FB69 kirjoitti:
Sopiiko AOD suoraan 302-351 moottorin perään ,joka on 60-70 luvulta, vai tarviiko starttikehiä tai vetolevyjä vaihdella, että saa AOD lukkoturbiinin sopimaan pakettiin
No, entäs saako 84 302 2-pisteruisku koneesta mitenkään käypästä mussen konetta, jos laittaa siihen 2V autoliten päälle ? Sopiiko muuten imusarjaan vai pitääkö vaihtaa ? Kuinkahan alitehoinen koneesta mahtaisi tulla ?
AOD sopii suoraan 302 - 351 koneiden perään. Turbiinikoppa on yleensä kiini laatikossa ja vetolevy taitaa olla 162 hampainen eli sitten siihen sopiva startti.
Nejotka olette tehneet tämän swapin voi kertoa tarkemmin.
Ensin mikätekee koneesta mussen koneen, eiköhän ne kaikki ole jotain ford kamaa.
En näe mitään estettä käyttää 84 302 2-piste ruiskua mustangissa. Mielestäni ruiskun korvaaminen 2V kaasarilla onnistuu helposti kunhan huomioi sytkäpuolen ja muutaa sen vastaamaan muutettua kombinaatiota.
Kone tulee puskemaan reilusti yli 100 hevosvoimaa, mikäli kaikki muutokset tehdään huolella ja sillähän mustijo kivasti kirmaa.