Sivu 1/1

Cleveland 351 vm.70

Lähetetty: 22 Heinä 2005, 16:51
Kirjoittaja voortinomistaja
Olen tässä herätellyt jälleen harrastusta henkiin melkeen 10v tauon jälkeen ja kyselisinkin ammattilaisilta, kun ittellä on vaan tuota kirjaviisautta.

Eli mitäs muutoksia tämmöseen melkeempä alkuperäsessä muotissa olevaan 351C koneeseen on hyvä tehdä, jotta se toimii nykymenovesillä. Kyseessä on 4V pienipalotilasilla kansilla oleva kone, melkeen 12 puristuksilla, hydr. nostajilla. Eli toimiiko nakuttamatta lisäaineilla/ sytytysjärj.muutoksilla vai ainoastaan pienentämällä puristuksia... ??

Olis myös mukava kuulla , minkälaisia tekniikkapaketteja 351C:hen kukanenkin on yhdistellyt ja minkälaisia kokemuksia..

Lähetetty: 22 Heinä 2005, 20:08
Kirjoittaja raunoh
Jos moottori on sinällään ehjä ja kestää nakuttamatta 98-bensaa, niin itse en tekisi mitään; tankkiin vain 98-bensaa ja venttiilinsuoja-ainetta ohjeen mukaan tankkausten yhteydessä. Vasta kun on pakko tehdä venttiiliremontti, niin silloin laittaa sellaiset venttiilit, joiden materiaali on suunniteltu nykybensalle.

Lähetetty: 22 Heinä 2005, 23:27
Kirjoittaja MONTTU
Suomalainen 98 bensa on parempaa kuin ikinä on Amerikan pumpusta myyty, siis tankkiin vaan. Venttiilin istukoiden suojaksi lisäainetta. Venttiilit kyllä kestää, seetit ei, joten muutos tarkoittaa kansiremppaa.