2006 mussen tilauskaavake
Valvoja: Ville K
2006 mussen tilauskaavake
Pari päivää sitten törmäsin netissä ko lappuseen, ja nyt ei löydy millään. Auttakaa miestä mäessä. Pitäisi auto tilata.
Pitää paikkansa. 05 mallien valmistus loppui noin kuukausi sitten. Ainut ongelma hommassa on et amerikan fordin sivuilla ei 06 mallista puhuta vielä sanaakaan. Joitakin varusteita on tullut tietääkseni lisää ja kiinnostaisi tietää niiden hintoja. Kyselin eräältä jälleenmyyjältä toimitusaikoja ja arvelivat sen olevan noin 2-3 kuukautta. Pitäisi toi auto hommata noin parin viikon sisään.
Onko joillain jo olemassa varmaa tietoa tullin määrittelemästä verotusarvosta 05 mallille.
Tullin sivuilla ei vieläkään noita tietoja näy. Vastata voi myös suoraan minun sähköpostiin. jukka351@hotmail.com
Onko joillain jo olemassa varmaa tietoa tullin määrittelemästä verotusarvosta 05 mallille.
Tullin sivuilla ei vieläkään noita tietoja näy. Vastata voi myös suoraan minun sähköpostiin. jukka351@hotmail.com
Jos homma ei kulje, niin ei sitä kannata väkisin vääntää. Pitää kävellä pois ja yrittää myöhemmin uudestaan. Vanha totuus, joka toimi tälläkin kertaa. Seuraavana päivänä yritin uudestaan löytää sitä kaavaketta ja sehän löytyi eka yrittämällä. Siis tuolta löytyi kaavake ja tuskassa muutakin tietoa, valokuvia ym. Varmasti tutustumisen arvoinen sivusto.
http://bradbarnett.net/mustangs/timeline/05/06/
http://bradbarnett.net/mustangs/timeline/05/06/
- veekoo
- Aina äänessä
- Auto: Ford Mustang 2007 GT convertible
Ford Mustang 2001
Ford Mustang 1970 5.0 ratrod - Paikkakunta: Saratoga, CA
- Viesti:
Ei muuta kuin shoppailemaan myyjien parkkipaikoilta. Millaan kiirekiiremullehetitossa$5000 et saa autoa haluamanasi. Piste. Pikakiire -tilauksellakin menee normaalitilanteessa 4-6vko, satun tietamaan kokemuksesta, kun oma tilaus aikanaan tyrittiin.Jukka351 kirjoitti:Pitäisi toi auto hommata noin parin viikon sisään.
Yksi paikka, mista huhuilla GT:ita jonkun alueen myyjilla on allfordmustangs.com:in S197 foorumi. Tai paikallinen online ilmoitustaulu (craigslist esim.). Veikkaan kylla, etta et saa ilman mark uppia ellei kay Tuuri. Haluttua tavaraa ovat.
Joo tarkoitin tosiaan, että pitäisi nimenomaan tilata se parin viikon sisään.
Itse auto pitäisi saada ennen joulukuuta. Eihän tässä nytkään ylimääräisiä aikoja ole, mutta mahdollisuuksien rajoissa sen pitäisi olla. Itse en ole siellä uudella mantereella, vaan enemmänkin täällä euroopan puolella. Siellä päässä hommat hoitaa suomalainen välittäjä. Ja tosiaan muuttoautostahan nyt on kyse. Laivalla auto suomeen. Rekisteröinti katsastus. Suomen vientikilvet. Ajo tänne paikanpäälle. Kuulostaa helpolta, mut luulen et siinä on useampi aski norttia poltettu ennenkuin auto on tossa naapuri parkkipaikalla. Sitten auto vielä suomeen ja kilpiä hakemaan. Alku aina hankalaa, mutta lopussa seisoo. Kaikki vinkit ko toimenpiteestä otetaan kiitollisuudella vastaan. En taida olla ihan ensimmäinen joka em toimenpiteeseen ryhtyy. Osaisi vaan ne kerran kolutut sudenkuopat kiertää. Kiirehän taitaa olla se ensimmäinen joka kannattaisi unohtaa.
Itse auto pitäisi saada ennen joulukuuta. Eihän tässä nytkään ylimääräisiä aikoja ole, mutta mahdollisuuksien rajoissa sen pitäisi olla. Itse en ole siellä uudella mantereella, vaan enemmänkin täällä euroopan puolella. Siellä päässä hommat hoitaa suomalainen välittäjä. Ja tosiaan muuttoautostahan nyt on kyse. Laivalla auto suomeen. Rekisteröinti katsastus. Suomen vientikilvet. Ajo tänne paikanpäälle. Kuulostaa helpolta, mut luulen et siinä on useampi aski norttia poltettu ennenkuin auto on tossa naapuri parkkipaikalla. Sitten auto vielä suomeen ja kilpiä hakemaan. Alku aina hankalaa, mutta lopussa seisoo. Kaikki vinkit ko toimenpiteestä otetaan kiitollisuudella vastaan. En taida olla ihan ensimmäinen joka em toimenpiteeseen ryhtyy. Osaisi vaan ne kerran kolutut sudenkuopat kiertää. Kiirehän taitaa olla se ensimmäinen joka kannattaisi unohtaa.
- veekoo
- Aina äänessä
- Auto: Ford Mustang 2007 GT convertible
Ford Mustang 2001
Ford Mustang 1970 5.0 ratrod - Paikkakunta: Saratoga, CA
- Viesti:
Juu. Kannattaa varata saman tien kartonki sita norttia.
Ja opetella kayttamaan hakutoimintoa, silla loytyy kasapain hyodyllista tietoa muuttoautojutuista. Hakutoiminto on siis tuolla ylhaalla ja tassa viela suora linkkikin: http://www.mustangclub.fi/board/search.php