3.8 tekniikka

289, 302, 351, V8, suora-6.....Toploader, C4, 3:03...
SlinKY
Aktiivi
Viestit: 66
Liittynyt: 24 Kesä 2005, 01:51
Paikkakunta: Ylöjärvi

3.8 tekniikka

Viesti Kirjoittaja SlinKY »

Kenelläkään kokemusta kestääkö vm-94-95 3.8l tekniikka viritystä paljon? Lähinnä turboo ?
Arto65FB
Superpölöttäjä
Viestit: 2575
Liittynyt: 02 Maalis 2004, 08:33

Viesti Kirjoittaja Arto65FB »

Jollei siitä ole vielä kannentiiviste mennyt, niin se menee jossain vaiheessa. Jos tavis 3.8V6:seen laittaa vain turbon päälle, niin huonosti käy. Kone täytyy rakentaa kannen osalta uusiksi, kenties joku liekkirengassysteemi voisi toimia.

Kestäähän tuo 3.8V6 ainakin remeliahtimen Tbird SC:ssä, joten kyllä se pitäisi saada kestämään turbo.

Oletan, että mietit turbo 3.8V6:sen asentamista johonkin vanhempaan, eikös näissä uudemmissa vähäpäästöisissä turbon asentaminen ole hankalaa.
SlinKY
Aktiivi
Viestit: 66
Liittynyt: 24 Kesä 2005, 01:51
Paikkakunta: Ylöjärvi

Viesti Kirjoittaja SlinKY »

No siis kuten alussa sanoin niin vm-94-95 kiinnostais turbotus, hankalaa voi olla, mutta eikös kuitenki ihan mahdollista. Voi kylläkin olla että tulee halvemmaksi ostaa kyseistä vuosimallia 5.0l koneella eikä alkaa turbottaan, kestäiskin paremmin...
Avatar
veekoo
Aina äänessä
Viestit: 1433
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Ford Mustang 2007 GT convertible
Ford Mustang 2001
Ford Mustang 1970 5.0 ratrod
Paikkakunta: Saratoga, CA
Viesti:

Viesti Kirjoittaja veekoo »

Menet sen kanssa asumaan Ruotsiin tai Eestiin vuodeksi ja tuot takaisin muuttoautona. Moiset rajoitukset katoavat kuin taikaiskusta.. :wink: Ehka on kuitenkin helpompaa hankkia se kasikoneinen.. :)
VK

'07 GT avo-käyttöauto
'01 Kutvonen-peltoauto
'70 Rotta
'01 GSF 1200S
Vastaa Viestiin