289, 302, 351, V8, suora-6.....Toploader, C4, 3:03...
1223
Addikti
Viestit: 443 Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: 66 HT 289+T5 65 K-CODE avo 62 Falcon 3d wagon
Viesti
Kirjoittaja 1223 » 02 Elo 2005, 22:12
Moro
Paljonko pitää kannesta plaanata pois kun vaihdetaan noi pedestal studit normaali pultti malliin? Oma muisti sanoo että 7 mm mutta kun en oo varma!!
Antti66HT
Superpölöttäjä
Viestit: 2112 Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: -66 HT, pelastettu museoinnilta...
Paikkakunta: Tampere
Viesti
Kirjoittaja Antti66HT » 02 Elo 2005, 22:48
Multa taidettiin ottaa -69 vakio kansista 5mm, ja hyvin toimii.
7mm on varmaan kansa ihan hyvä....
GT-350
Superpölöttäjä
Viestit: 2151 Liittynyt: 01 Maalis 2004, 22:33
Paikkakunta: Riihimäki
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja GT-350 » 02 Elo 2005, 22:59
*****
1965 Suomi-FB GT-350 look-alike FOR SALE!
*****
Antti66HT
Superpölöttäjä
Viestit: 2112 Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: -66 HT, pelastettu museoinnilta...
Paikkakunta: Tampere
Viesti
Kirjoittaja Antti66HT » 02 Elo 2005, 23:16
Juu.
Nyt muistankin, 1/4" se oli mullakin, eli 0.635 mm , öbaut
1223
Addikti
Viestit: 443 Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: 66 HT 289+T5 65 K-CODE avo 62 Falcon 3d wagon
Viesti
Kirjoittaja 1223 » 03 Elo 2005, 09:14
Kiitos ja kumarrus kannet lähti samantien pajalle!