Rasva nipalla olevia niveliä
Rasva nipalla olevia niveliä
Saako mistään ostettua sellaisia niveliä jossa olisi rasvanippa valmiina.
Mustang 03 3.8 v6 San Francisco
Yamaha xvs 650 bobber
Kia ceed 1.6 ex
Yamaha xvs 650 bobber
Kia ceed 1.6 ex
Re: Rasva nipalla olevia niveliä
Noi rasvanipalla olevat nivelet ovat hieman heikompia kuin nipattomat kesto voidellut!
Minä ole ajellut toistakymmentä vuotta nipattomilla 1480 sarjan ristikoilla kilpaa eikä väsymisen merkkejä näy.
Minä ole ajellut toistakymmentä vuotta nipattomilla 1480 sarjan ristikoilla kilpaa eikä väsymisen merkkejä näy.
- Liitteet
-
- 1480 ristikko.jpg (11.37 KiB) Katsottu 2720 kertaa
65 "Shelby" Mustang GT 350, FIA Race Car
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
Joo kyselin pallonivelten nippa asiaa. Tuossa alustassa on yksi jäljellä jossa nippa. Kyllähän nuo nipattomatkin on pelannut. Rasvasin ton nipallisen ja tuli tosi jäsy. Siksi kyselin että kun joskus menee väljäksi niin vois ajatella nipallisia palloniveliä.
Mustang 03 3.8 v6 San Francisco
Yamaha xvs 650 bobber
Kia ceed 1.6 ex
Yamaha xvs 650 bobber
Kia ceed 1.6 ex
- Firebolt
- Superpölöttäjä
- Auto: Autoton
Kyllä niitä saa, minkä vuoden autoon niitä olet etsimässä? Ainakin Moogilla on ollut valikoimissa useampaankin autoon rasvanipallisia palloniveliä ja raidetangon päitä.
-Eemeli
Auto jonka sulakkeena toimivat renkaat, on kallis rakentaa. Paitsi jos on huonot renkaat.
Auto jonka sulakkeena toimivat renkaat, on kallis rakentaa. Paitsi jos on huonot renkaat.
Ja rasvanipattomiinkin voi itse asentaa nipat, jos niitä ei ole siinä vakiona.
Mustang GT 5.0 '95
Tunturi Start 54cc '73
Tunturi Start 54cc '73
- Antti66HT
- Superpölöttäjä
- Auto: -66 HT, pelastettu museoinnilta...
Itse asiassa Esim spicer tekee nykyään 1350 sarjan rasvanipallista, missä nippa on rasva kupissa, ei rungossa, eli yhtä vahva kuin ilman nippaa oleva. HInta tosin 80 $. Juu, ostin vahingossa tollaset kiireessä. Vastaava ilman inppaa 24$. Hieman harmitti kun huomasin. No nyt on rasvanipat.
- musseGT
- Addikti
- Auto: Shelby GT500 vm 2009 Tube: https://www.youtube.com/channel/UCudyXE ... Llc8cKZ2YQ