Ford Fairlane ravistaa
Ford Fairlane ravistaa
Elikkä mulla faikku vm63 ravistaa peruuttaessa kun kytkin kokonaan ylhäällä loppuu eteen päin lähtiessä ei ravista. Ajossa ei värinöitä. Oli laitettavana kytkin kuulema ok vauhtipyörä hiottu ristikot,pinionlaakeri , pyörän laakerit, moottorin ja vaihdelaatikon kumityynyt vaihdettu. Tuleeko jollakin mieleen mitä vielä/mikä on vikana? Itse jotenkin epäilen vielä kytkintä
- starsky
- Aina äänessä
- Auto: 1966 ht
Re: Ford Fairlane ravistaa
Eli hiottiin vauhtipyörä, mutta kytkinasetelmaa ja -levyä ei vaihdettu eikä painelaakeria?
Kytkimelle menee minunkin ääni tässä.
Voisi tietty varovasti lämmittää kytkinlevyä jarrua vasten luistattamalla jos vaikka olisi levy hieman rasvainen - palaisi epäpuhtaudet pois. Tietty kannattaa olla varovainen ettei pala kytkin tuossa touhussa.
Kytkimelle menee minunkin ääni tässä.
Voisi tietty varovasti lämmittää kytkinlevyä jarrua vasten luistattamalla jos vaikka olisi levy hieman rasvainen - palaisi epäpuhtaudet pois. Tietty kannattaa olla varovainen ettei pala kytkin tuossa touhussa.
Re: Ford Fairlane ravistaa
No sehän tässä harmittaa kun ei asentaja kysynyt mitään vaikka olin nimen omaan sanonut et kytkin on varmaan sökö vaan pani nippuun et tämmöstä
. Kiitos neuvosta sillä kysyin kun ei itsellä enään muuta tullut mieleen