Sivu 1/1

Nokka- ja tulipellin välinen tiiviste

Lähetetty: 04 Elo 2005, 15:10
Kirjoittaja ML
Minkähän näköinen mahtais kyseinen tiiviste olla 65 HT:ssa

Lähetetty: 04 Elo 2005, 20:29
Kirjoittaja Homer65
:?: :?: Mitähän tiivistettä mahtanet tarkoittaa :oops: .

Lähetetty: 05 Elo 2005, 00:12
Kirjoittaja Antti66HT
Ihan sellainen L-muotoinen tiiviste, 10 x 10 mm öbaut.

Molempiin reunoihin tulee kulma raudat kahdella ruuvilla kiinni, muuten liimalla. Itse laitoin motonetin "eurolla kolme pikkutuubia"-liimalla ja hyvin on pysynyt...

Lähetetty: 20 Syys 2005, 00:57
Kirjoittaja ROKI
Mosse kirjoitti:Ihan sellainen L-muotoinen tiiviste, 10 x 10 mm öbaut.

Molempiin reunoihin tulee kulma raudat kahdella ruuvilla kiinni, muuten liimalla. Itse laitoin motonetin "eurolla kolme pikkutuubia"-liimalla ja hyvin on pysynyt...
Konepeiton taka osan tiiviste tulee kiinni omilla kiinnitysklipseillänsä ja päistä pienillä kulmakappaleilla ruuveilla kiinni, konepellin etuosan tiivistettä ei kannata laittaa hinkkaa vain maalit rikki ja alkaa ruostua, kun ei ole tiivistettä tulee viileää ilmaa lisää konetilaan, siitä välistä saa muuten sen ramairin toimimaan vaatii vain pläkkärin tai kuituukon taitoja, itse olen suunnitellut jus tuota versiota, sori taas lipes aiheesta.

Lähetetty: 20 Syys 2005, 06:01
Kirjoittaja Antti66HT
Juu, omilla kli´pseillä.... Ite vaan huomasin tuon nyky aikaisen pika liiman toimivan paremmin...

Lähetetty: 20 Syys 2005, 08:42
Kirjoittaja 1223
Kannattaako pistää paikalle pääse toi kuuma ilma edes jostain pois konehuonessa?

Lähetetty: 20 Syys 2005, 23:16
Kirjoittaja ROKI
Joo no sillä tiivisteellä ei paljon siihen ilmanvaihtuvuuteen ole merkitystä, ajaessa kyllä lämpö poistuu alakautta tehokkaasti, ainut huono puoli sen tiivisteen pois jätöllä on. Että rupee tuleen ilman sisääntulon kautta ne lämpimät ilmat koppiin, anna vain olla takatiiviste paikallaan, ja tehosta muuten konetilan tuuletusta.