Kyseessä on Mustang 1999 avo GT.
Vuoden seissyt ja sytyttelee jäähdytinnesteen keltaisen valon hetken käymisen jälkeen. Vähän on tiputellut seisonnan aikana nestettä lattialle mutta vaan noin desin. Mistähän kannattaisi aloittaa vian selvittelyä? Tuskin tuo desin nestevaje se syy on?
Mikä putkisto on ollut paras new edge musseissa? Vähän saisi korostaa ääniä mutta herrasmies teemassa pysytään.
Entä ilmanotto?
Jouset?
Perävälitys?
Turvakaari?
Jos vaihtaa imusarjan, putken, vapaamman suotimen ja perävälityksen, ohjelmoidaanko ecu uudestaan? Jotkut tekee toiset ei. Mitä mieltä?
Mustang 1999 useampi kysymys.
289, 302, 351, V8, suora-6.....Toploader, C4, 3:03...
-
- Hiljaisempi
- Viestit: 27
- Liittynyt: 25 Tammi 2020, 23:25
Palaa sivulle “Moottori ja voimansiirto”
Hyppää
- OHJEET
- ↳ Keskustelupalstan käyttöohje
- Tapahtumat
- ↳ Cruising ja Meeting
- ↳ Race tapahtumat
- ↳ FMOC aluetoiminta
- ↳ Etelä-Savo
- ↳ Kainuu
- ↳ Kanta-Häme
- ↳ Keski-Suomi
- ↳ Kymenlaakso
- ↳ Lappi
- ↳ Etelä-Pohjanmaa
- ↳ Pohjanmaa
- ↳ Pirkanmaa
- ↳ Pohjois-Karjala
- ↳ Etelä-Karjala
- ↳ Pohjois-Pohjanmaa
- ↳ Pohjois-Savo
- ↳ Päijät-Häme
- ↳ Uusimaa
- ↳ Satakunta
- ↳ Varsinais-Suomi
- ↳ FMOC kokoukset ja juhlat
- ↳ Mustangin 60-vuotisjuhlat 5. - 7.4.2024 Alabamassa
- Tekniikka
- ↳ Moottori ja voimansiirto
- ↳ Alusta
- ↳ Sisusta
- ↳ Kori
- ↳ Muut
- Yleinen
- ↳ Museoautot ja entisöinti
- ↳ Ford Mustang
- ↳ FMOC ry
- ↳ Yleistä
- ↳ Tuontiasiat
- ↳ Keskustelupalsta
- ↳ PortaaliPalaute
- ↳ Mustang Kuvagalleria
- ↳ Ponipuoti
- Hevosmarkkinat rekisteröityneille käyttäjille ( EI YRITYKSILLE )
- ↳ Myydään autoja
- ↳ Ostetaan autoja
- ↳ Myydään osia
- ↳ Ostetaan osia
- ↳ Vuokrataan / vuokralle annetaan
- ↳ Sekalaiset