Mustang tuning
Valvoja: Ville K
Mustang tuning
Löytyykö jostain Suomesta hyvää liikettä mistä saisi kaikkea hienoa "krääsää" uudempaan musseen (-99)? Jenkeistä kyllä saisi tilattua mutta lentorahti vissin maksaa jonkin verran kun on isoja osia kuten rosteriputket ja spoilerit, ja laivarahti on niin hidas.
-
- Mega-addikti
- Auto: Ford Mustang 81' Ghia 351C 4V
Ford F-150 Harley Davidson SuperCrew 02'
330cid Supercharged - Paikkakunta: Vantaa
Re: Mustang tuning
Jos korisarjasta haaveilet, niin muista se jälleenmyyntiarvo. Suurin osa kumminkin arvostaa Mustangissa sitä alkuperäisyyttä. Jokainen tietenkin tekee autolle mitä haluaa. Itse en lähtisi autoa "PILAAMAAN".Spiff kirjoitti:Löytyykö jostain Suomesta hyvää liikettä mistä saisi kaikkea hienoa "krääsää" uudempaan musseen (-99)? Jenkeistä kyllä saisi tilattua mutta lentorahti vissin maksaa jonkin verran kun on isoja osia kuten rosteriputket ja spoilerit, ja laivarahti on niin hidas.
Jani
-
- Aina äänessä
- Auto: Ford Mustang HT 1967
Ihan vaan hyvässä hengessä; Mites tää sopii himoitsemaasi GT500/"Eleanor"djcombo kirjoitti:Jos korisarjasta haaveilet, niin muista se jälleenmyyntiarvo. Suurin osa kumminkin arvostaa Mustangissa sitä alkuperäisyyttä. Jokainen tietenkin tekee autolle mitä haluaa. Itse en lähtisi autoa "PILAAMAAN".Spiff kirjoitti:Löytyykö jostain Suomesta hyvää liikettä mistä saisi kaikkea hienoa "krääsää" uudempaan musseen (-99)? Jenkeistä kyllä saisi tilattua mutta lentorahti vissin maksaa jonkin verran kun on isoja osia kuten rosteriputket ja spoilerit, ja laivarahti on niin hidas.
Jani

-Make-
Ford Mustang HT -67, pelastettu museoinnilta...
347 CID RE85, DART SHP(TUUMACID)
C4 ala Timo Suojanen(rakenteilla...)
3.40, Eaton Truetrack
ym, ym, ym...
+ -66 HT
+ -94 avo GT
3.40, Eaton Truetrack
ym, ym, ym...
+ -66 HT
+ -94 avo GT
- Homer65
- Over The Top
- Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
- Viesti:
Make67 kirjoitti:Ihan vaan hyvässä hengessä; Mites tää sopii himoitsemaasi GT500/"Eleanor"djcombo kirjoitti:Jos korisarjasta haaveilet, niin muista se jälleenmyyntiarvo. Suurin osa kumminkin arvostaa Mustangissa sitä alkuperäisyyttä. Jokainen tietenkin tekee autolle mitä haluaa. Itse en lähtisi autoa "PILAAMAAN".Spiff kirjoitti:Löytyykö jostain Suomesta hyvää liikettä mistä saisi kaikkea hienoa "krääsää" uudempaan musseen (-99)? Jenkeistä kyllä saisi tilattua mutta lentorahti vissin maksaa jonkin verran kun on isoja osia kuten rosteriputket ja spoilerit, ja laivarahti on niin hidas.
Janikorisarjaan!!!

Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
No joo!
Ram Air Scooppi ihan hieno:)
Rosteriputket OK. Eikö siinä oo vakiona ne?
Takaluukun siipeä ei. Menee tuuniki puolelle. Original riittää!
Bullitt vanteet sopii ku nyrkki silmään

Ram Air Scooppi ihan hieno:)
Rosteriputket OK. Eikö siinä oo vakiona ne?
Takaluukun siipeä ei. Menee tuuniki puolelle. Original riittää!
Bullitt vanteet sopii ku nyrkki silmään

Viimeksi muokannut MustangGT, 11 Marras 2005, 22:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kun nyt kävi niin että vaikka pari viikkoa sitten haukuin 6 konetta 3 jalkaiseksi hevoseksi niin kun se tuli vastaan ja pienen koeajon jälkeen se oli mun, olihan siinä ihan kivasti tehoa vaikka olisin silti halunnut V8 koneella. 99-04 V8 vaan tuntuu olevan Suomessa kortilla tai ylihinnoiteltuja. Ja takaisin asiaan, niin haluan tuplaputket niin kuin kasissa on. Onko Suomessa muuten sallittu ne jotka tulevat takapyörän edestä sivuilta ulos? Takaluukku on paljas
-
- Mega-addikti
- Auto: Ford Mustang 81' Ghia 351C 4V
Ford F-150 Harley Davidson SuperCrew 02'
330cid Supercharged - Paikkakunta: Vantaa
Make67 kirjoitti:Ihan vaan hyvässä hengessä; Mites tää sopii himoitsemaasi GT500/"Eleanor"korisarjaan!!!

V6 vs V8 pohdintaa
Kyllä vaan. Itse tässä taas tuskailen koneen ääressä ja yritän tehdä myös päätöstä välillä uusi 2006 V6 kaikilla herkuilla tai n. 3000 - 4000 dollaria lisää ja reilun vuoden käytetty GT vähemmillä varusteilla?Spiff kirjoitti:Kun nyt kävi niin että vaikka pari viikkoa sitten haukuin 6 konetta 3 jalkaiseksi hevoseksi niin kun se tuli vastaan ja pienen koeajon jälkeen se oli mun, olihan siinä ihan kivasti tehoa vaikka olisin silti halunnut V8 koneella.
Kyllähän siitä uudesta 6:sta pitäs saada n. 400 dollarin panostuksella 230 hp:ta ulos (ohjelmointiyksikkö ja vapaavirtaussuodatin).
Tänään kävin taas ajamassa kahta 2005 vuoden V8:ia. Kyllä se vaan vetää joka kerta hymyn korviin ja selän tiukasti penkkiin kun polkaisee kierrokset sinne 5000 rpm:n tuntumaan. Se moottorin melu on myös sitä jotain alkukantaisuutta

Taitas kuitenkin olla niin että jos tässä haaveilee tehoa ja erikoisuutta Mustangille niin kannatais varmaan katsastaa tällaista vaihtoehtoa:
http://tinyurl.com/9ya3z
- Fastback
- Over The Top
- Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja - Paikkakunta: Small-l-boost, Aura
- Viesti:
Heh, multa meinasi tippua silmät päästä kun tota luin!!!!Homer65 kirjoitti:Make67 kirjoitti:Ihan vaan hyvässä hengessä; Mites tää sopii himoitsemaasi GT500/"Eleanor"djcombo kirjoitti:
Jos korisarjasta haaveilet, niin muista se jälleenmyyntiarvo. Suurin osa kumminkin arvostaa Mustangissa sitä alkuperäisyyttä. Jokainen tietenkin tekee autolle mitä haluaa. Itse en lähtisi autoa "PILAAMAAN".
Janikorisarjaan!!!
...
![]()
![]()
![]()
![]()
... ...
![]()

"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
- Fastback
- Over The Top
- Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja - Paikkakunta: Small-l-boost, Aura
- Viesti:
Re: V6 vs V8 pohdintaa
Jees, ostahan tuo Cobra! '03-'04 Cobra Mustang olisi minun vaihtoehto! Em. Cobrissa koneena on Ford Racingin cratenakin tarjoama 390 hv M-6007-SC46 (10,999usd) modular 4 venttiili moottori. Eihän tuossa vielä mitään ihmeellistä, mutta tuo 390 hv saavutettiin Cobrissa lähes takapyöriltä. Vielä parempaa on se että alakerta on todella jytkyä tekoa. Moottorissa käytetty Eatonin M112 ahdin riittää ko. koneessa lähes 600 hv tehoille lähes tulkoon sopivien hihnapyörien vaihdoksella. Viimeisessä Popular Hot roddingin Enginemasters lehtisessä em. koneesta otettiin nokka-akselien vaihdoksella ja HP Performancen tuplaturboilla 990 hv ja 919 lb-ft vääntöä 1,38 barin paineella. Kaikki tämä vakioalakerralla! Minä olen aina haaveillut uudemmista modular 4 venttiilikoneista mun vanhaan hoppaan ja tuo Cobran voimalinja kuulostaisi todella kauniilta ihan pienellä ahdopaineiden nostolla.apuustin kirjoitti:Kyllä vaan. Itse tässä taas tuskailen koneen ääressä ja yritän tehdä myös päätöstä välillä uusi 2006 V6 kaikilla herkuilla tai n. 3000 - 4000 dollaria lisää ja reilun vuoden käytetty GT vähemmillä varusteilla?Spiff kirjoitti:Kun nyt kävi niin että vaikka pari viikkoa sitten haukuin 6 konetta 3 jalkaiseksi hevoseksi niin kun se tuli vastaan ja pienen koeajon jälkeen se oli mun, olihan siinä ihan kivasti tehoa vaikka olisin silti halunnut V8 koneella.
Kyllähän siitä uudesta 6:sta pitäs saada n. 400 dollarin panostuksella 230 hp:ta ulos (ohjelmointiyksikkö ja vapaavirtaussuodatin).
Tänään kävin taas ajamassa kahta 2005 vuoden V8:ia. Kyllä se vaan vetää joka kerta hymyn korviin ja selän tiukasti penkkiin kun polkaisee kierrokset sinne 5000 rpm:n tuntumaan. Se moottorin melu on myös sitä jotain alkukantaisuutta
Taitas kuitenkin olla niin että jos tässä haaveilee tehoa ja erikoisuutta Mustangille niin kannatais varmaan katsastaa tällaista vaihtoehtoa:
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
- Antti66HT
- Superpölöttäjä
- Auto: -66 HT, pelastettu museoinnilta...
Ihan vaan ajatuksena...apuustin kirjoitti:Kyllä vaan. Itse tässä taas tuskailen koneen ääressä ja yritän tehdä myös päätöstä välillä uusi 2006 V6 kaikilla herkuilla tai n. 3000 - 4000 dollaria lisää ja reilun vuoden käytetty GT vähemmillä varusteilla?Spiff kirjoitti:Kun nyt kävi niin että vaikka pari viikkoa sitten haukuin 6 konetta 3 jalkaiseksi hevoseksi niin kun se tuli vastaan ja pienen koeajon jälkeen se oli mun, olihan siinä ihan kivasti tehoa vaikka olisin silti halunnut V8 koneella.
Vertaapa mitä maksaa Suomessa muutaman vuoden käytettynä, jos haluaa myydä joskus... Eiköhän se kasi ole hintansa arvoinen jälleenmyynti arvossakin...
-
- Aina äänessä
- Auto: Ford Mustang HT 1967
Niin, tällaisistahan sitä on joskus unissaan ostopäätöstä väännetty...Fastback kirjoitti:Jees, ostahan tuo Cobra! '03-'04 Cobra Mustang olisi minun vaihtoehto! Em. Cobrissa koneena on Ford Racingin cratenakin tarjoama 390 hv M-6007-SC46 (10,999usd) modular 4 venttiili moottori. Eihän tuossa vielä mitään ihmeellistä, mutta tuo 390 hv saavutettiin Cobrissa lähes takapyöriltä. Vielä parempaa on se että alakerta on todella jytkyä tekoa. Moottorissa käytetty Eatonin M112 ahdin riittää ko. koneessa lähes 600 hv tehoille lähes tulkoon sopivien hihnapyörien vaihdoksella. Viimeisessä Popular Hot roddingin Enginemasters lehtisessä em. koneesta otettiin nokka-akselien vaihdoksella ja HP Performancen tuplaturboilla 990 hv ja 919 lb-ft vääntöä 1,38 barin paineella. Kaikki tämä vakioalakerralla! Minä olen aina haaveillut uudemmista modular 4 venttiilikoneista mun vanhaan hoppaan ja tuo Cobran voimalinja kuulostaisi todella kauniilta ihan pienellä ahdopaineiden nostolla.apuustin kirjoitti:Kyllä vaan. Itse tässä taas tuskailen koneen ääressä ja yritän tehdä myös päätöstä välillä uusi 2006 V6 kaikilla herkuilla tai n. 3000 - 4000 dollaria lisää ja reilun vuoden käytetty GT vähemmillä varusteilla?Spiff kirjoitti:Kun nyt kävi niin että vaikka pari viikkoa sitten haukuin 6 konetta 3 jalkaiseksi hevoseksi niin kun se tuli vastaan ja pienen koeajon jälkeen se oli mun, olihan siinä ihan kivasti tehoa vaikka olisin silti halunnut V8 koneella.

-Make-
3.40, Eaton Truetrack
ym, ym, ym...
+ -66 HT
+ -94 avo GT
3.40, Eaton Truetrack
ym, ym, ym...
+ -66 HT
+ -94 avo GT