Sivu 1/1

DSS Racing

Lähetetty: 05 Loka 2005, 14:01
Kirjoittaja HighPsi5O
Onkos muuten kenelläkään kokemusta tästä pajasta?

http://www.dssracing.com/

Niiden short blockit on aika asiallisen oloisia/hintaisia. Toi Pro Bullet 306 voisi toimia hyvin 88:sin keulalla (pienen puhalluksen kera tietenkin)... :P

Lähetetty: 05 Loka 2005, 16:27
Kirjoittaja Tapsa
Asiaa! valikoimakin on kattava ,
kuinka lujaa haluat mennä.. vanha sanonta ...
saatavuuskaan ei tuota ilmeisesti vaikeuksia
sieltä kilkkeet jos ei muualta saa :wink:

Lähetetty: 05 Loka 2005, 16:51
Kirjoittaja HighPsi5O
Toi paikka on kyllä potentiaalinen rahareikä tulevaisuudessa, jos Musti jää tähän osoiteeseen...

Lähetetty: 06 Loka 2005, 09:08
Kirjoittaja Tapsa
Nämä moottorit ovat yleensä valitettavasti RAHAREIKIÄ
jos haluaa enemmän moottorilta yms mitä vakio tekniikka tuottaa
toisaalta vitosen säästöstä voi tulla kympin lasku...
no joku kommentoikoon enemmän aiheesta 8)

Lähetetty: 06 Loka 2005, 09:51
Kirjoittaja Fastback
Ed Pink legendaarinen moottorien rakentaja perustelee asiakkailleen moottoriensa korkeita hintoja seuraavalla argumentilla. Maksa minun koneestani 50.000 USD ja sinun ei tarvitse ostaa kilpailevalta valmistajalta kolmea 40.000 USD konetta jotka hajoavat.

Mulla on tosi vahva kuva http://www.bennettracing.com firman osaamisesta. Jos mulla olisi tiukka pikkulohko suunnitteilla niin bennetracing tai Keith Craft olisivat mun listalla aika korkealla.

Löytyihän sieltä DSS:n sivuilta ihan pannujakin. Pieni varoituksen sana, laita ämyrit päälle ja nupit kaakkoon. Klikkaa hiirellä moottorin kuvaa ja ota pari askelta taaksepäin ja aamu on pelastettu :wink:

Kuva


edit; linkki korjattu, nyt lähtee soundit pannusta

Lähetetty: 06 Loka 2005, 09:55
Kirjoittaja Fastback
Tapsa kirjoitti:Nämä moottorit ovat yleensä valitettavasti RAHAREIKIÄ
jos haluaa enemmän moottorilta yms mitä vakio tekniikka tuottaa
Minulle tuli uusi moottori tässä taannoin ja vaikka uudella pannulla ei ole vielä edes ajettu, niin jo on uusi suurempi, kauniimpi ja voimakkaampi alakerta päiväunissa. Moottorin hinta on suoraan verrannolinen siihen kuinka kovaa haluat päästä. Perus 302:n saat parilla tonnilla frpp:ltä ja kokoalumiinisen boss kantisen 698 katumotin saat C&C:ltä tai Kaaselta +40.000 USD:lla. Kummelia lainatakseni, "hän on paikallisradiotoimittaja Jamiiiii, hän on luuseri, hän kulkee bussilla". "Tämä on urologi Tom of Finland, hänellä on ympärivuotisena käyttöautona ahdettu boss 351 mustang, hän on kova luu" Jos et tiedä mistä edellä puhuttiin, niin klikkaa kuvaa... vaatii realplayerin toimiakseen...

Kuva

Lähetetty: 06 Loka 2005, 10:39
Kirjoittaja Foxy Lady
Fastback kirjoitti:
edit; linkki korjattu, nyt lähtee soundit pannusta
Olipas kailottimet liian isolla. Melkein putosin jakkaralta. :shock:

Lähetetty: 06 Loka 2005, 12:08
Kirjoittaja Tapsa
Joo.. tätä kakofoniaa herätyskelloon
eiköhän unihiekat karise!
rätväkkää pikkulohkoo on bennetiltä tarjolla...
BradAndersson takuu (BAE) lähes yhtä legenda...
niin rahaa JOUTUU laittaa likoon kymppejä
jos haluaa hyvää ja kestävää :wink:

Lähetetty: 07 Loka 2005, 09:19
Kirjoittaja Fastback
Tapsa kirjoitti:Joo.. tätä kakofoniaa herätyskelloon
eiköhän unihiekat karise!
rätväkkää pikkulohkoo on bennetiltä tarjolla...
BradAndersson takuu (BAE) lähes yhtä legenda...
niin rahaa JOUTUU laittaa likoon kymppejä
jos haluaa hyvää ja kestävää :wink:
Iso pannu = iso kakofonia :lol: Tuossa olen kyllä täysin samaa mieltä, että jos halutaan paljon voimaa (esim. +500hv) ja siihen päälle luotettavuutta niin se ei kannata paljoa rahassa säästellä. Vauhtipiru kun iskee niin paluuta ei ole eikä tule. Näissä hommissa pystyisi säästämään sillä että ostaisi heti sen härskeimmän mahdollisen pannun ja palikat niin ei tarvi heti alkaa päivittämään.

Lähetetty: 07 Loka 2005, 12:26
Kirjoittaja Mexico65
Mutta eikö juuri päivittäminen ja rajojen hakeminen ole tämän harrastuksen suola. Näin ainakin minun kohdalla.
Itse en lähtisi sille tielle, että ostaisin valmiin koneen. Koska itse tekemällä opii parhaiten, ja jos ei yritä haukata turhansuuria palasia niin joskus saataa onistua ja saada jotain valmiiksi.

Lähetetty: 07 Loka 2005, 22:12
Kirjoittaja Fastback
457 kirjoitti:Mutta eikö juuri päivittäminen ja rajojen hakeminen ole tämän harrastuksen suola. Näin ainakin minun kohdalla.
Itse en lähtisi sille tielle, että ostaisin valmiin koneen. Koska itse tekemällä opii parhaiten, ja jos ei yritä haukata turhansuuria palasia niin joskus saataa onistua ja saada jotain valmiiksi.
Päivitys on mukavaa, mutta oletko ikinä päivittänyt koneeseen parempia osia ilmaiseksi? Itse tekeminen on mukavaa, mutta siinä pitää olla älli mukana. Moni hyvin toiminut vakio moottori on suorastaan pilattu täysin sopimattomilla osilla. Näihin tyhjäpää virityksiin pätee "viritys on onnistunut jos tehot eivät laske alle 20%:a". Moottoria rakentaessa pitää huomioida käyttötarkoitus, käytettävien osien yhteensopivuus - kuten nokka-akseli, imusarja, puristussuhde jne. Käytettäviä osia tulee suhteuttaa perävälitykseen, käytettävään rengastukseen ja vaihteistoon kuten turbiiniin stallspeed jne.

Lähetetty: 08 Loka 2005, 00:03
Kirjoittaja Antti66HT
Itekin miettii, että järkevää olis laittaa kone kunnolla kuntoon:

-AFR kannet
-Kunnon männät vakioiden tilalle
-trukki veivit (jotka on jo hyllyssä
-Weiand stelth imari
-650-750 KUNNON holley
- -67mussen ylätukivarret ja iskaritorneja siirtäen että mahtuu KUNNON pakosarjat, nyt on Hedmanin pienet swappi sarjat
- uudet levyt jotka nekin on jo hyllyssä...

MUTTA :oops:

-saattaapi käydä niin että vaihtuukin vaan kannet ja muu jää taas ensi talveen.

olis vaan niin kiva tosiaan nähdä miten menee keväällä, jos ei vaihdeta muuta kuin kannet.... Ei mitäämn järkeä, so not.

Lähetetty: 10 Loka 2005, 10:23
Kirjoittaja Arto65FB
Mosse kirjoitti:Itekin miettii, että järkevää olis laittaa kone kunnolla kuntoon:

-AFR kannet

olis vaan niin kiva tosiaan nähdä miten menee keväällä, jos ei vaihdeta muuta kuin kannet.... Ei mitäämn järkeä, so not.
Minä kanssa mielenkiinnolla odotan ja veikkaan, että aikasi heilahtaa 13s puolelle.

Lähetetty: 10 Loka 2005, 10:30
Kirjoittaja Fastback
AFR:n kansia kannattanee kysellä Hämeenkorvelta, kertoimet esim. CNC-koneistetuille alukansille ovat vähintäänkin kohdallaan 1,05-1,1.