cobra Mustang olisi minun vaihtoehto! Em. Cobrissa koneena on Ford Racingin cratenakin tarjoama 390 hv M-6007-SC46 (10,999usd) modular 4 venttiili moottori. Eihän tuossa vielä mitään ihmeellistä, mutta tuo 390 hv saavutettiin Cobrissa lähes takapyöriltä. Vielä parempaa on se että alakerta on todella jytkyä tekoa. Moottorissa käytetty Eatonin M112 ahdin riittää ko. koneessa lähes 600 hv tehoille lähes tulkoon sopivien hihnapyörien vaihdoksella. Viimeisessä Popular Hot roddingin Enginemasters lehtisessä em. koneesta otettiin nokka-akselien vaihdoksella ja HP Performancen tuplaturboilla 990 hv ja 919 lb-ft vääntöä 1,38 barin paineella. Kaikki tämä vakioalakerralla! Minä olen aina haaveillut uudemmista modular 4 venttiilikoneista mun vanhaan hoppaan ja tuo Cobran voimalinja kuulostaisi todella kauniilta ihan pienellä ahdopaineiden nostolla.
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
Antti66HT
Superpölöttäjä
Auto: -66 HT, pelastettu museoinnilta...

Viesti Kirjoittaja Antti66HT »

apuustin kirjoitti:

Ihan vaan ajatuksena...

Vertaapa mitä maksaa Suomessa muutaman vuoden käytettynä, jos haluaa myydä joskus... Eiköhän se kasi ole hintansa arvoinen jälleenmyynti arvossakin...
Make67
Aina äänessä
Auto: Ford Mustang HT 1967

Viesti Kirjoittaja Make67 »

Fastback kirjoitti:
apuustin kirjoitti:

Jees, ostahan tuo Cobra! '03-'04 Cobra Mustang olisi minun vaihtoehto! Em. Cobrissa koneena on Ford Racingin cratenakin tarjoama 390 hv M-6007-SC46 (10,999usd) modular 4 venttiili moottori. Eihän tuossa vielä mitään ihmeellistä, mutta tuo 390 hv saavutettiin Cobrissa lähes takapyöriltä. Vielä parempaa on se että alakerta on todella jytkyä tekoa. Moottorissa käytetty Eatonin M112 ahdin riittää ko. koneessa lähes 600 hv tehoille lähes tulkoon sopivien hihnapyörien vaihdoksella. Viimeisessä Popular Hot roddingin Enginemasters lehtisessä em. koneesta otettiin nokka-akselien vaihdoksella ja HP Performancen tuplaturboilla 990 hv ja 919 lb-ft vääntöä 1,38 barin paineella. Kaikki tämä vakioalakerralla! Minä olen aina haaveillut uudemmista modular 4 venttiilikoneista mun vanhaan hoppaan ja tuo Cobran voimalinja kuulostaisi todella kauniilta ihan pienellä ahdopaineiden nostolla.
Niin, tällaisistahan sitä on joskus unissaan ostopäätöstä väännetty... :roll: Semmonen pikkuseikka kuin tämänhetkinen ostovoima tekee unista niin.....UNIA :evil: !
-Make-
Ford Mustang HT -67, pelastettu museoinnilta...
347 CID RE85, DART SHP(TUUMACID)
C4 ala Timo Suojanen(rakenteilla...)
3.40, Eaton Truetrack
ym, ym, ym...

+ -66 HT
+ -94 avo GT
PeteP
Aina äänessä

Viesti Kirjoittaja PeteP »

... niin ja jos ei tuo 990 hepoa riitä, niin sitten ostaa metanoolila kulkevan kiihytysauton, ja jossei se riitä niin avaruussukkulan :roll: vai mitä Fastback? aiheena kun mikään ei riitä off topiccia :lol:
Vastaa Viestiin