Suomen paras tiedonlähde Mustangisteille. Lue foorumin käyttöehdot OHJEET-osiosta Keskustelupalstan käyttöohjeen alta kohdasta "Tervetuloa FMOC-keskustelupalstalle". Muista, että olet vastuussa kirjoittamastasi sisällöstä.
Noniin viisaat, sanokaahan voiko kaasarin neula vääntyä muusta syystä kuin asennusvirheen takia? Löyty nimittäin yksi syy käyntihäiriöihin, ehkä. Oli meinaan oikean puoleinen neula vääntynyt 5mm kärjestä n.45 astetta. Minkä tyyppisiä ongelmia aiheuttaa?
Toiseksi miten Bensapinta vaikuttaa kaasarin toimintaan ja miten pinnan korkeuden määrittely tehdään? Mistä sitä Edelbrockissa säädetään? (ohjekirja on hukassa)
Aika kovasti saa murjoa että taipuu tuolleen mutta kaikkea sitä maailmassa tapahtuu Siinä käy silleen että se neula ei pääse suutinta pienentämään niin cruise että power asennossa. Cruise asento on se paksumpi osuus, power se ohuempi kärki. Nyt on sitten sen puolen suutin ollut SUPER power moodissa koko ajan -> yli rikkaalla. Tämä olettaen että se neula on ollut vääntyneenä suuttimen yläpuolella eikä suuttimen "sisällä".
Myy se kaasari mulle halvalla niin ongelma ratkeaa
ISOT kiitokset SPEEDYlle hjuvista linkeista, toi Suomenkielinen tuli hjuonon kielipään omaavalle tosi tarpeeseen. Nyt täytyy vielä sisäistää ljukemansa . Oisko jollain vielä lisäkommentteja tohon vääntyneeseeen neulaan.
Sepä se sitä kun ei ole mjurjottu. Myy?...Taitaa kuiteskin musse liikua paremmin vääntyneelläkin neulalla, kuin ilman kaasaria .