Sivu 1/1

Scat 347

Lähetetty: 16 Maalis 2019, 13:50
Kirjoittaja ilmari59
On 5.0 hoonattu 0,30 ylikokoon ja esikasattu Scatin 347 ,tasot oikastu mäntien kanssa tasan. Piti kasata mutta veivit ei mahdu akselille kaulat noin 0.40 vajaat mitattu halvalla diki työntömitalla. Onko kellään tällaista tullu vastaan näitten Scatin romujen kanssa. Täytyy ottaa myyjän yhteyttä ja kysellä miten edetään. Kyllä näitten kanssa helposti aikaa menee.

Re: Scat 347

Lähetetty: 16 Maalis 2019, 14:34
Kirjoittaja Topias74
Siis kiertokangen kaulat kampiakselissa liian paksut? Ettei kiertokanki laakereineen mahdu paikalleen?

Re: Scat 347

Lähetetty: 16 Maalis 2019, 15:17
Kirjoittaja ilmari59
Kaulat kapeet. Vetolevy vaihtu samalla tasapainotettu uudelleen, täytyy kiikuttaa taas koneistamoon. Kai ne on otettava veivit kokonaisena mukaan.

Re: Scat 347

Lähetetty: 16 Maalis 2019, 17:05
Kirjoittaja ilmari59
Ei syytellä vielä, nää on todennäköisesti selitettävissä mun huolimattomuudesta.
IMG_20190316_165938.jpg

Re: Scat 347

Lähetetty: 16 Maalis 2019, 17:28
Kirjoittaja ilmari59
Pitäskö ne olla noin päin
IMG_20190316_172608.jpg

Re: Scat 347

Lähetetty: 16 Maalis 2019, 20:14
Kirjoittaja starsky
Jep, nyt ovat oikein päin.

Re: Scat 347

Lähetetty: 16 Maalis 2019, 20:53
Kirjoittaja ilmari59
Kaikki ok siltä osin. Sitä mietin että toi vetolevy kun vaihtu aodeehen käyvään ja tasapainotus tehtiin uudestaan niin sanoivat että tekivät sen kampiakseliin jos vaihdan vetolevyn niin ei tarvii enää painottaa, pitihän se nytkin painottaa vaikka molemmat vetolevyt oli 28oz. Eli jos joutuu vetolevyn vaihtaa niin moottori purkuun niin voi vastata olla varma että kaikki ok.